Vijesti

Kijin rebrand ostavio je mnoge ljude da se pitaju ko je “KN”.

Kada vidim relativno novi Kia logo, što je samo ime brenda, ali u izuzetno uglatom, zgužvanom fontu sa naizgled povezanim „I“ i „A“ bez srednjeg reda, prvo što mi pada na pamet je „ vau, to ima smisla na vrhunskom EV, ali je smiješno neprikladno na ovom monovolumenu.” Ali očigledno, postoji mnogo, mnogo ljudi čija je reakcija više na liniji “čekaj… šta to govori?”

Svakog mjeseca postoji oko 30.000 web pretraživanja za “KN auto”, prema podacima podaci koje je objavio vlasnik oglasne agencije Ashwinn Krishnaswamy na Twitteru. Nagli porast u pretraživanjima – koji izgleda dolazi od ljudi koji pokušavaju otkriti jesu li propustili lansiranje potpuno nove automobilske kompanije – počeo je početkom prošle godine, otprilike u vrijeme kada bi vozila s novim logotipom stigla na tržište. ulicama, prema The Drive. Ti podaci također pokazuju da druga popularna pretraživanja, s hiljadama posjeta mjesečno, uključuju “kn car brand”, “kn car logo” i “kn carnival car” (“Carnival” je Kijin naziv za minivan koji sam ranije pomenuo). Takođe imam neko anegdotično iskustvo da podržim podatke: kada sam izneo ovu priču u Slack, četiri Verge zaposleni su istakli da su se također pitali ko je “KN”.

Teško je kriviti ljude što ih je zbunio novi logo; Kia nije mali brend, naravno, ali verovatno nije ni kompanija na koju bi većina ljudi pomislila kada pokušavaju da odgonetnu koji automobil gledaju. A hipermoderno, spojeno pismo njegovog novog logotipa vjerovatno ne pomaže, pogotovo kada krasi – bez uvrede – limuzinu, SUV ili crossover sa vrlo standardnim dizajnom. Sorento ili Telluride koji prolaze pored vas na autoputu izgledaju potpuno neupadljivo dok ne ugledate Kijin logo i kažete: „Čekaj, šta kaže li to?”

Kijina konfuzija nije nova pojava – Creative Bloq pisali o tome da su ljudi zbunjeni novim logom prije skoro godinu i po dana. (Takođe je vredno napomenuti da su neki logotipi automobila oduvijek bili zbunjujući — Ford vam vrišti ime kompanije, ali kako na Google-u pronaći logotip Mercedesa, Mazde ili Subarua?) Međutim, dok tvituju brkajući ga sa logom Nine Inch Nails su svakako smiješni, statistika podiže komediju na novi nivo dajući nam podatke o tome koliko ljudi ovo miješa.

Kia nije odmah odgovorila The Verge‘s zahtjev za komentarom zabune.

Dobra vijest za one koji su zbunjeni je da ih Google može usmjeriti u pravom smjeru; najbolji rezultat za “KN auto” je Kijina web stranica – ili je barem bila prije nego što su je prikrile Googleove “korisne” vijesti, “Ljudi također pitaju” i okviri za rezultate slika (iako oni mogu nestati u bilo kojem trenutku, pretražite rezultati su ovih dana veoma tečni).

Stanje pretrage u 2022.: stvarni rezultat koji ljudi traže zatrpan člancima vijesti i odgovor koji je vjerojatno netačan u ovom kontekstu.

Kada The Drive pokušali pretražiti “KN auto” na drugim pretraživačima, DuckDuckGo i Bing nisu uspjeli. Kada sam probao, ova dva pretraživača i dalje ne prikazuju dobro Kijinu web stranicu; prvi ima samo jednu vezu do sajta proizvođača automobila na svojoj prvoj stranici rezultata (čudno je to što posebno upućuje ljude na stranicu za Niro), a drugi nema nijedan (lol, Bing). Međutim, oni uradi izvucite sve članke koji su napisani o konfuziji, što bi ljude trebalo da navede na pravi put.

Po mom mišljenju, prava žrtva u svemu ovome su autodijelovi K&N, marka koja je nekima poznata ako su neko vrijeme proveli u odjelu za filtere zraka/ulja u prodavnici autodijelova. Za sada se njegova stranica nalazi pristojno visoko u rezultatima pretrage “KN auto”, ali jedna mala preterana ispravka od strane Googlea mogla bi je pokopati. Vaše je vrijeme da zablistate, Wix Filters (brend koji sigurno nije morao da se nosi sa bilo kakvim sopstvenim SEO problemima).

PS: Da dodam malo konteksta, da, 30.000 pretraga za “KN auto” je puno, ali prema Google Trendsima, to je jedva primjetno u poređenju s brojem ljudi koji pretražuju “Kia”.

Snimak ekrana grafikona koji upoređuje rezultate pretraživanja za

Brend Kia je i dalje jak. Relativno govoreći, u svakom slučaju.
Grafikon: Google Trends

Leave a Reply

Your email address will not be published.