Vijesti

Kako postaviti raspored spavanja u iOS-u

Sa iOS 14, Apple je predstavio mogućnost postavljanja rasporeda spavanja u aplikaciji Health. Sama funkcija nije previše komplikovana. Shvatite koliko sati idealno želite da dobijete svake noći, a zatim postavite zakazano vrijeme za spavanje i buđenje koje odgovara tom cilju.

Naravno, uvijek možete samo postaviti jednokratni ili ponavljajući alarm unutar aplikacije Sat. Glavni razlog zašto biste se umjesto toga odlučili za raspored spavanja je taj što vam omogućava da postavite određeni cilj i lakše automatizirate rutinu spavanja. Na primjer, možete automatski pokrenuti način fokusiranja na spavanje u zakazano vrijeme za spavanje i postaviti podsjetnike za spavanje. Ako koristite Apple Watch ili drugu aplikaciju za praćenje spavanja/spavanje, također možete dobiti obavijest kad god ispunite ili premašite svoj cilj spavanja.

Niste ograničeni samo na jedan raspored spavanja. Ovo može biti zgodan alat ako se vaš raspored na poslu, času ili jutarnjem fitnesu razlikuje iz dana u dan. Ali prije nego što možete postaviti više rasporeda, morate postaviti svoj prvi. Da biste to učinili:

Prevucite ikone Krevet i Alarm na klizaču da postavite svoj raspored.
Slika: Apple

  • Otvorite Zdravlje aplikacija.
  • Dodirnite Pregledaj kartica u donjem desnom uglu.
  • Pomaknite se prema dolje i dodirnite Spavaj. Trebali biste vidjeti a Postavite spavanje prozor. Dodirnite Započnite dugme. (Ako ne vidite ovu opciju, ne brinite – samo pređite na sljedeći odjeljak.)
  • Postavite a Sleep Goal koliko dugo želite da spavate svake noći. Zatim dodirnite Sljedeći.
  • Postavite svoj prvi raspored odabirom dana koje želite da bude aktivan. Pomerite Vrijeme za spavanje i buđenje klizač do kada želite ići u krevet i probuditi se. To možete učiniti povlačenjem ikona Krevet i Sat.
  • Ako želite alarm za buđenje, uključite prekidač. Ispod prekidača Alarm možete odabrati zvuk alarma ispod Zvukovi i haptikapodesite jačinu zvuka alarma i uključite ili isključite Odgodi preklopiti. Jedna neobična stvar: ne možete odabrati pjesmu za alarm rasporeda spavanja kao što možete u drugim alarmima postavljenim u aplikaciji Sat.
  • Dodirnite Sljedeći. Od vas će tada biti zatraženo da postavite način fokusiranja na spavanje, ali ovo možete preskočiti ako želite. Možete ga postaviti bilo kada tako što ćete otići na Postavke > Fokus na vašem iPhoneu.

Nakon što postavite svoj početni raspored, možete dodati onoliko rasporeda spavanja koliko vam je potrebno. Za kreiranje dodatnih rasporeda spavanja:

  • Slijedite prva tri koraka iznad.
  • Pomaknite se prema dolje do odjeljka Vaš raspored. Dodirnite Potpuni raspored i opcije.
  • Pod naslovom Puni raspored pomaknite se prema dolje i dodirnite Dodaj raspored.
  • Odaberite koje dane želite da raspored bude aktivan.
  • Pomerite Vrijeme za spavanje i buđenje klizač na odgovarajuće sate. To možete učiniti povlačenjem ikone Krevet i Sat.
  • Ako želite da postavite alarm, uključite Alarm preklopiti. Možete prilagoditi svoje opcije za Zvukovi i haptika i Odgodi ovdje.
  • Dodirnite Dodati u gornjem desnom uglu.

Prilagođavanje postavki rasporeda spavanja

Također postoji više opcija prilagođavanja u postavkama spavanja u aplikaciji Health. Na primjer, možete postaviti Wind Down prozor tako što ćete otići na Zdravlje > Spavanje > Potpuni raspored i opcije > Dodatni detalji > Opuštanje. Vaš Wind Down prozor se može postaviti bilo gdje od 15 minuta do tri sata prije zakazanog vremena za spavanje. U tom trenutku, automatski će pokrenuti fokus na spavanje na vašem telefonu. (Ovu postavku možete isključiti i tako što ćete otići na Zdravlje > Spavanje > Potpuni raspored > Koristi raspored za fokusiranje na spavanje.)

