Vijesti

TikTok potvrđuje da njegovi zaposleni mogu odlučiti šta će postati viralno

TikTok je potvrdio da Forbes da neki od njenih zaposlenika u SAD-u imaju mogućnost poboljšanja videa kako bi “uveli poznate ličnosti i nove kreatore u TikTok zajednicu.” Izjava dolazi kao dio izvještaja o TikTok-ovom dugmetu „Grijanje“, koje Forbes kaže da se može koristiti za postavljanje odabranih videozapisa na stranice korisnika For You, pomažući u povećanju pregleda tako što se zaobilazi algoritam koji navodno pokreće TikTok iskustvo.

Rekao je Jamie Favazza, portparol TikToka Forbes da povećanje pregleda određenih videozapisa nije jedini razlog za zagrijavanje. TikTok će također “promovirati neke video zapise kako bi pomogao u diversifikaciji doživljaja sadržaja” (čitaj: pobrinite se da vaš feed nije u potpunosti sastavljen od jednog ili dva trenda), rekao je. Favazza također sugerira da TikTok to ne radi tako često, tvrdeći da se samo „.002% videa u feedovima Za tebe“ zagrijavaju. Prema internom dokumentu do kojeg je došao Forbesmeđutim, vrući videozapisi navodno čine “oko 1-2 posto” od “ukupnih dnevnih pregleda videa”.

TikTok-ovo grijanje može natjerati kreatore i brendove da se osjećaju kao da pobjeđuju na platformi

Zagrejani video snimci nemaju oznaku koja pokazuje da ih je TikTok pojačao kao što to čine oglasi ili sponzorisani postovi, navodi se u izvještaju. Umjesto toga, pojavljuju se kao i svi drugi videozapisi koje bi algoritam odabrao za vas.

Vijest nije nužno iznenađenje. Bilo je izvještaji godinama da je TikTok koristio obećanja o promoviranom sadržaju kako bi uvjerio političare i kompanije da koriste njegovu platformu, a kompanije, posebno u muzičkoj industriji, ne kriju da koriste platformu za promociju svojih brendova.

TikTok bi također bio daleko od jedine društvene medijske kompanije koja neprirodno pojačava videozapise. Facebook je navodno znao da pokazuje prenapuhan broj pregleda i nije to odmah popravio kako bi pomogao oglašivačima i medijskim kompanijama da privuče svoju platformu. (Na kraju je platio 40 miliona dolara za rješavanje tužbe oko ovog problema.) Iako to nije potpuno isti scenario – TikTok video snimci zaista imaju stvarne preglede, čak i ako ne postaju viralni organski – efekat bi mogao biti sličan; ljudi na kraju pomisle da će im biti bolje na TikToku nego što će zapravo biti.

To takođe znači da TikTok bira pobednike i gubitnike: kreatori i brendovi mogu izgubiti mesto na nečijoj stranici Za vas zbog nekoga ko ima čvršći odnos sa kompanijom. Prema Forbesbilo je incidenata u kojima su zaposleni grijali sadržaj koji ne bi trebali imati, promovirajući video zapise prijatelja, partnera, pa čak i vlastitih naloga.

Kreatori bi takođe mogli izgubiti interesovanje za platformu ako njihovi video snimci imaju lošiji učinak u odnosu na one koji se pojačavaju, jer TikTok-ov nedostatak transparentnosti oko grijanja otežava utvrđivanje koji su video snimci organski došli do vrha.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *