Vijesti

Ništa se ne može pohvaliti prodajom šestocifrenog telefona 1 u prvom mjesecu prodaje u Indiji

The Nothing Phone 1. | Fotografija Allison Johnson / The Verge

U prodaji je tek manje od dva mjeseca, ali Nothing je već otkrio neke rane brojke prodaje za Phone 1 u Indiji, gdje je objavljen 21. jula.

Razgovaram sa GSMArena, Potpredsjednik kompanije Nothing’s i generalni direktor za Indiju, Manu Sharma, rekao je da je kompanija prodala preko 100.000 telefona 1 za 20 dana prodaje u zemlji preko maloprodaje Flipkart (njenog ekskluzivnog prodajnog partnera), te da se preko 10 miliona korisnika prijavilo na budite obaviješteni kada telefon bude pušten u prodaju. Sharma kaže da je ovaj telefon bio najprodavaniji telefon na Flipkartu u cjenovnoj kategoriji od 30.000 INR (oko 378 USD).

Nije loše za prvi pokušaj, ali te brojke blijede u poređenju sa ukupnim indijskim tržištem pametnih telefona, gdje analitičari IDC navode da je oko 35 miliona uređaja isporučeno između aprila i juna (2. kvartal) ove godine, što je u prosjeku oko 11,7 miliona mesečno. Iako IDC tek treba da objavi uporedive brojke za jul i avgust, prošle godine je objavio da je tokom trećeg kvartala 2021. prodato 48 miliona telefona, ili u proseku 16 miliona mesečno. U svakom slučaju, to sugerira da je tržišni udio Nothinga u Indiji manji od jedan posto.

Međutim, u poređenju sa prethodnim nezavisnim startupom koji je pokušao da uđe na tržište pametnih telefona, Nothing’s brojke su povoljnije. Android Authority ističe da IDC analitičar Francisco Jeronimo Ranije je procijenjeno da je tadašnji startup za pametne telefone Essential isporučio samo 88.000 jedinica Essential Phone-a u 2017. (izdan je u avgustu). Essential je to osporio i rekao da je prodaja bila “dobro u šestocifrenim” brojevima te godine. Bez obzira na to, ovi brojevi sugeriraju da Nothing nije na putu da udobno nadmaši Essentialovo početno izdanje.

Još jedno poređenje: Jeronimo je ranije primijetio da je OnePlus prodao skoro milion jedinica svog debitantskog pametnog telefona u prvih šest mjeseci prodaje 2014. S druge strane, uz podršku kineskog giganta pametnih telefona BBK, OnePlus nije bio startup na isti način kao Nothing ili Essential. OnePlus je također učinio svoj prvi pametni telefon dostupan u Sjevernoj Americi, tržištu koje ništa nije preskočilo s Phone 1.

Prerano je reći da li je telefon 1 bio uspješan u prodaji ili ne. Pretpostavljam da će jedini pravi test biti da li Ništa još postoji za pola decenije. Portparol kompanije nije odgovorio na pitanja o njenoj prodaji na drugim tržištima poput Evrope.

Leave a Reply

Your email address will not be published.