Vijesti

Desetine prodavnica Whole Foods uskoro će vam omogućiti da platite samo skeniranjem vašeg dlana

Amazonova tehnologija skeniranja dlanova širi se na 65 Whole Foods lokacija širom Kalifornije. Blagajni uređaji su predstavljeni 2020. godine kao dio usluge plaćanja Amazon One, omogućavajući korisnicima da plaćaju skeniranjem dlana. Ovo je najveće uvođenje kompanije do sada, s prvim novim lokacijama Whole Foods koje su dodale podršku danas u Malibuu, aveniji Montana i Santa Monici.

Kupci mogu postaviti Amazon One registriranjem otiska dlana na kiosku ili na prodajnom mjestu u prodavnicama koje učestvuju. Da biste se registrovali, potrebno je da navedete platnu karticu i broj telefona, da se složite sa Amazonovim uslovima korišćenja usluge i podelite sliku svojih dlanova. Kada završite, možete odnijeti artikle na naplatu i ne morate vaditi novčanik — pa čak ni telefon — lebdeći rukom preko uređaja je sve što je potrebno za plaćanje i odlazak.

Uvođenje Amazon One dio je kampanje kompanije za promjenu načina na koji kupci komuniciraju u maloprodajnim objektima i radi zajedno sa svojim trgovinama koje podržavaju Just Walk Out s tehnologijama koje ubrzavaju plaćanje. Amazon One je dizajniran da vas precizno identifikuje i omogući vam da plaćate u prodavnicama u vlasništvu Amazona, ali kompanija želi da proširi tehnologiju i na vanjska preduzeća.

Nekoliko lokacija Whole Foods-a već je testiralo tehnologiju skeniranja dlanova u LA području, kao iu Austinu, Seattleu i New Yorku. Takođe je dostupan u Amazon Style prodavnici kompanije u Glendejlu, kao iu odabranim prodavnicama Amazon Go i Fresh.

Amazon navodi da se slike snimljene na kiosku ne pohranjuju lokalno, već se šifriraju i zatim šalju na cloud server koji je namijenjen za Amazon One gdje se generiše prepoznatljivi potpis dlana. Moj kolega James Vincent pisao je više o tome kako tehnologija funkcionira i zabrinutosti za nju u 2020.

Amazon je postigao uspjeh u uvjeravanju miliona kupaca da im pruži podatke u zamjenu za praktičniji način života. Stvari kao što su kupovina na mreži, kupovina namirnica, korištenje Alexa, Ring pametnih kamera, zvona na vratima, a sada i robotski usisivači za mapiranje prostorija, sve su to područja u kojima Amazon prikuplja podatke, a to će i dalje biti briga zagovornika privatnosti.

Leave a Reply

Your email address will not be published.