Vijesti

Konačno smo dobili svoje ruke i oči na PlayStation VR2

Sonyjev PlayStation VR2 možda će izaći tek sljedeće godine, ali nakon mjeseci vijesti o kapanjem, kompanija je konačno pustila da pritisne oči i ruke sa VR slušalicama. Čak i nakon samo malo vremena s uređajem, čini se da će nove slušalice biti velika nadogradnja u odnosu na originalni PSVR u gotovo svakom pogledu.

Počnimo sa hardverom o kojem već znamo dosta. Kao prvo, ima mnogo moderniji izgled koji se u potpunosti podudara s jezikom dizajna PS5 i trebat ćete ga priključiti na svoj PS5 samo jednim USB-C kabelom. Same slušalice imaju OLED ekran, nude vidno polje od 110 stepeni i 4K HDR, i podržavaju brzinu kadrova od 90Hz i 120Hz za glatkiju igru. Za razliku od svog prethodnika, nećete morati da postavljate spoljne kamere da biste pratili vaše kretanje; umesto toga, slušalice imaju četiri kamere ugrađene u prednji deo ekrana. Novi PSVR2 Sense kontroleri u obliku kugle uključuju adaptivne okidače i haptičku povratnu informaciju (poput DualSensea), a također mogu otkriti dodire prstima.

Evo slušalica.
Foto Vjeran Pavić / The Verge

Ali kakav je osjećaj zapravo igrati igrice na PSVR2, sa svim njegovim novim zvonima i zviždaljkama? Pravi PSVR2 hardver je bilo zadovoljstvo koristiti. Kao i većina modernih VR slušalica, omogućava vam da prilagodite traku za glavu kako biste bili sigurni da sve udobno leži na vašoj nozi, a možete podesiti međuzjenično rastojanje (IPD) tako da stvarna sočiva unutar slušalica budu prava udaljenost za vas. Ekrani su izgledali sjajno, iako su se stvari ponekad činile pomalo maglovitim na rubovima, što se također moglo dogoditi sa prvim PSVR-om.

Sonyjevi novi Sense kontroleri bili su značajno poboljšanje. Originalni PSVR se oslanjao na Sonyjeve kontrolere Move – koji su, možda se sećate, izgledali kao fanki štapići sa svetlećim kuglicama na kraju – i imali su nekoliko problema. Originalna PSVR postavka ponekad je imala problema s praćenjem sjajnih kuglica, što je moglo uništiti impresivno iskustvo VR, a prva verzija kontrolera Move koristila je Mini USB priključak za punjenje. Sony je srećom ispravio tu posljednju pritužbu prelaskom na Micro USB (pa možda i nije bila velika nadogradnja).

Sense kontroleri, s druge strane (namjera igre riječi), izgledaju kao da će biti daleko bolji. Osjetljivost je bila odlična, što možda i nije iznenađujuće ako ste osjetili Sonyjeve odlične haptike u DualSense-u. Detekcija dodira bila je zaista zgodan način za interakciju sa VR svjetovima. Naravno, možete uzeti oružje, ali vam također omogućava da savijate prste i komunicirate s predmetima na prirodniji način. Nije bio savršen, niti je bio dostupan u svakoj igrici koju smo isprobali, ali kada je radio, dodao je dodatni sloj uranjanja.

Snimak izbliza PSVR2 Sense kontrolera za vašu lijevu ruku.

Sense kontroler.
Foto Vjeran Pavić / The Verge

Osoba u svojim rukama drži lijevi i desni PSVR2 senzori senzora.

A evo kako izgleda zapravo držati Sense kontrolere.
Foto Vjeran Pavić / The Verge

Podešavanje PSVR2 sa jednim kablom je veoma cenjeno. Originalni PSVR zahtijevao je dodatnu kutiju i gomilu kablova za rad, tako da je samo uključivanje jednog kabela direktno u PS5 daleko manje komplikovano rješenje. (Iako nije tako lijepo kao potpuno samostalne slušalice bez žica kao što je serija Meta Quest.) I obično, VR igre zahtijevaju da s vremena na vrijeme napravite pauzu kako ne biste razvili migrenu. Ali to nije bio toliki problem sa PSVR 2. Možete izdržati pristojan deo vremena bez osećaja naprezanja.

Što se samih igara tiče, moramo isprobati nekoliko naslova: Horizont Call of the Mountainverzija Resident Evil Village optimizirano za PSVR2, The Walking Dead: Saints & Sinners Poglavlje 2i novonajavljeni Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge Enhanced Edition.

Horizont Call of the Mountain bio je tehnički najnapredniji — vjerovatno zato što je napravljen od temelja za PSVR2. Osjećaj obima u igri je nevjerovatan, a gledanje a gigantski mehanička dino šetnja direktno iznad glave osjećala sam se kao da posjećujete postapokaliptiku Jurski park. Penjanje po stijenama je također bilo nevjerovatno zabavno, pod uvjetom da se oduprete želji da pogledate dolje u ponore ispod. Novi Sense kontroleri vibriraju kada dodirnete predmete, tako da su dodali dodatni sloj fizikalnosti kada povučete luk i ispalite strijelu. Također smo bili izuzetno impresionirani koliko je razmišljanja uloženo u izgradnju interaktivnog svijeta. Možeš li samo… razbiti tanjire i baciti kutije sa litice? Da! Možete li uzeti čekić i udariti u gong, iako nema razloga za to? Također da!

Snimak ekrana igrača koji drži luk i strijelu u PSVR2 igri Horizon Call of the Mountain.

Luk i strela unutra Horizont Call of the Mountain.
Slika: Sony

I ostale igre su bile zabavne. Resident Evil Village imao je sablasnu vibraciju, i zaista je zastrašujuće kada vam se nemrtvi dižu u lice. (Jadni Ethan Winters, on zaista prolazi kroz to.) U međuvremenu, možete postati kreativni u kako udaraš šetače The Walking Dead: Saint & Sinners Poglavlje 2. Naravno, kositi ih motornim testerama je zabavno, ali toplo preporučujemo da pravite zombi šiš-ćevape sa katanom.

Jednu stvar još ne znamo? Troškova; Sony to nije podijelio kao dio praktičnog događaja. Ali s novim Meta-inim vrhunskim Quest slušalicama na horizontu (čiji je prototip procurio ovog vikenda) i Appleovim “Reality” slušalicama o kojima se dugo pričalo, očigledno blizu lansiranja, nadamo se da će Sony PSVR2 slušalice po cijeni konkurentno (možda oko 400 USD?) ohrabrite PlayStation igrače da uzmu jedan.

Foto Vjeran Pavić / The Verge

Jedva čekamo da još jednom doživimo Sonyjev novi pogled na VR. Prozor za izdavanje „ranog 2023.“ čini da se čini da nećemo morati predugo čekati narednu godinu da konačno igramo više – i držimo palčeve da kupovina hardvera neće slomiti banku.

Leave a Reply

Your email address will not be published.