Vijesti

Lucid Motors ove godine jedva da će proizvoditi ijedno električno vozilo jer ponovo smanjuje proizvodne ciljeve

Proizvođač luksuznih električnih vozila Lucid Motors po drugi put ove godine smanjuje svoju prognozu proizvodnje za 2022. Kompanija sa sjedištem u Newarku u Kaliforniji objavila je da revidira svoja očekivanja proizvodnje na između 6.000 i 7.000 vozila.

Lucid je prvobitno rekao da će proizvesti 20.000 vozila 2022. godine, ali je taj broj revidiran u februaru na 12.000-14.000 vozila. Bio je to još jedan razočaravajući preokret za proizvođača električnih vozila, koji se snažno trudi da osvoji dio Teslinog tržišnog udjela sa svojom ultra-premium, ultra dugog dometa Lucid Air limuzinom. U prošlom kvartalu Lucid je najavio povećanje cijene za 10 posto za jedan model koji ima u proizvodnji.

“Naše revidirane smjernice za proizvodnju odražavaju izuzetan lanac nabave i logističke izazove na koje smo naišli,” rekao je Peter Rawlinson, Lucid izvršni direktor i CTO, u izjavi. “Identificirali smo primarna uska grla i poduzimamo odgovarajuće mjere – dovođenje naših logističkih operacija u kuću, dodavanje ključnih radnika izvršnom timu i restrukturiranje naše logističke i proizvodne organizacije. I dalje vidimo veliku potražnju za našim vozilima, sa preko 37.000 rezervacija kupaca, i ostajem uvjeren da ćemo prevladati ove kratkoročne izazove.”

Lucid je u srijedu objavio svoju zaradu u drugom kvartalu, izvještavajući o gubitku od 220 miliona dolara na prihodu od 97,3 miliona dolara. Kompanija je saopštila da je isporučila samo 679 vozila kupcima u posljednja tri mjeseca. Sveukupno, Lucid je rekao da je izgubio 4,8 milijardi dolara u 2021. Kompanija je izašla na berzu spajanjem sa kompanijom za akviziciju posebne namjene, ili SPAC, prošlog ljeta.

Lucid je također rekao da je broj rezervacija za njegovu luksuznu limuzinu Lucid Air sada premašio 37.000, što odražava potencijalnu prodaju od 3,5 milijardi dolara. Kompanija je ranije saopštila da je primila 24.000 rezervacija.

Lucid je ranije odgodio lansiranje svog Gravity SUV-a do prve polovine 2024. kako bi osigurao najbolji mogući proizvodni proces. Kompanija ulazi u ono što je nedvojbeno jedan od najkonkurentnijih segmenata tržišta električnih vozila, prepuno Audi E-tron i E-tron GT, Jaguar I-Pace, Polestar 2, Porsche Taycan, Mercedes-Benz EQS, Cadillac Lyriq, BMW i4, Lexus LF-Z i Tesla Model S Plaid, koji su kupcima počeli da se plasiraju prošle godine.

Leave a Reply

Your email address will not be published.