Vijesti

Google i Renault rade na “softverski definisanom vozilu”

Google i Renault Grupa proširuju svoje četverogodišnje partnerstvo kako bi uključili razvoj napredne softverske platforme za buduća vozila. Ovo “softverski definisano vozilo” biće izgrađeno na Google-ovom Android Automotive operativnom sistemu i slaće podatke na cloud servere kompanije na obradu, objavile su kompanije.

Renault je 2018. sklopio ugovor s Googleom kao dio šireg partnerstva između tehnološkog giganta i alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, koja je zajedno jedna od najvećih automobilskih grupa na svijetu. Kao dio ugovora, Alijansa je najavila da će usvojiti Googleov izvorni operativni sistem za automobile, koji nudi ugrađeni pomoćnik, Mape i Play Store.

Renault kaže da imenuje Google kao svog “poželjnog dobavljača oblaka”

Međutim, današnja objava je samo između Googlea i Renaulta. Kao takav, odnosi se samo na četiri marke francuskog proizvođača automobila, Renault, Dacia, Alpine i Mobilize. Renault kaže da imenuje Google kao svog „poželjnog provajdera u oblaku“. (Drugi proizvođači automobila su otišli sa Amazon Web Services.)

Taj prvi dogovor je bio samo o stavljanju Androida u milione novih vozila. Današnja objava je malo složenija. Google i Renault kažu da će raditi zajedno na stvaranju “Digital Twin-a” ili virtuelne kopije vozila koje ima napredne mogućnosti umjetne inteligencije “za lakšu i kontinuiranu integraciju novih usluga u vozilo i stvaranje novih ugrađenih ( In-Car Services) i vanbrodske aplikacije”, objavile su kompanije.

Google i Renault tvrde da će saradnja na softveru i testiranje novih AI mogućnosti u virtuelnoj simulaciji pomoći da se poboljšaju operacije vozila kroz poboljšanu dijagnostiku u realnom vremenu. Auto će reći vozaču kada mu je potrebno održavanje ili čak sam otkloniti problem. Osim toga, vlasnici vozila će moći stvoriti personalizirano iskustvo koje uključuje ponašanje u vožnji, često posjećena odredišta i lokacije za punjenje EV. A modeli osiguranja mogu se napraviti koristeći stvarne podatke iz samog automobila.

Drugi proizvođači automobila takođe razvijaju softverski definisana vozila jer žure da se takmiče sa Teslom, koja je došla da definiše šta kupci očekuju od softvera njihovog vozila. Ideja je da se vozilo prodaje s osnovnim nivoom hardvera i da njegove karakteristike u velikoj mjeri diktira njegov softver, koji se može ažurirati i poboljšati bežičnim ažuriranjima.

Google pokušava da uđe u automobilski prostor više od jedne decenije, ali su njegovi napori donekle blokirani od strane proizvođača automobila zabrinutih zbog konkurencije. Ali kompanija je bila sve uspješnija u pridobijanju velikih automobilskih kompanija da se povinuju njenoj volji, uključujući Ford, GM, Volvo, Hondu i BMW.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *