Vijesti

Tesla sada ima 160.000 korisnika koji koriste svoju beta verziju Full Self Driving

Teslin prototip robota Optimus nije bila jedina stvar koju je kompanija podijelila u petak navečer tokom prezentacije Dana umjetne inteligencije. Direktor autopilota Ashok Elluswamy izašao je na pozornicu tokom Teslinog dana umjetne inteligencije kako bi govorio o tome kako se poboljšao softver kompanije Full Self Driving. On je otkrio da sada ima 160.000 korisnika koji koriste beta softver, u poređenju sa 2.000 u ovo doba prošle godine.

Tesla kaže da je bilo 35 softverskih izdanja FSD-a. U Q&A na kraju prezentacije, Musk je dao još jedno predviđanje – koje je napravio nekoliko ranije – da će tehnologija biti spremna za uvođenje širom svijeta do kraja ove godine, ali je priznao regulatorne i testne prepreke koje su preostale prije nego što se to dogodi.

Tesla navodi napredak svog projekta “Full Self Driving (Beta)” sa 2.000 kupaca u 2021. na 160.000 kupaca u 2022.
Slika: Tesla

Nakon toga, Teslin tehnološki vođa za planiranje pokreta autopilota, Paril Jain, pokazao je kako se FSD poboljšao u specifičnim interakcijama i može donositi odluke poput ljudi. Na primjer, kada Tesla skrene lijevo u raskrsnicu, može odabrati putanju koja ne ostvaruje bliske pozive s preprekama poput ljudi koji prelaze ulicu.

Modeli se mogu obučiti u različitim situacijama za konzistentnije akcije na istim lokacijama.

Modeli se mogu obučiti u različitim situacijama za konzistentnije akcije na istim lokacijama.
Slika: Tesla

Poznato je da svaka Tesla može obezbijediti skupove podataka za izgradnju modela koje koristi FSD, a prema riječima Teslinog inženjerskog menadžera Phila Duana, sada će Tesla početi graditi i obrađivati ​​detaljne 3D strukture iz tih podataka. Rekli su da automobili također poboljšavaju donošenje odluka u različitim ekološkim situacijama, poput noći, magle i kiše.

Tesla obučava softver kompanije AI na svom superkompjuteru, a zatim prenosi rezultate u vozila kupaca putem bežičnih ažuriranja softvera. Da bi to uradio, obrađuje video zapise iz Tesline flote od preko milion vozila opremljenih kamerama na putu danas i ima simulator ugrađen u Unreal Engine koji se koristi za poboljšanje autopilota.

Simulator zasnovan na Unreal Engine-u koji pomaže u poboljšanju autopilota.

Simulator zasnovan na Unreal Engine-u koji pomaže u poboljšanju autopilota.
Slika: Tesla

Proizvođač automobila već ima veliki superkompjuter baziran na Nvidia GPU-u i data centar koji drži 30 PB (to je 30.000.000 GB) pohranjenog materijala. Tesla takođe radi na novom kompjuteru napravljenom po narudžbini koristeći čipove koje je dizajnirao Tesla pod nazivom Dojo, sa kojim kompanija kaže da može da zameni 72 GPU stalka koji se sastoje od 4.000 GPU-a sa samo četiri Dojo ormara.

Na prošlogodišnjem AI danu, rukovodioci su otkrili prvi Dojo čip i pločice za obuku, koje će se na kraju razviti u potpuni Dojo klaster ili “ExaPod”. Danas je kompanija objavila da se očekuje da će prvi ExaPod biti završen do Q1 2023. Kompanija planira izgraditi ukupno sedam u Palo Altu. U sistemu sa 10 kabineta, Tesla je rekao da će Dojo ExaPod probiti barijeru ExaFlop računarstva i da sadrži 1,3 TB SRAM-a velike brzine i 13 TB DRAM-a velikog propusnog opsega.

Od prošlogodišnjeg AI dana, razvoj Dojoa je dostigao nekoliko prekretnica, uključujući instaliranje prvog Dojo ormarića, testiranje opterećenja od 2,2 MW, a sada kompanija radi brzinom od jedne pločice dnevno. Dojo je također demonstrirao kako koristi model Stable Diffusion koristeći 25 Dojo umrica, stvarajući ovu sliku generiranu umjetnom inteligencijom na osnovu prompta “Cybertruck on Mars”.

Model stabilne difuzije AI za “Cybertruck on Mars” obrađen na Dojo-u.

Model stabilne difuzije AI za “Cybertruck on Mars” obrađen na Dojo-u.
Slika: Tesla

Sva Tesla vozila danas standardno dolaze sa funkcijom za pomoć vozaču pod nazivom Autopilot. Za dodatnih 15.000 dolara vlasnici mogu kupiti opciju Full Self-Driving, za koju je Musk više puta obećao da će jednog dana omogućiti potpuno autonomne mogućnosti vlasnicima Tesla vozila. Do danas, FSD ostaje napredni sistem za pomoć vozaču “Nivoa 2”, što znači da vozač mora ostati u potpunosti uključen u rad vozila dok je u pokretu.

FSD, koji je trenutno dostupan za oko 160.000 vozača u SAD-u i Kanadi, omogućava korisnicima pristup Autopilotovom djelomično automatiziranom sistemu pomoći vozaču na gradskim ulicama i lokalnim putevima. Sistem treba da ubrzava i usporava, skreće – uključujući nezaštićena skretanja ulevo, što je izuzetno teško za automatizovane sisteme – i prepoznaje saobraćajne signale i druge putne znakove.

Tesla je stupio u toplu vodu s federalnom vladom na osnovu izvještaja o kvaru FSD-a i drugim sigurnosnim problemima. Nacionalna uprava za bezbjednost saobraćaja na autoputu istražuje 16 nesreća u kojima su vlasnici vozila marke Tesla, koristeći autopilot, udarili u vozila hitne pomoći koja stoje, pri čemu je 15 povrijeđeno i jedna smrtno stradala. Tesla se suočava s mogućim povlačenjem autopilota, FSD-a ili oboje nakon što je vlada unaprijedila svoju istragu ranije ove godine.

Regulatori su optužili kompaniju za lažno oglašavanje, a kupci su je tužili jer ih je navodno doveo u zabludu o mogućnostima njihovih vozila. Ali FSD je također ključan za Muskovu viziju budućnosti bez vozača. I sam Musk je uglavnom izbjegavao bilo kakve ozbiljne posljedice – do sada – u svojim nastojanjima da prikrije ograničenja Tesline tehnologije autonomne vožnje.

Leave a Reply

Your email address will not be published.