Vijesti

Možda ćete uskoro morati sastaviti svoj vlastiti Peloton

Nakon trećeg kruga otpuštanja, Peloton sada razmatra redizajn svojih bicikala kako bi ih korisnici mogli samostalno sastavljati. Izvršni direktor Barry McCarthy također razmatra plan koji bi omogućio pretplatnicima aplikacije Peloton da potencijalno vide treninge na mašinama za vježbanje trećih strana. McCarthy je rekao Bloomberg da Peloton radi na redizajn motocikla “već neko vrijeme” i, kao vrh svega, rekao je da se nada da bi Pelotonov dugo očekivani veslač mogao debitovati negdje ove praznične sezone. Takođe je potvrdio da kompanija nije u potpunosti odustala od Tread Plus.

Sve ovo prati komentare koje je McCarthy dao u maju tokom 3. kvartala 2022. godine. U to vrijeme iznio je ideju o potencijalnoj promjeni hardverskog dizajna kako bi u budućnosti Peloton oprema bila dizajnirana tako da u jednom komadu stiže do kuće kupca. Upravo sada, Pelotonove trake za trčanje i bicikli zahtijevaju isporuku bijelih rukavica u odvojenim dijelovima, s ekipom koja dolazi u vaš dom i gradi vašu za vas. Usluga je nekada bila besplatna, ali Peloton je krajem januara počeo da naplaćuje dodatnih 250-350 dolara.

Ovaj potez dio je Pelotonovog tekućeg plana restrukturiranja, koji ima za cilj smanjenje troškova kompanije i poboljšanje toka gotovine. Peloton je u petak objavio da otpušta više od 500 poslova vezanih za isporuke i distribuciju proizvoda u posljednjoj milji. Kompanija je također napomenula da povećava troškove svojih Bike Plus i Tread-a dok zatvara maloprodajne lokacije 2023. Omogućavanje da kupci mogu sastaviti svoju vlastitu opremu značilo bi da kompanija može jednostavno isporučiti uređaje preko FedEx-a — što je potez tog veslačkog rivala Hydrow je nedavno implementirao sa svojim tanjim, manjim veslačem Hydrow Wave.

Peloton razmišlja o redizajniranju svog hardvera kako bi korisnici mogli sami sastaviti njegove bicikle.
Fotografija Amelia Holowaty Krales / The Verge

Otkako je preuzeo vlast u februaru, McCarthy nije bježao od dijeljenja novih ideja o tome kako preokrenuti Pelotonovo nespretno finansijsko bogatstvo. Novac ušteđen od mera za smanjenje troškova od petka navodno će biti prebačen nazad u Pelotonov istraživanje i razvoj, kao i marketinške napore. To uključuje marketing Pelotonove samostalne aplikacije, koju je McCarthy identificirao kao povijesno da je primala malo ili nikakvu promociju. To je u skladu s drugim planovima koje je CEO otkrio Bloomberg, uključujući potencijalno omogućavanje korisnicima Pelotona da strimuju časove na mašinama za vježbanje trećih strana. McCarthy je također napomenuo da bi kompanija mogla podesiti strategiju pretplate aplikacije prema “freemium” modelu gdje neke funkcije nisu zaključane iza paywall-a.

Ta strategija je slična onome što Apple trenutno radi za svoju uslugu Fitness Plus, koja ne zahtijeva korištenje sprava za vježbanje brenda Apple. Umjesto toga, ljudi mogu koristiti vlastite uređaje za strimovanje Fitness Plus časova dok koriste veslače, trake za trčanje i bicikle u svojoj lokalnoj teretani. Glavna razlika je u tome što Apple i dalje zahtijeva od korisnika da posjeduju minimalno Apple Watch i iPhone da bi pristupili Fitness Plus-u.

Ali dok se čini da se McCarthy želi okrenuti uslugama, čini se da hardver još uvijek ima ulogu u Pelotonovom poslovanju. Na primjer, kompanija se priprema za lansiranje veslača, potencijalno ove praznične sezone. Veslač je bio možda najgore čuvana tajna u povezanom fitnesu sve dok nije potvrđena ranije ove godine na Pelotonovom godišnjem događaju Homecoming za pretplatnike.

Tread Plus je povučen nakon što je izazvao nekoliko povreda, ali Peloton nije odustao od ponovnog lansiranja proizvoda.
Slika: Peloton

Što je još više iznenađujuće, McCarthy je nagovijestio da se kompanija nada ponovnom lansiranju Tread Plus, koji je povučen prošle godine nakon što je izazvao nekoliko povreda i smrt malog djeteta. Iako su i njegove mašine Tread i Tread Plus povučene, Tread je kasnije odobren za prodaju krajem 2021. Tread Plus, međutim, ostaje van prometa. U Q3, kompanija je takođe primetila da je prinos od vrhunske trake za trčanje veći od očekivanog, što je kompaniju koštalo 18 miliona dolara. Prema McCarthyju, ponovno pokretanje Tread Plus-a u potpunosti ovisi o tome da ga vlada odobri za prodaju. Moguće je da iako Peloton nije odustao od nade u Tread Plus, ni to nije nešto na šta se oslanja. U petak, dio razloga za povećanje cijene “pristupačnog” gazećeg sloja za 800 dolara bio je da se on pozicionira kao superioran uređaj i poboljša Pelotonov “premium” imidž.

Još jedna zanimljiva sitnica je da se Peloton možda sprema proširiti svoj pilot leasinga One Peloton Club. Program spaja troškove bicikla i časova u jednu mjesečnu naknadu od 89 USD. Pilot je do sada bio uspješan za kompaniju, a McCarthy je u maju rekao da je program “privlačan na masovno tržište” jer je 53 posto prijava došlo iz domaćinstava s prihodima manjim od 100.000 dolara.

Očekuje se da će Peloton održati raspis o zaradi u četvrtom kvartalu 2022. kasnije ovog mjeseca, 25. avgusta, a vjerovatno ćemo saznati više o tome koji planovi će se tada pridržavati. Do sada su napori na restrukturiranju Pelotona počeli sporo, a investitori s Wall Streeta su se općenito činili skeptičnima.

Leave a Reply

Your email address will not be published.