Vijesti

Snapchat da omogući roditeljima da vide s kim njihova djeca ćaskaju u aplikaciji

Kao dio Snapovih napora za sigurnost djece, Snapchat u utorak lansira novi alat za nadzor za koji kompanija kaže da oponaša interakciju roditelja i tinejdžera u stvarnom svijetu.

Snapchat-ovo novo središte “Porodični centar” omogućava roditeljima i starateljima da prate s kim se njihovi tinejdžeri šalju u aplikaciji bez otkrivanja onoga što jedni drugima govore. I staratelj i dijete moraju prihvatiti pozivnicu za Porodični centar prije nego što nadzorni instrumenti stupe na snagu. Nakon što su pozivnice prihvaćene, staratelj može vidjeti cjelokupnu listu prijatelja svog djeteta i listu naloga s kojima su komunicirali u posljednjih sedam dana i prijaviti u vezi s nalozima Snapov tim za povjerenje i sigurnost.

“Naš cilj je bio da stvorimo skup alata dizajniranih da odražavaju dinamiku odnosa u stvarnom svijetu i podstaknu saradnju i povjerenje između roditelja i tinejdžera”, rekao je Snap u svom blog postu u utorak. Ova funkcija je namijenjena kopiranju odnosa iz stvarnog života, kao kada roditelj pušta djetetove prijatelje da dođu, ali ne prati sve što govore.

Snap planira uvesti nove funkcije Family Center-a u narednih nekoliko sedmica, uključujući alate koji omogućavaju roditeljima da vide nove prijatelje koje su njihova djeca dodala zajedno s dodatnim kontrolama sadržaja.

Snapchat-ov Family Center omogućava roditeljima da vide s kim njihova djeca razgovaraju u aplikaciji.
Slika: Snap

Snap-ov novi roditeljski nadzor dolazi dok zakonodavci nastavljaju svoj rad na rješavanju sigurnosti djece na internetu. Nakon što je Facebook zviždač Frances Haugen procurila u interne dokumente koji otkrivaju kako Metine platforme mogu naštetiti mladim korisnicima, neke od najvećih tehnoloških platformi pozvane su da svjedoče pred Kongresom. Među YouTube-om i TikTokom bio je i predstavnik Snapa pred senatskom komisijom prošlog oktobra.

Na prošlogodišnjem saslušanju, Jennifer Stout, Snap-ova potpredsjednica za globalnu javnu politiku, rekla je: “Snapchat je napravljen kao protuotrov društvenim medijima” – razlikovajući kako se Snap distancira od Facebooka i drugih platformi društvenih medija.

Haugenova otkrića i sljedeća saslušanja doveli su do uvođenja brojnih zakona koji bi se bavili sigurnošću djece na internetu. Krajem prošlog mjeseca, odbor Senata odobrio je dva zakona koji bi ograničili način na koji tehnološke platforme mogu prikupljati i koristiti podatke od mladih korisnika, prema Washington Post.

Jedan zakon, Zakon o zaštiti privatnosti djece i tinejdžera na internetu, zabranio bi tehnološkim kompanijama da prikupljaju podatke korisnika između 13 i 16 godina bez pristanka roditelja. Drugi zakon, Zakon o sigurnosti djece na mreži, stvorio bi dugme za brisanje koje bi omogućilo mladim korisnicima da lako brišu svoje podatke sa platformi. Mjere su odobrene usred sve većeg pokreta zagovornika koji pozivaju zakonodavce da podignu starosne granice u saveznom zakonu kako bi pokrili privatnost djece između 13 i 18 godina, a ne samo djece mlađe od 13 godina.

Nakon Snapovog oktobarskog kongresnog saslušanja, kompanija je objavila da radi na alatu Family Center koji je najavio u utorak. U izjavi za The Verge prošle godine, glasnogovornik Snapa je rekao: „Naš sveukupni cilj je pomoći u obrazovanju i osnaživanju mladih ljudi da donesu prave izbore kako bi poboljšali svoju sigurnost na mreži i da pomognemo roditeljima da budu partneri sa svojom djecom u navigaciji digitalnim svijetom.“

U januaru, Snap je lansirao funkciju koja ograničava broj prijedloga prijatelja koje tinejdžeri vide u svojoj aplikaciji, putem izbornika za brzo dodavanje. Prema navodima kompanije, djeca između 13 i 17 godina dobiju samo prijedloge za naloge koji “imaju određeni broj zajedničkih prijatelja s tom osobom”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.