Vijesti

Prodaja Nintendo Switcha opada jer nedostatak čipova i dalje raste

Nintendo nastavlja da se bori da postigne svoje ciljeve za proizvodnju Switcha kao rezultat globalnog nedostatka čipova, što je doprinelo padu prodaje konzola od skoro 23 odsto na 3,43 miliona u tri meseca zaključno sa 30. juna, objavila je kompanija danas.

Prodaja standardnog Nintendo Switcha pala je 60 posto na 1,32 miliona jedinica u kvartalu, dok je prodaja Switch Litea pala za skoro 50 posto na 0,59 miliona. Switch OLED, koji je bio u prodaji tek prošlog oktobra, nadoknadio je deo manjka sa 1,52 miliona prodatih jedinica. Prodaja softvera je također pala za 8,6 posto na nešto manje od 41,5 milijuna jedinica. Kompanija i dalje očekuje da će prodati 21 milion konzola tokom godine koja završava u martu 2023.

„Na proizvodnju su uticali faktori kao što je globalni nedostatak poluprovodničkih komponenti, što je rezultiralo smanjenjem isporuka hardvera i naknadnim padom ukupne prodaje“, navodi Nintendo u svom saopštenju o zaradi. Rečeno je da očekuje da će se nabavka čipova “postepeno poboljšati od kasnog ljeta prema jeseni”.

Prodaja konzola je sveukupno pala u odnosu na prošlu godinu.
Slika: Nintendo

Kvartal se poklopio sa mirnijim periodom za izdavanje igara. Nintendo Switch Sportovi bio je njegov najprodavaniji sa 4,84 miliona jedinica, a slijedio ga Mario Strikers: Battle League i Kirby i zaboravljena zemlja sa 1,91 odnosno 1,88 miliona. Mario Kart 8 Deluxe, igra koja je objavljena prije više od pet godina u aprilu 2017, prodana je u 1,48 miliona jedinica u kvartalu. Nintendo je ukupno prodao preko 111 miliona Switch konzola i kaže da je “potražnja ostala stabilna” na globalnom nivou uprkos starosti mašine.

Bloomberg izvještava da su ovi rezultati doprinijeli da Nintendova zarada bude manja od procjena analitičara. Operativna dobit iznosila je 101,7 milijardi jena (oko 764 miliona dolara), što je manje od očekivanih 115,2 milijarde jena (865 miliona dolara), dok je prodaja iznosila 307,5 ​​milijardi jena (oko 2,3 milijarde dolara), u poređenju sa prosječnim procjenama od 332,1 milijarde jena (oko 2,5 milijardi dolara). ).

Nintendo nije jedini koji vidi pad prodaje u ovom kvartalu. Sony je prošle sedmice izvijestio da je zabilježio pad prodaje softvera za 26 posto i revidirao svoju godišnju prognozu dobiti za 16 posto. I to od kompanije koja je objavila potpuno novu konzolu prije manje od dvije godine, u poređenju sa Nintendo pet i po godina starim Switchom. Firma za istraživanje tržišta NPD izvijestila je ove sedmice da je potrošnja SAD na video igrice pala za 13 posto u odnosu na prethodnu godinu u drugom kvartalu 2022.

Leave a Reply

Your email address will not be published.