Vijesti

Peloton se sprema za povećanje cijena, otpuštanje 800 zaposlenika i radnje za roletne

Izvršni direktor Pelotona Barry McCarthy nije imao posao kada je preuzeo kormilo u februaru, jer je kompanija otpustila 2.800 zaposlenih. Sada, otprilike šest mjeseci kasnije, McCarthy je poslao dopis zaposlenicima u kojem upozorava da kompanija planira eliminirati dodatna 784 radna mjesta u trećem krugu otpuštanja, izvještavaju Bloomberg. Peloton će također povećati cijene Bike Plus i Tread-a, dok će zatvoriti maloprodajne salone počevši od 2023.

Glasnogovornik Pelotona Ben Boyd potvrdio je tu vijest u izjavi za The Vergepisanje:

“Peloton je danas poduzeo nekoliko koraka kako bi dalje unaprijedio našu strategiju transformacije, bolje pozicionirajući kompaniju za dugoročni uspjeh kao najveća, globalna Connected Fitness kompanija. Potezi koje smo napravili uključuju implementaciju strateških cijena; eliminaciju naše distribucijske mreže u Sjevernoj Americi i proširenje naših logističkih partnerstava (3PL) trećih strana; smanjenje našeg tima za podršku članovima Sjeverne Amerike; i signal naše namjere da značajno smanjimo maloprodajni otisak u Sjevernoj Americi. Nažalost, ova smjena radne snage rezultirala je odlaskom 784 radnika iz kompanije. Bilo koja odluka koju donesemo koja utiče na članove tima ne donosi se olako, ali ovi potezi omogućavaju Pelotonu da postane efikasniji, isplativiji i agilniji dok nastavljamo definirati i voditi globalnu kategoriju Connected Fitnessa.”

Smanjenje broja zaposlenih i planovi za zatvaranje maloprodajnih salona produžetak su Pelotonovih strogih planova restrukturiranja nakon katastrofalne godine. Prošlog mjeseca, Peloton je otpustio skoro 600 radnih mjesta na Tajvanu kao dio poteza za smanjenje proizvodnje u kući. U februaru je takođe objavila da stavlja tačku na planove za fabriku vrednu 400 miliona dolara u Ohaju. U međuvremenu, McCarthy je primijetio da, iako kompanija smanjuje poslove u timovima za isporuku i korisničku podršku, aktivno želi da popuni uloge u svom timu softverskog inženjeringa. McCarthy je također naveo planove za proširenje Pelotonovog prisustva u e-trgovini kao razlog zašto će kompanija smanjiti svoje maloprodajno učešće od sljedeće godine.

Današnje vijesti su bile nagoviještene tokom Pelotonove zarade u trećem kvartalu u maju. U to vrijeme, McCarthy je također iznio ideje o istraživanju partnerstava s maloprodajom trećih strana, kao i eliminaciji potrebe za isporukom bijelih rukavica za svoje bicikle i trake za trčanje.

Peloton Tread je u početku trebao biti pristupačnija traka za trčanje kompanije. Sada će biti 800 dolara skuplji na 3,495 dolara.
Fotografija Amelia Holowaty Krales / The Verge

Međutim, na potrošače će najdirektnije uticati planirana povećanja cijena. Kako bi riješio višak zaliha, Peloton je u aprilu snizio cijene na originalni Bike, Bike Plus i Tread na 1.445, 1.995 i 2.695 dolara. Sada će se Bike Plus vratiti na prvobitnu cijenu od 2.495 dolara, dok će cijena Tread-a porasti za 800 dolara na 3.495 dolara. To je više od početne početne cijene Tread-a od 2.495 dolara (kasnije je povećana na 2.845 dolara). Tread je u početku bio zamišljen kao „pristupačniji“ od dvije Pelotonove trake za trčanje. Međutim, Tread Plus je tada povučen i obustavljen nakon što je izazvao nekoliko povreda i, u jednom slučaju, smrt malog djeteta. Međutim, cijena originalnog bicikla i nedavno lansiranog Peloton vodiča ostat će nepromijenjena.

McCarthy je u dopisu priznao da su povećanja cijena nagli preokret u strategiji. To je zato što je, prema McCarthyju, kompanija postigla uspjeh u upravljanju svojim zalihama i problemima u lancu snabdijevanja. Takođe je osiguran bankovni kredit od 750 miliona dolara, a poskupljenja imaju za cilj da ojačaju “premium” imidž Bike Plus i Tread-a.

Otpuštanja i povećanja cijena također su dio tekućih napora da se povrati Pelotonov novčani tok. U pismu dioničara u prošlom tromjesečju, McCarthy je napomenuo da su Pelotonovi problemi doveli do toga da je “tanko kapitaliziran” za svoje potrebe i da je kompanija morala ojačati svoj bilans stanja. “Ove promjene su od suštinskog značaja ako će Peloton ikada postati pozitivan tok novca”, napisao je McCarthy u dopisu. „Gotovina je kiseonik. Kiseonik je život. Jednostavno moramo postati samoodrživi na osnovu novčanog toka.”

Bočni ugao Peloton vodiča

Vodič će ostati ista cijena.
Fotografija Victoria Song / The Verge

Kako se navodi u dopisu, novac koji se uštedi današnjim mjerama ići će za daljnja istraživanja i razvoj, kao i marketing. To je u skladu sa planovima koje je McCarthy predložio u prošlom kvartalu. U to vrijeme, na primjer, otkrio je da Peloton jedva da je potrošio novac na marketing svoje pretplate na samostalnu aplikaciju. Kompanija je od tada to ispravila sa oglas koji promovira samostalnu aplikaciju s glumcem Christopherom Melonijem koji vježba u buff-u. Bezobrazne (bukvalno) reklame na stranu, McCarthy je bio nepokolebljiv u preoblikovanju Pelotona kao povezanog fitnes brenda, za razliku od “one Bike kompanije”. To je do sada uključivalo predložene planove za prilagođavanje modela pretplate kompanije i izgradnju prodavnice aplikacija. McCarthy’s je također implementirao nedavni pilot program za iznajmljivanje bicikala kompanije.

McCarthy je završio memorandum o izgledima Pelotona – iako se činilo da u prvih šest mjeseci investitori nisu previše uvjereni u Pelotonove planove restrukturiranja. Pelotonove dionice su prošle godine pale za otprilike 90 posto. Uz to, činilo se da su investitori reagirali na današnje vijesti, a dionice su porasle za 8,2 posto. Očekuje se da će kasnije ovog mjeseca Peloton objaviti svoju zaradu u četvrtom kvartalu, što bi moglo dati jasniju sliku o tome kako su McCarthyjeve strategije restrukturiranja prošle.

Leave a Reply

Your email address will not be published.