Način rada za fokusiranje spavanja jedan je od unaprijed postavljenih načina fokusiranja koje je Apple uveo u iOS 15. Možete mu pristupiti tako što ćete otići na Postavke > Fokus na vašem iPhoneu. Ako omogućite fokusiranje na spavanje, možete urediti koje osobe i aplikacije mogu da vas kontaktiraju, kao i urediti početni ekran i zaključani ekran. Kada iOS 16 stigne ove jeseni, moći ćete da povežete i određeni zaključani ekran ili stranicu početnog ekrana. (Ako ste nestrpljivi, evo kako možete preuzeti javnu beta verziju iOS 16.)

Unutar Potpuni raspored i opcije postavke, također možete prilagoditi svoj cilj spavanja, kao i podesiti druge postavke. U Dodatni detalji odjeljak, možete odabrati da omogućite Praćenje vremena u krevetu sa iPhone-om, Podsjetnike za spavanje ili Rezultati spavanja.

  • Pratite vrijeme u krevetu pomoću iPhonea analizira vaše obrasce spavanja na osnovu toga kada podignete i koristite telefon tokom noći.
  • Podsjetnici za spavanje obavještava vas kada počinje vaš prozor za odmaranje ili vrijeme za spavanje.
  • U međuvremenu, omogućavanje Rezultati spavanja znači da će vas aplikacija Health obavijestiti kad god ispunite ili premašite svoje ciljeve spavanja. Morat ćete omogućiti praćenje spavanja na svom Apple Watch-u ili integrirati podatke iz programa za praćenje spavanja treće strane ili aplikacije.

Uređivanje rasporeda spavanja

Meni za uređivanje aplikacije Sat Raspored spavanja

Rasporede spavanja možete uređivati ​​i iz aplikacije Sat.
Snimak ekrana: Victoria Song / The Verge

Ako se vaš raspored promijeni ili onaj koji ste prvobitno postavili ne radi za vas, postoji nekoliko načina da uredite raspored spavanja. Evo nekoliko načina da to učinite:

  • U meniju Spavanje aplikacije Zdravlje pomaknite se prema dolje do Potpuni raspored i opcije odjeljak. Ispod Puni raspored zaglavlju, trebali biste vidjeti listu vaših rasporeda. Ispod svakog, trebali biste vidjeti plavu boju Uredi veza. Dodirnite ga da prilagodite svoje rasporede.
  • Također možete napraviti privremenu izmjenu. U meniju Spavanje aplikacije Zdravlje pomaknite se prema dolje do Vašeg rasporeda. Na vrhu biste trebali vidjeti svoj sljedeći raspored. Dodirnite plavo Uredi link da napravite privremenu promjenu samo za vaš sljedeći alarm za buđenje.
  • U aplikaciji Sat dodirnite Alarm tab. Gore, trebali biste vidjeti ikonu Krevet pored Spavanje | Probudi se alarm. Dodirnite Promjena dugme sa desne strane. Prevucite ikone kreveta i alarma na klizaču do novih vremena i dodirnite Gotovo u gornjem desnom uglu. Kada se to od vas zatraži, odaberite želite li trajno promijeniti raspored ili promijeniti samo sljedeći alarm.
  • Na Apple Watchu otvorite aplikaciju Sleep, koja je označena tirkiznom ikonom s bijelim krevetom u njoj. Da uredite samo vaš sljedeći alarm, dodirnite prikazani raspored označen Sljedeći. Ako želite trajno urediti raspored, dodirnite Puni raspored dugme. Odavde možete dodirnuti raspored koji želite urediti ili kreirati novi dodirom Dodaj raspored. Ako skrolujete do kraja, možete i urediti svoje Sleep Goal ili Wind Down vrijeme.

Leave a Reply

Your email address will not be published.