Vijesti

Vaš iPhone bi uskoro mogao imati više oglasa

Apple bi s vremenom mogao donijeti oglase u više aplikacija koje su unaprijed instalirane na vašem iPhoneu i drugim Apple uređajima, uključujući Mape, Knjige i Podcaste. Prema izvještaju iz BloombergMarka Gurmana, Apple je interno testirao oglase za pretraživanje u Mapama, koji bi mogli prikazati preporuke kada tražite restorane, trgovine ili druge obližnje firme.

Apple već implementira sličan model oglašavanja na App Store-u, jer programeri mogu platiti da se njihova aplikacija promovira na stranici za pretraživanje za određeni upit, kao što su “slagalice” ili “uređivač fotografija”. Kao što je naveo Gurman, oglasi na Mapama mogu funkcionirati na isti način, s tim da kompanije plaćaju da se pojave na vrhu rezultata pretraživanja kada korisnici unesu određene pojmove za pretraživanje.

Gurman vjeruje da bi Apple mogao uvesti oglase i u svoje izvorne aplikacije Podcasts i Books. Ovo bi potencijalno moglo omogućiti izdavačima da postavljaju oglase u područja unutar svake aplikacije ili da plate da bi njihov sadržaj bio na višim pozicijama u rezultatima pretraživanja. Baš kao što su Mape, Podcasti i Knjige trenutno bez oglasa.

I dok App Store već ima oglase na kartici Pretraživanje, Gurman očekuje da će Apple proširiti oglase na karticu Today i stranice za preuzimanje aplikacija, koje prate prethodne izvještaje od 9to5Mac, Apple Insideri MacRumors. Prema 9to5Googleoglasi na kartici Danas će se prikazivati ​​kao veće kartice sa riječju “Oglas” postavljenom ispod naziva aplikacije, dok će se oglasi na pojedinačnim stranicama aplikacije pojavljivati ​​istaknuti plavom bojom u odjeljku “Moglo bi vam se također svidjeti”.

Gurman također spominje potencijal za oglašavanje na Apple TV Plus-u i kaže da bi se kompanija mogla odlučiti za kreiranje niže cijene podržane reklame, nešto što i Netflix i Disney Plus planiraju učiniti do kraja ove godine. Trenutno Apple TV Plus nudi samo 4,99 USD mjesečno pretplatu bez oglasa (iako je počeo da prikazuje oglase tokom svojih bejzbol prenosa u petak uveče).

Apple je prvi put predstavio oglase na App Storeu 2016. godine, a također prikazuje aplikacije na svojim aplikacijama za dionice i vijesti. Prošlog septembra, kompanija je počela da pita korisnike da li žele da omoguće personalizovane oglase koji se pojavljuju u ovim aplikacijama, u skladu sa sopstvenom politikom transparentnosti praćenja aplikacija (ATT) koja je koštala društvene platforme milijarde dolara.

ATT daje korisnicima mogućnost da onemoguće alate za praćenje koje oglašivači koriste za prikazivanje ciljanih oglasa. To je možda doprinijelo ukupnom rastu Appleovog sektora oglašavanja, jer je ostavilo kompanije da se bore da preispitaju svoje strategije oglašavanja. Prema podacima koji Insider dobijen od istraživačke firme Omdia, Apple-ov posao oglašavanja porastao je 238 posto na 3,7 milijardi dolara u 2021.

Appleov potez da otvori više reklamnih mjesta na svojoj App Store – i potencijalno na Mapama, Podcastovima i Knjigama – mogao bi signalizirati da Apple želi još više proširiti svoje oglašavanje. U maju izvještaj iz Insider otkrio je da Eddy Cue, Appleov viši potpredsjednik za usluge, navodno planira restrukturiranje Appleovog poslovanja s uslugama kako bi se više pažnje usmjerilo na streaming i oglašavanje. Apple-ov ogranak usluga, koji uključuje oglašavanje i razne pretplate, zabilježio je povećanje prihoda od 12 posto u prošlom kvartalu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.