Vijesti

Programeri Overwatch 2 objašnjavaju novu bitku

Manje od mjesec dana prije lansiranja 4. oktobra, Blizzard otkriva još više detalja o igri, razjašnjava neke glasine i pokazuje najnovijeg heroja, Kirika.

Blizzard

Pošto je zadirkivan na Blizzconu 2018. Overwatch 2 je bio ovaj veliki monolit igre, prema kojoj su Blizzard i njegovi fanovi polako putovali. U posljednjih nekoliko mjeseci, i kao dio Blizzardove posvećenosti da bolje komunicira svoj napredak na Overwatch 2, naučili smo dosta o igri. Vidjeli smo nove heroje, nove mape, novi sistem napredovanja i fundamentalnu promjenu u načinu na koji će se igra igrati. Ali postoje i drugi, jednako fundamentalni dijelovi Overwatch 2 koji su otkriveni samo putem curenja i potkrijepljeni pomalo nejasnim tvitovima.

Prošle sedmice, zbog zabune sa opisom Overwatch 2 Watchpoint Pack, fanovi su nehotice saznali da su heroji u Overwatch 2 bio bi zatvoren iza progresije borbene propusnice. kasnije, Overwatch komercijalni voditelj Jon Spector, potvrdio je da da, heroji više neće biti automatski dodijeljeni igračima kao što su bili u Overwatch prime, ali bi se moglo postići i putem premium i besplatne verzije borbene propusnice. Spector nije ponudio dodatna pojašnjenja na gomilu pitanja koja su uslijedila, već u intervjuu s The Vergena ta i druga pitanja je odgovoreno.

Primarno pitanje koje su mučile mnoge igrače bilo je zašto? Zašto mijenjati način na koji se postižu heroji? Odgovor je prilično jednostavan: ovo sranje nije besplatno.

“Kada smo gledali kako napraviti ovaj prelazak na slobodnu igru, jedan od velikih ciljeva koje smo imali bio je da budemo u mogućnosti dati [original] Overwatch igrači ono što su htjeli, a to je samo kontinuirana isporuka sadržaja”, rekao je Overwatch generalni direktor Walter Kong. “Naš glavni razvojni tim se otprilike utrostručio od lansiranja Overwatch i imamo mnogo više ljudi koji rade na igri u partnerskim timovima, i želimo biti u mogućnosti kontinuirano ulagati u ovu uslugu igre uživo. Dakle, iz perspektive poslovanja, ovo nije besplatno.”

Snimak ekrana Overwatch 2 trgovine gotovinom koja prodaje Overwatch Coins novu valutu u igri po različitim cijenama

Overwatch novčići su nova valuta u igri koju možete kupiti pravim novcem ili zaraditi putem progresije borbene propusnice. Koristite novčiće za kupovinu kože, poza, sprejeva i još mnogo toga.
Blizzard

With Overwatch 2 ide free-to-play, početna investicija Overwatch Prime fanovi stavljeni u igru ​​više ne postoje za nastavak. Ali pravljenje igara košta novca, a pravljenje dobre igre koja je bolja u odnosu na svoju prethodnicu zahtijeva značajnu posvećenost. Obaveza koja Overwatch 2 programeri su odlučili da se mogu najbolje unovčiti putem modela borbene propusnice.

„Heroji su najzanimljiviji sadržaj koji imamo u igri“, nastavio je Kong. “I dok smo dizajnirali ovaj model, činilo se da je vrlo dobro pristajao, da stavimo te heroje u naše nove sisteme angažmana.”

Izgleda da je to trgovina. Blizzard poručuje svojim igračima da više ne moraju da plaćaju za ovu igru, ali da bi to nadoknadili, mora implementirati način da zadrži ljude da igraju. Zaključavanje heroja u progresiji borbenog prolaza drži igrače na terenu u nadi da će povremeno baciti koji dolar tu i tamo da bi olakšali taj grind ili da kupe neki drugi novi premium sjaj. To je cijena poslovanja i to se čini kao poštena trgovina. Pa šta onda to znači za način na koji se igra igra?

“Heroji su najzanimljiviji sadržaj koji imamo u igri,”

Trenutno, utakmica na takmičarskoj ljestvici u velikoj mjeri zavisi od sastava tima, što profesionalci nazivaju “meta”. Koji god heroj je u trenutnoj meti, taj se igra i češće nego ne, meta heroj je najnoviji. Pogledajte bilo koji slučajni slučaj Overwatch Ligaška utakmica u posljednje tri sedmice i vidjet ćete Junker Queen ispred i centra. Zaključavanje najnovijih heroja iza kapije progresije moglo bi zaustaviti ljude koji žele biti na ivici krvarenja svih meta iz kojih izađu Overwatch 2. Programeri znaju da je ovo veliki kamen spoticanja za igrače, ali su prilično uvjereni da novi sistem heroja neće utjecati na konkurentsku ljestvicu na način na koji se igrači sada boje.

