Vijesti

Roku ima problem — njegova dugmad ne štampaju dovoljno novca

Ne, niste odjednom zaboravili kako da čitate: Roku, kompanija za streaming kutije i usluge, zabrinuta je koliko novca donose njena dugmad. Ne zato što je odjednom počela da proizvodi pokretače koji se klikaju za druge kompanije koje će uključiti u svoje proizvode ( kakav bi to bio stožer), ali zato što je Roku zaista reklamna kompanija u strimerskoj odjeći. I apsolutno ima vrhunsku nekretninu za prodaju streaming servisima: uz naknadu, nalijepiće njihove logotipe na dugmad koje će kupci vjerovatno vidjeti svaki put kada koriste Roku. Još bolje, ta dugmad će samo pokrenuti tu uslugu.

U osnovi, Rokuov najbolji ROI može biti Netflix-crvena i Disney-plava boja koju kupuju njegovi dobavljači.

Pri dnu svakog Roku daljinskog upravljača, vidjet ćete četiri gumba označena raznim uslugama striminga – trenutno Roku web stranica prikazuje Netflix, Disney Plus, Apple TV Plus i Paramount Plus. To je apsolutno mnoštvo plusa, iako se dugmad mijenjaju s vremenom kako se novi streaming servisi rađaju, umiru ili donose različite odluke o tome gdje će potrošiti svoje budžete za oglašavanje. (Volim da zamislim da je neko jednom dobio najgori daljinski ikada, sa samo dugmadima za streaming servise koje nikada ne koriste kao što su Sling, Rdio, PlayStation Vue i Quobo. Poeni ako možete pogoditi koji je od njih napravljen bez guglanja.)

Izvinite ako ste želeli dugmad koje bi svi koristili.
Slika: Roku

Roku svakako nije jedina kompanija koja se oslanja na „prihod od dugmeta“, ali zaista snažno pritiska ove dugmad; na jednostavnom daljinskom upravljaču ove prečice čine doslovno četvrtina od svih dugmadi, čak i ako ste veoma velikodušni i računate D-pad kao četiri odvojena ulaza. Taj se omjer ne mijenja toliko kada pređete na njegov Voice Remote ili Voice Remote Pro. Lako je shvatiti zašto Roku čini dugmad tako istaknutim; u 2019 Bloomberg izvijestili su da su streaming usluge platile oko 1 dolar po korisniku da stavi svoje dugme na daljinski. Ako je taj broj i dalje tačan, to znači da bi Roku mogao zarađivati ​​do 4 USD po daljinskom, samo od naknada za streaming usluge. Pomnožite to na većinu od 63 miliona aktivnih računa koje je Roku prijavio u svojoj zaradi u drugom kvartalu 2022. (pdf), i to je veliki dio promjene.

Ako ste Roku, to je genijalni potez; svaki put kada prodate daljinski, dobijate novac od onoga ko ga kupuje i sa četiri streaming servisa. Ograničavanje na četiri slota na većini modela je također pametno — posljednji put sam provjerio, bilo je mnogo više servisa za striming od onih koji bi voljeli imati dugme na Rokuovom daljinskom upravljaču. Ako postoji nešto što sam naučio na časovima ekonomije (poznati kao veliki GPU skalping ratovi iz ’20. i ’21.), mala ponuda plus velika potražnja jednaki su gotovini u banci. Roku u osnovi može štampati novac, sve dok nastavlja da prodaje uređaje i daljinske upravljače, i uvjerava oglašivače da i dalje plaćaju isti iznos za svoje posebne gumbe.

Da, tako o tome. U prošlosedmičnom izveštaju o zaradi u drugom kvartalu, kompanija je rekla da mora da prilagodi svoje prognoze jer ljudi nisam kupujem što više Roku uređaja. Prema finansijskom direktoru kompanije, glavni razlog zbog kojeg pad u prodaji igrača utiče na njene prognoze „bila bi niža očekivanja prihoda od dugmadi u određenim poslovima u kojima smo prodali te dugmad za duboke veze na daljinskom upravljaču“.

Da to raskinemo: Roku nije promijenio svoje finansijske pretpostavke samo zato što nije prodavao toliko kutija za striming, ili zato što manje kutija znači manju publiku koju može prodati oglašivačima. “Najeksplicitniji” rezultat te smanjene prodaje, prema Rokuu, je da se profit od gumba smanjuje.

Naravno, potrošači nisu jedini koji se ustručavaju baciti novac na stvari. Roku je takođe vrlo zabrinuti zbog toga što će oglašivači također stegnuti svoje kese, upozoravajući dioničare da bi trenutna ekonomija mogla uništiti reklamne budžete kao što je to učinio početak pandemije. (Umirujuće!) To gotovo sigurno uključuje budžete na nekim servisima za striming, što bi također moglo smanjiti cijenu Rokuovih dugmadi ako nisu voljni da licitiraju tako visoko za nekretnine na vašem daljinskom upravljaču.

Naravno, možda ćete moći jednostavno da ignorišete ove dugmad (ili da živite u kontinuiranoj blagoj frustraciji jer ih ne možete preslikati na uslugu koju zapravo koristite). No, usluge striminga općenito su pod dojmom da bi plaćanje Roku-u za postavljanje gumba moglo pomoći da im prikupi dovoljno pretplatnika kako bi se isplatilo, a Roku je sada otkrio koliko su te pretpostavke dugmadi važne za njegov krajnji rezultat. Ako ste ikada željeli primjer koliko je vrijedna vaša pažnja, Rokuova dugmad su vam možda upravo stavila jedan na dohvat ruke.

Leave a Reply

Your email address will not be published.