Vijesti

EA-ov izvršni direktor prati novac za više igara sa sadržajem kreiranim od strane igrača

EA vidi veliku priliku u igrama koje omogućavaju igračima da kreiraju sopstveni sadržaj, rekao je izvršni direktor Andrew Wilson na konferenciji Goldman Sachsa u utorak, a prenosi Axios. Igre poput Minecraft i Roblox sa opsežnim alatima za kreiranje igrača postali su veliki hitovi sa trajnom popularnošću, i zvuči kao da EA želi da pronađe više načina da dozvoli igračima da kreiraju sadržaj u sopstvenim naslovima.

Istaknuo je nekoliko EA franšiza za koje smatra da već imaju zapažene kreativne aspekte, npr The Sims (koji će uskoro biti besplatan za igranje), FIFAi Battlefieldi pričali o tome kako će se održati servis uživo Skate naslov će ponuditi mnoge mogućnosti za stvaranje igrača.

„Baš kao u stvarnom svijetu, gdje se skejtbord oslanja na modu i muziku i automobile, građevinarstvo i brendove, mislimo da i franšiza to može učiniti“, rekao je Wilson. “Dakle, vidjet ćete da se više oslanjamo na stvarno angažovanje i ulaganje u stvaranje.” The Skate tim je već zadirkivao neke od alata na kojima rade, kao što su “CollaboZone” u igri koje se mogu izgraditi u saradnji i pojaviti se u svjetovima drugih igrača u realnom vremenu.

Wilson očekuje da će u nastavku “doći do stvaranja novih svjetova koji će stajati odmah pored svjetova koje mi stvaramo, a ljudi će se kretati bez trenja između te dvije stvari”, rekao je. Ovo zvuči donekle slično onome što možete vidjeti Fortnite danas — ekspanzivni svjetovi koje je napravio igrač serviraju se odmah pored Epicovih vlastitih modova u alatima za otkrivanje igre.

Wilson je ukazao da postoji značajna poslovna prilika u ohrabrivanju igrača da kreiraju sadržaj. Korelacija “zauzetih minuta” (aka, koliko dugo neko može igrati igru) i potrošenog novca je skoro jedan prema jedan, rekao je, tako da bez obzira da li igrači ili EA kreiraju sadržaj, postoji “izuzetna prilika za [EA].”

Dok će EA investirati u alate za kreiranje igara, Wilson je razgovarao o tome kako kompanija ne planira da ulaže novac u prilike za zabavu u okruženju igara kao što je film, kao što to imaju neke druge kompanije. „Neću ići i kupiti filmski studio samo zato što mislim da će doći do konvergencije između linearnog i interaktivnog,“ rekao je. “Mislim da postoje različiti načini na koje to možemo učiniti.”

I uprkos popularnosti EA-ovih sportskih franšiza, on ne gleda ni na skupa prava na sportsko emitovanje. “Neću izaći i potrošiti milijarde dolara na prava na linearne sportske prenose, jer mislim da postoji način na koji možemo ispuniti i ispuniti potrebe i motivacije naših sportskih navijača unutar našeg ekosistema na daleko promišljeniji način od je daleko više usklađen sa načinom na koji žele da konzumiraju taj sadržaj.”

“Mislim da u posljednje dvije iteracije nismo isporučili na način na koji smo trebali”

On se također obratio stanju u Battlefield franšize, koja se pokušava oporaviti od široko kritiziranog lansiranja Battlefield 2042 prošle godine, i priznao da EA nije ispunila očekivanja. „Mislim da u posljednje dvije iteracije nismo isporučili na način na koji smo trebali,“ rekao je. „Tamo moramo da obavimo mnogo posla.” EA ima „izvanredan kreativni tim uključen u Battlefield sada,” kaže on, a ja mislim da postoji velika šansa da je sada na pravom putu. Vince Zampella, koji vodi Apex Legends i Titanfall developer Respawn, sada je zadužen za franšizu, a tu su i novi Battlefield iskustva u radovima poput nove „narativne kampanje“ i mobilne igre.

Wilson vjeruje Battlefield mogao popuniti svaki potencijalni vakuum koji je ostao Poziv dužnosti nakon Microsoftove akvizicije Activision na čekanju. “U svijetu u kojem mogu biti pitanja o budućnosti Poziv dužnosti i na kojoj platformi to može biti ili ne, budući da je platforma agnostična i sa kojom je potpuno unakrsna Battlefield je ogromna prilika,” rekao je Wilson.

I dok Wilson pazi na ometanje tehnoloških divova koji su zakoračili u igrice (neki uspješnije od drugih), vjeruje da će EA izdržati. „Kažem našim timovima: Nikada ne potcjenjujte ove gigantske kompanije koje imaju inovativni DNK, monopolističke tendencije i duboke džepove“, rekao je. „Uvijek se moramo zapitati šta će se desiti ako oni to shvate kako treba. Ali od danas imamo ovu vrlo, vrlo jedinstvenu i posebnu priliku da pružimo budućnost zabave.”

Leave a Reply

Your email address will not be published.