Vijesti

Ford je skoro spreman da primi nove narudžbe F-150 Lightning – uz povećanje cijene od 7.000 dolara

Skoro devet mjeseci nakon što je prestao primati rezervacije, Ford je spreman ponovo otvoriti banke narudžbi za F-150 Lightning. Ali kupci pazite: cijena električnog kamiona porasla je za oko 7.000 dolara na svim nivoima opreme.

Ford navodi “značajno povećanje troškova materijala i druge faktore” kao primarni razlog za podizanje cijene. Zaista, F-150 Lightning je samo najnovije električno vozilo čije cijene rastu kao rezultat ograničenja lanca snabdijevanja, inflacije i veće potražnje za baterijama i drugim komponentama.

Ford je rekao da će poštovati originalnu preporučenu maloprodajnu cijenu (MSRP) za sve trenutne vlasnike rezervacija. Ali svako ko smanji depozit od 100 dolara počevši od četvrtka, kada se rezervacije ponovo otvore, morat će platiti novoprilagođenu cijenu.

„Trenutni vlasnici narudžbi koji čekaju isporuku nisu pod uticajem ovih prilagođavanja cena“, rekao je Marin Gjaja, glavni direktor za kupce, Model E, u izjavi. “Najavili smo cijene prije ponovnog otvaranja banaka naloga kako bi naši vlasnici rezervacija mogli donijeti informiranu odluku oko naručivanja Lightninga.”

Evo pregleda novih cijena:

Pro stara cijena: $39,974; nova cijena: $46,974

XLT stara cijena: $52,974; nova cijena: $59,474

XLT Visoka stara cijena 62,474 USD (procjena); nova cijena: $68,474

XLT High / Extended Range stara cijena: $73,974; nova cijena: $80,974

Larijat stara cijena: 67.074 dolara; nova cijena: $74,474

Lariat Extended Range stara cijena: $77,074; nova cijena: $85,974

Platinum Extended Range stara cijena: $92,669; nova cijena: $96,874

Porast cijena je loš, ali Ford pokušava zasladiti lonac nudeći nekoliko novih funkcija i povećanje dometa. Proizvođač automobila je rekao da je povećao procijenjeni domet svoje baterije standardnog dometa za 10 milja za ukupno 250 milja. Takođe dodaje svoju Pro Trailer Hitch Assist tehnologiju, koja prilično automatski zakači prikolicu za vas, kao dodatni bonus.

A ako mislite da bi federalni porez na EV od 7.500 dolara mogao pomoći da se izvuče dio uboda ovih povećanja cijena, razmislite ponovo. Prema dogovoru koji su sklopili demokrate u Senatu, Ford F-150 Lightning neće imati pravo na poreski kredit sve dok najmanje 40 posto njegovih komponenti – uključujući bateriju – ne bude proizvedeno u Sjevernoj Americi ili od strane američkog trgovinskog partnera.

Ford trenutno nabavlja svoje baterije od CATL-a, kineskog proizvođača baterija — iako se nada da će na kraju izgraditi baterije u Gruziji u novom objektu koji gradi u partnerstvu sa južnokorejskom SK Innovation.

Leave a Reply

Your email address will not be published.