Vijesti

Halo sistemska veza i dalje traje više od 20 godina kasnije

Nekoliko trenutaka nakon pokretanja Halo: Combat Evolved sa nekim prijateljima, zakoračivši na legendarnu mapu Blood Gulch i umro gotovo istog trenutka od nekoliko dobro postavljenih hitaca iz pištolja, sjetio sam se zašto su žice dobre.

Kada su moji prijatelji ponijeli dvije originalne Xbox konzole za vikend na plaži, očekivao sam da će biti problema da ih natjeramo da rade za naše planirane mečeve za šest igrača. Igra i konzole su stare više od 20 godina, vjerovatno prije čak i prašnjavih televizora s ravnim ekranom na kojima smo igrali. Ali na moje iznenađenje, samo nekoliko minuta nakon što smo postavili konzole i spojili ih za reprodukciju sistemske veze, uključili smo neke kontrolere, napravili Halo u predvorju, i počeli da razgovaraju o smeću po cijeloj kući.

Jednostavnost uskakanja Combat Evolved bio je glavni kontrapunkt tome koliko obruča može biti u modernim igrama za više igrača. Uzmi Fortnite. Moja supruga i ja igramo igru ​​skoro svaki dan, ali igramo online preko dva različita sistema; Ja sam na PS5 dok je ona na Switchu. Da bismo igrali zajedno, oboje moramo započeti igru; sačekajte da se učita i preuzmite sva potrebna ažuriranja; party up; započnite spajanje; i sačekajte još malo da utakmica zaista počne. I onda možemo trčati okolo Fortnite ostrvo. Cijeli proces ne traje predugo, ali provodim dosta vremena nestrpljivo tapkajući nogom.

Halo preko sistemske veze je bilo mnogo brže. Jedna grupa bi napravila lobi kojem bi se druga pridružila, zatim bi kreator lobija odlučivao o mapi i pravilima igre, igra bi odbrojavala, a zatim bi meč počeo. Halo čak vam omogućava da pritisnete dugmad da biste ubrzali odbrojavanje, što je nešto što sada želim u svakoj lokalnoj igri za više igrača.

Sa online igricama, shvatam da početak meča dizajnom traje duže. Infrastrukturi koja vam omogućava da igrate igrice sa bilo kim širom sveta biće potrebno više vremena da se uveri da su svi sinhronizovani nego dva Xbox-a povezana zajedno. Ali bilo je zaista lijepo moći uskočiti u a Halo utakmicu skoro čim sam sjeo da igram — LAN žurke su dobre!

Nije samo umrežavanje imalo koristi od žične veze; žičani Xbox kontroleri su takođe bili neočekivano odlični. Kasnije tokom vikenda, želeli smo da odigramo nekoliko utakmica za šest igrača Super Smash Bros. Ultimate, ali morao sam provesti frustrirajućih nekoliko minuta povezujući kontrolere sa svojom konzolom. Imali smo više nego dovoljno za sve, iako je nekoliko ljudi zaglavilo koristeći jedan Joy-Con jer postoji ograničenje koliko kontrolera može da se poveže na Switch. I zahvaljujem svojim sretnim zvijezdama što su svi bežični kontroleri imali napunjene baterije. Da nisu, samo bih od frustracije bacio kontrolore na pod i prebacio se na drugu igru.

With Halos druge strane, samo smo uključili tri žičana kontrolera u svaku Xbox konzolu i tada su svi mogli igrati.

LAN zabave neće biti jedini način na koji igram igre za više igrača u budućnosti, a stvari nisu bile savršene. Morali smo koristiti spajalicu da na silu otvorimo ladicu na jednom Xboxu koji je imao problema s čitanjem diska. Nekoliko kontrolora je pokazalo svoje godine; Morao sam da stavim kontroler na noge samo na pravi način tako da pohabana žica ne bi isključila moj kontroler. I dovršavanje Fortnite izazovi su skoro svakodnevni ritual sa mojom ženom — sa zadovoljstvom ću se nositi sa dodatnim vremenom čekanja da nastavim da se igram sa njom.

Ali kako tehnološke kompanije nastavljaju da proizvode gadgete i hardver za igre koji su sve bežičniji, bilo je lijepo imati iskustvo „samo radi“ s igrom i konzolama koje su stare više od dvije decenije. I pomaže to što sam imao nekoliko dobrih Halo drugari za igranje, takođe.

Leave a Reply

Your email address will not be published.