Vijesti

Disney Plus i Hulu dobijaju naglo povećanje cijena

Disney je najavio da podiže cijenu Disney Plus-a na 10,99 USD mjesečno, u odnosu na trenutnu cijenu od 7,99 USD mjesečno, počevši od 8. decembra u SAD-u. Ovaj potez dolazi pošto kompanija želi da restrukturira svoje opcije cijena, koje će uskoro uključivati ​​nivo od 7,99 USD mjesečno podržan oglasima.

Disney također podiže cijenu svoje pretplate na Hulu. Nivo bez oglasa će skočiti sa 12,99 USD mjesečno na 14,99 USD, dok će verzija s oglasima koštati 7,99 USD mjesečno, sa 6,99 USD. Nove cijene stupaju na snagu 10. oktobra. Poskupljenje odvojenog ESPN Plus striminga najavljeno je u julu, čime je mjesečna cijena povećana sa 6,99 USD na 9,99 USD mjesečno.

Ažurirane cijene za Disney Plus, Hulu i ESPN Plus.
Slika: Disney

Poskupljenja utiču i na paketne planove. Korisnici s Disney Plus pretplatom bez oglasa zajedno s planom podržanim oglasima za Hulu i ESPN Plus povećat će se sa 13,99 USD na 14,99 USD mjesečno. Disney također predstavlja paket koji uključuje Disney Plus i Hulu s oglasima za 9,99 USD mjesečno. U međuvremenu, Disney Plus, Hulu i ESPN Plus podržani oglasima koštat će 19,99 USD mjesečno.

Disney je također prilagodio svoje cijene za svoje Hulu TV pakete uživo. Huluov TV paket uživo s Disney Plus, Hulu i ESPN Plus planovima koji podržavaju reklame koštat će 69,99 USD mjesečno. TV paket uživo sa Disney Plus-om bez oglasa, kao i Hulu i ESPN Plus planovima koji podržavaju reklame, koštat će 74,99 dolara. Da biste dobili TV plan uživo bez reklama na Disney Plus ili Hulu i ESPN Plus koji podržava oglase, morat ćete platiti 82,99 USD mjesečno.

U prošlom tromjesečju, Disney je izvijestio da je dodao 8 miliona novih pretplatnika na Disney Plus otprilike u isto vrijeme kada je Netflix najavio smanjenje pretplatnika po prvi put u deceniji. Sada, izvršni direktor Disneyja Bob Chapek kaže da je dodao 14,4 miliona korisnika Disney Plus-u u trećem tromjesečju kako bi dostigao ukupno 152 miliona i 221 milion u svim svojim uslugama; međutim, u isto vrijeme, njegova divizija direktno na potrošače, koja uključuje jedinice za striming, izgubila je više novca nego prethodnih godina. Prema Disneyju, gubicima su doprinijeli rastući troškovi proizvodnje i programiranja za Disney Plus i viši troškovi sportskog programa na ESPN Plus.

Disney:

Direktni prihodi potrošača za kvartal su porasli za 19% na 5,1 milijardu dolara, a operativni gubitak je povećan za 0,8 milijardi dolara na 1,1 milijardu dolara. Povećanje operativnog gubitka nastalo je zbog većeg gubitka u Disney+, nižeg operativnog prihoda u Huluu i, u manjoj mjeri, većeg gubitka na ESPN+.

Tokom poziva o zaradi, kompanija je snizila svoje predviđanje pretplatnika za 2024. Sada očekuje da će Disney Plus imati između 215 miliona i 245 miliona pretplatnika, umjesto prethodnog predviđanja od 230 miliona do 260 miliona.

“Ostajemo uvjereni da će Disney Plus postići profitabilnost u fiskalnoj 2024.”, rekla je Disneyjeva financijska direktorica Christine McCarthy tokom poziva.

Na pitanje o sportskom klađenju — nešto što je Chapek nagovijestio u prošlosti — Chapek je rekao da je kompanija „bila u razgovorima sa brojnim različitim platformama“ kako bi dodala funkcionalnost i da se nada da će „imati nešto da objavi u budućnosti u smislu partnerstva.”

Ispravka 10. avgusta 17:40 ET: Prethodna verzija članka navodi da će Disney Plus, Hulu i ESPN Plus bez reklama koštati 19,99 USD mjesečno, kada će ESPN Plus zapravo imati oglase u ovom paketu. Žao nam je zbog greške.

Leave a Reply

Your email address will not be published.