Snimak ekrana iz Overwatcha 2 na kojem junak Junker Queen leti prema ekranu s nekoliko oružja sablasnog izgleda koje kruži oko nje

Živjela kraljica. Ne, ne taj.
Blizzard

“Kada pogledate podatke o tome koliko često ljudi mijenjaju heroje i koliko heroja obično igraju istovremeno, većina naših igrača igra relativno mali broj heroja”, rekao je direktor igre Aaron Keller. “A kada se prebace na heroje, vjerujemo da je to zato što se prebacuju na heroja s kojim su upoznati, heroja s kojim su učinkoviti ili heroja s kojim se zabavljaju.” Čini se da onda prigovor da bi igrači mogli izgubiti svoju konkurentsku prednost jer nemaju najnovijeg heroja, ne ukazuje na to kako igrači zapravo igraju.

U našem intervjuu, programeri su takođe govorili o tome kako novi heroji neće odmah biti dostupni na takmičarskoj lestvici nekoliko nedelja dok ih podešavaju i podešavaju tako da ne budu nadjačani. Nadaju se da kašnjenje od dolaska do dostupnosti daje igračima vremena da zarade heroja. Oni također mijenjaju način na koji dizajniraju heroje tako da mečevi ne zavise toliko od toga koji je heroj najmoćniji.

“Jedna od velikih razlika sa 5 na 5 borbom je ta što smo podesili mnogo heroja u igri i napravili promjene kako bismo smanjili količinu tvrdih kontri koje Overwatch ima”, rekao je Keller. „Želimo da igra bude malo organskija, želimo da ljudi imaju veći uticaj, ali takođe želimo da imaju više slobode u tome kojeg heroja biraju za svaku određenu situaciju.”

Overwatch trenutno izuzetno zavisi od sastava heroja. Ako Tracer uznemirava vaš tim, neko prelazi na Brigitte i zaključava je. Takav tip pik i kontra pik stil igre je srž igre ovih posljednjih šest godina. Ali to više neće biti način na koji živi svijet.

„Ubuduće, ono što smo uradili je da pokušavamo da izbacimo neke od onih zaista tvrdih interakcija kamen-papir-makaze iz igre i da ih zamenimo većim izborom igrača,” rekao je Keller.

Promotivna slika za Overwatch 2 na kojoj se pojavljuju heroji Roadhog, Kiriko, Zenyatta, Hanzo i Sojourn u novim kozmetičkim skinovima inspiriranim cyberpunkom

Skinovi koji će biti dostupni tokom 1. sezone Overwatcha 2
Blizzard

Izbor igrača je uvek veliki. Nadamo se da će to značiti veću raznolikost heroja širom sveta. Postoje određeni heroji (napad na Torbjorna na primjer) koji nikada ne vide ozbiljno vrijeme za igru ​​zbog njihove percipirane neodrživosti. Postoji nada da će promjene koje je tim napravio značiti vrhunske rangove takmičenja Overwatch nisu samo poklapanje ogledala za ogledalom. U isto vrijeme, Overwatchheroji i način na koji njihove različite sposobnosti međusobno djeluju su ono što igru ​​čini jedinstvenom. U potrazi za stvaranjem Overwatch 2 apelirajući na maksimalan broj igrača, programeri bi, nehotice, mogli izgubiti duh onoga što su napravili Overwatch toliko drugačiji od svojih savremenika.

„Pokušavamo da izbacimo neke od onih stvarno tvrdih interakcija sa makazama za papir iz igre i zamenimo ih većim izborom igrača.”

Programeri su to priznali Overwatch 2 uvodi toliko promjena koje bi mogle biti otuđujuće za dugogodišnje igrače. Ali tako je bilo Overwatch prime. (Prvi dan Mercy mains, da čujem da pravite malo buke!) Ove promjene nisu napravljene proizvoljno, već zato što su, kažu programeri, jednostavno davali igračima ono što žele.

“Cijela ova promjena u protekloj godini sa izdavanjem Overwatch način na koji radimo je da odgovorimo na ovu želju naših igrača da budu u mogućnosti da daju više sadržaja u igri,” rekao je Keller. „Nadam se da igrači mogu prepoznati da je stvar na koju su tražili više od bilo čega drugog stvar na koju smo se kao tim fokusirali više od bilo čega drugog.”

Sadržaj je kralj i sistem borbenih propusnica čini se kao da rješava najveću zamjerku Overwatch prime. I iako su programeri konačno riješili neke brige koje su igrači imali, pravi test dolazi 4. oktobra kada ćemo konačno moći igrati Overwatch 2.

Leave a Reply

Your email address will not be published.