Vijesti

Sonos je odgodio izlazak svog sljedećeg proizvoda — vjerovatno Sub Mini

Nakon što je u srijedu prijavio neravnu zaradu u trećem kvartalu, Sonos je objavio da je odlučio odgoditi lansiranje proizvoda koje je prvobitno planirao za naredne sedmice. Dotični proizvod je gotovo sigurno dugo očekivani Sub Mini, pristupačniji subwoofer koji bi se pridružio liniji kućnog bioskopa kompanije zajedno sa postojećim Subom od 749 dolara.

Sub Mini se pojavio na FCC-u u junu. Da je Sonos pratio svoj tipičan vremenski okvir između tog podnošenja i objavljivanja za potrošače, proizvod bi stigao relativno brzo. Ali Sonos kaže da je sada odgođen do prvog kvartala 2023. „Uvijek uzimamo u obzir vrstu proizvoda i vrijeme“, rekao je izvršni direktor Patrick Spence tokom poziva. “Ostajemo posvećeni lansiranju dva nova proizvoda svake godine.”

Glasnogovornica Sonosa Erin Pategas potvrdila je vijest The Verge u e-poruci, u kojoj se kaže “Mogu potvrditi da smo odlučili da pomaknemo očekivano lansiranje proizvoda iz Q4 ’22 u Q1 ’23.”

Sonosova zarada u trećem kvartalu bila je daleko od očekivanog prihoda kompanije. “Vidjeli smo da nam je makroekonomska pozadina postala znatno izazovnija počevši od juna, jer su apresijacija dolara i visoka inflacija negativno uticali na raspoloženje potrošača na globalnom nivou, posebno u kategorijama u kojima igramo,” rekao je Spence u saopštenju kompanije.

Tokom razgovora u srijedu popodne, odlazeća financijska direktorica Brittany rekla je da Sonos trenutno drži više zaliha nego što bi želio i da se suočava sa “izazovnim Q4”. Kompanija je ukazala na slabu potražnju za Sonos Ray zvučnom trakom od 179 dolara kao jedan od razloga za gubitak prihoda. No, Sonos je za to djelimično okrivio usporavanje prodaje TV-a, a kompanija je izrazila optimizam da će se Ray na kraju pokazati vrlo uspješnim kao zvučna traka početnog nivoa zbog pozitivnih kritika i privlačne cijene.

Leave a Reply

Your email address will not be published.