Disney Plus i Hulu dobijaju naglo povećanje cijena

Disney je najavio da podiže cijenu Disney Plus-a na 10,99 USD mjesečno, u odnosu na trenutnu cijenu od 7,99 USD mjesečno, počevši od 8. decembra u SAD-u. Ovaj potez dolazi pošto kompanija želi da restrukturira svoje opcije cijena, koje će uskoro uključivati nivo od 7,99 USD mjesečno podržan oglasima.
Disney također podiže cijenu svoje pretplate na Hulu. Nivo bez oglasa će skočiti sa 12,99 USD mjesečno na 14,99 USD, dok će verzija s oglasima koštati 7,99 USD mjesečno, sa 6,99 USD. Nove cijene stupaju na snagu 10. oktobra. Poskupljenje odvojenog ESPN Plus striminga najavljeno je u julu, čime je mjesečna cijena povećana sa 6,99 USD na 9,99 USD mjesečno.
Poskupljenja utiču i na paketne planove. Korisnici s Disney Plus pretplatom bez oglasa zajedno s planom podržanim oglasima za Hulu i ESPN Plus povećat će se sa 13,99 USD na 14,99 USD mjesečno. Disney također predstavlja paket koji uključuje Disney Plus i Hulu s oglasima za 9,99 USD mjesečno. U međuvremenu, Disney Plus, Hulu i ESPN Plus podržani oglasima koštat će 19,99 USD mjesečno.
Disney je također prilagodio svoje cijene za svoje Hulu TV pakete uživo. Huluov TV paket uživo s Disney Plus, Hulu i ESPN Plus planovima koji podržavaju reklame koštat će 69,99 USD mjesečno. TV paket uživo sa Disney Plus-om bez oglasa, kao i Hulu i ESPN Plus planovima koji podržavaju reklame, koštat će 74,99 dolara. Da biste dobili TV plan uživo bez reklama na Disney Plus ili Hulu i ESPN Plus koji podržava oglase, morat ćete platiti 82,99 USD mjesečno.
U prošlom tromjesečju, Disney je izvijestio da je dodao 8 miliona novih pretplatnika na Disney Plus otprilike u isto vrijeme kada je Netflix najavio smanjenje pretplatnika po prvi put u deceniji. Sada, izvršni direktor Disneyja Bob Chapek kaže da je dodao 14,4 miliona korisnika Disney Plus-u u trećem tromjesečju kako bi dostigao ukupno 152 miliona i 221 milion u svim svojim uslugama; međutim, u isto vrijeme, njegova divizija direktno na potrošače, koja uključuje jedinice za striming, izgubila je više novca nego prethodnih godina. Prema Disneyju, gubicima su doprinijeli rastući troškovi proizvodnje i programiranja za Disney Plus i viši troškovi sportskog programa na ESPN Plus.
Disney:
Direktni prihodi potrošača za kvartal su porasli za 19% na 5,1 milijardu dolara, a operativni gubitak je povećan za 0,8 milijardi dolara na 1,1 milijardu dolara. Povećanje operativnog gubitka nastalo je zbog većeg gubitka u Disney+, nižeg operativnog prihoda u Huluu i, u manjoj mjeri, većeg gubitka na ESPN+.
Tokom poziva o zaradi, kompanija je snizila svoje predviđanje pretplatnika za 2024. Sada očekuje da će Disney Plus imati između 215 miliona i 245 miliona pretplatnika, umjesto prethodnog predviđanja od 230 miliona do 260 miliona.
“Ostajemo uvjereni da će Disney Plus postići profitabilnost u fiskalnoj 2024.”, rekla je Disneyjeva financijska direktorica Christine McCarthy tokom poziva.
Na pitanje o sportskom klađenju — nešto što je Chapek nagovijestio u prošlosti — Chapek je rekao da je kompanija „bila u razgovorima sa brojnim različitim platformama“ kako bi dodala funkcionalnost i da se nada da će „imati nešto da objavi u budućnosti u smislu partnerstva.”
Ispravka 10. avgusta 17:40 ET: Prethodna verzija članka navodi da će Disney Plus, Hulu i ESPN Plus bez reklama koštati 19,99 USD mjesečno, kada će ESPN Plus zapravo imati oglase u ovom paketu. Žao nam je zbog greške.