Vijesti

Svi bismo mogli koristiti režim fokusa „Ovo je dobro“.

Ovih dana često se čini da svijet gori. Ponekad, prilično bukvalno. U tim trenucima, moj telefon se pretvara u instrument beskonačnog skrolovanja. Dakle, kada je Apple podesio svoje Focus modove u iOS 16 beta ranije ovog ljeta, znao sam šta treba učiniti. Morao sam da kreiram režim „Ovo je dobro“.

Princip uzemljenja iza moda Ovo je u redu je činjenica da ponekad jeste ne u redu. Ipak, život ne staje samo zato što se strašne stvari stalno dešavaju. Treba ispoštovati rokove, platiti račune, pse treba šetati, djecu pokupiti iz škole, a vi još morate jesti. Ali čak i ako shvatim da je ponekad najbolje ignorisati svoj Twitter feed, skupljajući snagu volje da to učinim, moj mozak ostavlja gomilu kaše. Znam da je doomscrolling loše za moje mentalno i fizičko zdravlje, a opet, to je tako lako učiniti kada je najnovija tragedija sve o čemu se može sjetiti ili pričati. Naslonite lične nesreće ili, ne znam, cijelu pandemiju, a vi ćete prije ili kasnije završiti sklupčani u klupko na kauču. Moj cilj je bio da napravim tehnološku traku koja će mi omogućiti da se koncentrišem na zadatke koji su mi pri ruci kako bih mogao slobodno dekompresirati kasnije.

Režimi fokusa nisu novi. Apple ih je predstavio u iOS-u 15, ali dok sam ja kopao koncept, bili su clunky programirati. Tehnički, još uvijek ih je neugodno napraviti u iOS-u 16, ali postoji i više načina za zabavu. Kao primer, možete povezati režime fokusa sa određenim zaključanim ekranom i kreirati prilagođene početne stranice. Uz watchOS 9, čak možete sinkronizirati određeni način fokusa sa svojim Apple Watchom. Ciklus vijesti može biti sumoran, ali I ne mora biti.

Stoga, postavljam moj zaključani ekran za ovaj način kao Ovo je fini pas koji sjedi na vrhu divne vatre u kontejneru. Možete dodati vidžete na nove zaključane ekrane iOS 16, ali s obzirom na svrhu ovog posebnog načina, odlučio sam da ih ne uključim. Ideja je ograničiti informacije samo na osnovne.

Ograničio sam koje aplikacije mogu vidjeti odabirom prilagođene početne stranice.

U meniju režima fokusa, takođe možete odrediti koji ljudi i aplikacije mogu da vas obaveste. U mom načinu rada Ovo je u redu, dopuštam samo četiri osobe da mi šalju poruke: moja dva najbolja prijatelja, moj terapeut i moj muž. To su ljudi sa kojima imam izričit, zajednički dogovor o emocionalnom prtljagu tokom radnog vremena. Svi ostali mogu sačekati dok ja ne budem spreman. (Ali ako vam pomaže da razmislite koga biste radije tišina notifikacije sa, iOS 16 vam omogućava da ga konfigurišete i na taj način.) Što se tiče aplikacija koje su dozvoljene, ograničio sam ih na aplikaciju Mindfulness.

iOS 16 vam također omogućava da odaberete iz niza početnih stranica. Neki su oni koje ste već napravili, a drugi su automatski generirani prijedlozi. Za ovaj konkretan način rada odabrao sam jedan ekran koji ističe widget aplikacije Health koji prikazuje moj san (suptilan podsjetnik da možda dobijem više), neke fotografije iz sretnijih vremena, aplikaciju Vrijeme, aplikaciju Calm, aplikaciju Bilješke i KakaoTalk — aplikacija za razmjenu poruka koju koristim sa svojom porodicom.

Što se tiče mog povezanog sata, odabrao sam besmislicu Gradient lice. Ima komplikacija za aplikaciju Mindfulness, datum i raspored spavanja. Restful things! To je ujedno i brojčanik koji je skroman i ne bombardira vas informacijama. Ako pogledam dole u svoj zglob, mnogo je verovatnije da ću se setiti: „Oh, sada pokušavaš da budeš zen.“

Također možete dodati Focus filtere, koji vam omogućavaju da prilagodite kako se vaše aplikacije i uređaji ponašaju kada je određeni način rada omogućen. Za ovaj način rada, održala sam ga jednostavnim i filtrirala sve poruke od ljudi koji mi nisu najbolji prijatelji, muž ili terapeut. Postoje i opcije za automatizaciju kada se režim uključi – ali sam odlučio da to preskočim za ovaj način. Ovo je način u kojem želim biti namjeran, tako da je nešto što ručno uključujem kada stvari postanu previše.

Snimci ekrana režima fitnesa i spavanja koji prikazuju očajnu ženu koja vježba i neispavanog Kirbyja.

Ako ćete napraviti Focus modove, možete se zabaviti s tim.

Ozbiljno gledano, pomalo me pogađa što sam uopće osjetio potrebu da ovo postavim. Ipak, bilo je nevjerovatno dobro za moj mozak kad god život odluči da me baci na krivulje. Kada se dogodio Uvalde, mogao sam da zastanem u haosu koji se raspleo po internetu i da napišem svoje glupe blogove. Kada su vijesti o Roe protiv Wadea eksplodirao, bio sam na maminoj sahrani. Uključivanje ovog moda pomoglo mi je da ostanem prisutan u ovom trenutku, dok je slika psa This is Fine bila pomalo utješnog crnog humora. Dan nakon što je moj pas neočekivano umro, bio sam u manjem iskušenju da se vrtim. Mogao bih se na miru dekompresirati dok sam ostao povezan s ljudima koje najviše volim.

Naravno, ni to ne mora biti ovako ozbiljno. Zajebavam se sa svojim načinom fokusiranja na fitnes, i to me iskreno sprječava da rano prestanem s treningom snage. Kirby bulji u plafon dok pokušava zaspati tjera me da se zakikotam kad god se moj način spavanja uključi. Moj radni način se automatski uključuje svaki put kada stignem na Verge office, kao i moj način čitanja kad god otvorim Kindle ili aplikaciju Manta. Ovo su sve funkcionalniji, lakši načini za korištenje načina fokusiranja, ali ideja ostaje ista. Olakšajte ugađanje buke, dajte sebi milost da se odjavite i zabavite se dok ste tu.

Fotografija Victoria Song / The Verge

Leave a Reply

Your email address will not be published.