Vijesti

Hoće li TikTok Music biti sljedeća velika podcast platforma?

Selena Gomez navodno razvija a Working Girl restart, i ne znam kako da se osjećam u vezi s tim. Kao kćerka djevojke sa Staten Islanda koja je radila na Wall Streetu 80-ih, original mi je jednostavno previše prirastao srcu.

U svakom slučaju, neka rijeka teče — Audacy i Snap pokušavaju da budu više kao TikTok, TikTok pokušava da bude više kao Spotify, a Spotify pokušava da vas natjera da platite dodatno za dugme za reprodukciju.

Audacy-jeva nova aplikacija za otkrivanje podcasta uzima stranicu iz TikTok-ovog priručnika

Radio gigant Audacy kupio je aplikaciju za otkrivanje podcasta Moonbeam, tvrdi osnivač aplikacije, Paul English. Discovery je bio ogroman izazov za industriju, a Moonbeam ga rješava tako što djeluje manje kao tradicionalni podcast player, a više kao društvena platforma.

„Razvili smo funkciju pod nazivom ‘Beam’ koja je odmah počela da pušta epizodu. Ako vam se ne sviđa, prevucite prstom prema gore i onda bismo odigrali još jednu emisiju”, napisao je English u blogu. “Ovaj pristup je bio inspirisan TikTokom, najboljom aplikacijom za otkrivanje videa.”

Audacy je ranije nabavio vrhunske produkcijske kuće poput Pineapple Street Studios i Cadence13 i ima vlastitu aplikaciju za podcaste i radio streaming. Audacy nije rekao da li će Moonbeam nastaviti raditi kao samostalna aplikacija ili će njegova funkcionalnost biti preklopljena u Audacy aplikaciju.

English je odbio da otkrije uslove kupovine Boston Globea Audacy se nije odmah vratio Hot Pod‘s zahtjev za potvrdu o dogovoru. Možda će Audacy dati detalje tokom svoje prezentacije zarade u petak.

Najnovija premium funkcija Spotifyja je dugme za reprodukciju

Premium pretplatnici će sada imati pristup zasebnim dugmadima za reprodukciju i nasumični odabir u cijeloj aplikaciji. Spotify-jevo shuffle default je propast umjetnika i izuzetno ozbiljnih kreatora playlista svuda, tako da je razvoj vjerovatno dobrodošao. Kompanija je prošle godine uvela namensko dugme za reprodukciju za albume uz izvesno ubeđivanje Adele, koja je rekla: “Ne stvaramo albume sa toliko pažnje i razmišljanja na našoj listi numera bez razloga.”

Ja sam sve zbog mešanja, ali moj Verge kolega Chris Welch smatra da je dugme za reprodukciju u cijeloj aplikaciji samo za premium pretplatnike čudan izbor. “Čini se pomalo smiješnim da Spotify sada koristi dugmad i svoj korisnički interfejs kao razliku između besplatnih i plaćenih ponuda usluge, ali evo nas,” napisao je.

Acast-ovo ulaganje se bliži kraju

Švedska kompanija za distribuciju i oglašavanje podcasta Acast je u posljednje vrijeme napravila velike pomake na američkom tržištu, najavljujući prošlog mjeseca akviziciju podcast baze podataka Podchaser od 34 miliona dolara i trogodišnji ugovor o prodaji oglasa sa WTF sa Marcom Maronom u maju. S obzirom na to da ekonomija smanjuje prihode od reklama, Acast će ohladiti svoj pohod, rekli su rukovodioci tokom svoje prezentacije za investitore sredinom godine u utorak.

Emily Villatte, Acast-ov finansijski direktor, rekla je u razgovoru s investitorima da će kompanija “usporiti taj tempo ulaganja”. Ali čini se da se Acastova strategija širenja možda već isplati, izvještavajući o 72 posto rasta u Sjevernoj Americi u drugom kvartalu, što je oko 2,5 puta više od stope rasta u Evropi. Takođe dodaje podcastove na klipu, koji predstavljaju 66.000 emisija, u odnosu na oko 40.000 na kraju 2021.

Ali čak i uz dodavanje novih emisija i alata, omekšano tržište reklama primoralo je kompaniju da smanji svoje smjernice o godišnjem rastu prodaje do 2025. sa 60 posto na 40-45 posto. Acastove dionice pale su za skoro 5 posto na vijestima, i to može biti znak upozorenja za industriju općenito. Kada je Interactive Advertising Bureau predviđao da će tržište vrijediti 4 milijarde dolara do 2024. godine, što je ovisilo o zdravom tržištu reklama. Ako se stvari nastave, ta brojka bi mogla biti nedostižna.

Snap pokreće fond za kreatore za indie umjetnike

Prošlo je nekoliko teških nedelja za Snap, tako da kompanija pravi igru ​​za TikTok muzičke umetnike. Prošle sedmice, kompanija je najavila Snapchat Sounds Creator Fund u partnerstvu sa DIY distributerom muzike DistroKid.

Snap nudi primamljive grantove u iznosu do 100.000 dolara vrhunskim muzičkim kreatorima koji distribuiraju svoje melodije na platformi putem DistroKid-a. Osim toga, odabrani umjetnici će biti smješteni na vidljivijim mjestima na platformi, poput Snapchat Lens ili u Spotlight-u. Učesnici koji ispunjavaju uslove moraju imati sjedište u SAD-u i moraju imati 16 i više godina.

“Želimo da podržimo nezavisne i nove umetnike koji pokreću stvaranje na Snapchatu”, rekao je Ted Suh, globalni šef muzičkog partnerstva u Snapu. „Pružanjem značajnog finansiranja i kreativne podrške, naš cilj je da umjetnici osjete snagu da nastave stvarati i nastaviti muzičku karijeru.”

Snap je 2020. godine predstavio Sounds, koji korisnicima omogućava da uključe muzičke klipove u svoje objave. Ali njegov uticaj na muzičku industriju je do sada bio prilično minimalan. TikTok ostaje najuticajniji alat za otkrivanje muzike i možda neće stati na tome…

TikTok Music bi mogla biti sljedeća velika aplikacija za podcast

TikTok roditelj ByteDance možda će doći na Spotifyjev ručak. Kao što je prvi uočio Insider, kineska kompanija je u maju podnela prijavu američkom Uredu za patente i žigove za “TikTok Music”. Osim muzike i videa, u dokumentaciji se navodi da će nova aplikacija podržavati i podcaste i digitalne radio sadržaje.

Ako aplikacija TikTok Music dođe do realizacije, ovo ne bi bio prvi streamer ByteDancea. Godine 2020. lansirao je Resso, koji je dostupan u Indiji, Brazilu i Indoneziji (tačno tamo gdje Spotify želi da se proširi). U junu je Resso dodao podcaste svojoj biblioteci zahvaljujući partnerstvu sa Acastom.

Unatoč upozorenjima poput senatora Marka Warnera i Joea Rogana o TikTok-ovoj praksi podataka, čini se u osnovi nezaustavljivom. Možda će Rogan promijeniti svoju melodiju ako postane glavna platforma za podcast i njegov ugovor sa Spotifyjem ističe.

To je sve za danas! U petak krećem u Skandinaviju, zemlju audio tech fjordove i sendviče otvorenog lica, tako da ćete se čuti s Jakeom sljedećih nekoliko utorka. Vidimo se na drugoj strani.

Leave a Reply

Your email address will not be published.