Vijesti

Microsoft je navodno otpuštao tim fokusiran na osvajanje kupaca

Microsoft navodno otpušta svoj tim fokusiran na osvajanje kupaca. 2018. softverski gigant prvobitno je detaljno opisao svoje napore da povrati klijente koji nisu poduzetnici koje je iznevjerio, formirajući tim za moderna životna iskustva koji će se fokusirati na profesionalne potrošače (prosumere). Business Insider sada izvještava da Microsoft otpušta taj tim i govori otprilike 200 pogođenih zaposlenika da nađu drugu poziciju u kompaniji ili uzmu otpremninu.

Iako Microsoft službeno ne komentira kraj svoje inicijative za moderni život, stariji dizajner Microsofta otkrio je da su ove sedmice bile “teške vijesti” za tim Modern Life Experiences u postu na LinkedIn-u. Vijest dolazi sedmicama nakon što je Microsoft smanjio manje od 1 posto svoje radne snage od 180.000 ljudi, uz smanjenje radnih mjesta u konsaltingu i rješenjima za klijente i partnere. Microsoft je također ukidao radna mjesta jer usporava zapošljavanje usljed slabljenja ekonomije.

Microsoft je prvobitno planirao da ponovo pridobije potrošače 2018.
Slika: Yusuf Mehdi (Twitter)

Microsoftovi napori potrošača sada su fokusirani na Windows, Microsoft 365, Microsoft Teams za potrošače, Surface i naravno Xbox. Microsoft je prvobitno formirao tim Modern Life Experiences 2018. godine nakon teškog perioda za svoje potrošačke usluge. Microsoft je ukinuo svoju Groove Music uslugu 2017. godine, službeno ukinuo Kinect iste godine i konačno je priznao da je Windows Phone mrtav. Fitness uređaj Microsoft Band također je nestao 2016. godine, a napori s Cortanom su zaostali za rivalima do te mjere da je Microsoft promijenio stvari kako bi umjesto toga jurio poslovne korisnike. Microsoft je čak okrenuo svoj HoloLens hardver ka komercijalnim korisnicima, a postoje i novi znaci da bi HoloLens mogao biti u nevolji.

Međutim, Microsoft je postigao uspjeh sa svojim pretplatama na Microsoft 365 za potrošače. Potrošačke pretplate na Microsoft 365 porasle su za 15 posto u posljednjem tromjesečju, na 59,7 miliona. Potrošači ureda također su porasli za 9 posto u odnosu na prethodnu godinu, usred povećanja hibridnog i udaljenog rada.

Sve će oči sada biti uprte u Microsoftovo zapošljavanje Manika Gupte prošle godine, bivšeg šefa proizvoda u Uberu. Gupta je odgovoran za Microsoft Teams potrošače, Skype i GroupMe, i fokusiran je na izgradnju korisničkih iskustava širom Microsofta.

Microsoft je pokušavao pridobiti popularne zajednice u posljednjih nekoliko godina, uključujući TikTok, Pinterest i Discord, kako bi poboljšao svoje napore sa neposlovnim korisnicima. Izvan Xbox-a, Microsoft nema zajednicu ili društvenu uslugu koju potrošači naširoko koriste, a TikTok, Pinterest ili Discord bi mogli popuniti tu prazninu. Rivali poput Googlea, Amazona, Facebooka nabavili su velike potrošačke aplikacije poput YouTubea, Twitcha i Instagrama, a Microsoft još uvijek pokušava uskladiti svoju potrošačku ponudu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.