CNET pauzira objavljivanje priča napisanih umjetnom inteligencijom nakon kontroverze oko otkrivanja

CNET pauziraće objavljivanje priča generiranih korištenjem vještačke inteligencije “za sada”, saopštilo je rukovodstvo sajta zaposlenima u pozivu osoblja u petak.
Poziv, koji je trajao manje od sat vremena, održan je nedelju dana kasnije CNET bio na udaru kritike zbog upotrebe AI alata u pričama i dan kasnije The Verge izvijestili su da su AI alati u upotrebi mjesecima, sa malo transparentnosti za čitaoce ili osoblje. CNET nije zvanično najavio upotrebu AI sve dok čitaoci nisu primetili malo otkriće.
“Nismo to radili u tajnosti,” CNET rekla je grupi glavna urednica Connie Guglielmo. “Uradili smo to tiho.”
CNET, u vlasništvu privatne investicijske kompanije Red Ventures, među nekoliko je web stranica koje objavljuju članke napisane pomoću AI. Drugi sajtovi kao što su Bankrate i CreditCards.com takođe bi pauzirali priče o veštačkoj inteligenciji, rekli su rukovodioci u pozivu.
Futurizam primetio to CNET i činilo se da je Bankrate prestao da prikazuje AI priče već u srijedu.
Poziv su vodili Guglielmo, Lindsey Turrentine, CNETEVP za sadržaj i publiku i Lance Davis, potpredsjednik za sadržaj Red Ventures-a. Odgovorili su na nekoliko pitanja koje je osoblje postavilo prije vremena u pozivu u stilu AMA.
Davis, koji je bio naveden kao kontakt osoba CNETDonedavne priče o umjetnoj inteligenciji, također su dale osoblju detaljniji pregled alata koji se koristio za članke pisane robotima. Do sada je većina osoblja imala vrlo malo uvida u mašinu koja je generisala desetine priča koje su se pojavljivale na CNET.
Jeste li bivši ili sadašnji zaposlenik CNET-a/Red Venturesa? Volio bih čuti od vas. Kontaktirajte me na mia@theverge.com, i podijelit ću svoj Signal.
AI, koji još uvijek nije imenovan, je vlasnički alat koji je napravio Red Ventures, prema Davisu. AI urednici su u mogućnosti da biraju domene i sekcije na nivou domena iz kojih će izvući podatke i generisati priče; urednici također mogu koristiti kombinaciju teksta generiranog umjetnom inteligencijom i vlastitog pisanja ili izvještavanja.
Turrentine je odbio da odgovori na pitanja osoblja o skupu podataka koji se koristi za obuku AI na današnjem sastanku, kao io zabrinutostima zbog plagijata, ali je rekao da će više informacija biti dostupno sljedeće sedmice i da će neko osoblje dobiti pregled alata.
Rukovodstvo je također napravilo razliku između neimenovanog internog alata i druge automatizirane tehnologije koju Red Ventures koristi na svojim stranicama za automatsko umetanje brojeva u priče o hipotekarnim stopama i stopama refinansiranja, koje The Verge prijavljeno da je u upotrebi mnogo duže, ali to kompanija nije otkrila.
CNET će početi sa objavljivanjem vlastitih priča o AI
„Neki pisci — neću ih zvati novinarima — spojili su ove dvije stvari i izazvali zabunu i na neki način rekli da je korištenje alata za umetanje brojeva u priče o kamatnim stopama ili cijenama dionica na neki način dio nekih, ne znam , podmukli poduhvat”, rekao je Guglielmo. „Siguran sam da je to novost The Wall Street Journal, Bloomberg, New York Times, Forbesi svi ostali koji to rade i to rade jako, jako dugo.”
Guglielmo je rekao da, ako idemo dalje, priče dalje CNET o umjetnoj inteligenciji će biti otkriveno da prodajno mjesto koristi vlastite automatizirane tehnologije. Red Ventures je takođe stvorio radnu grupu za veštačku inteligenciju koja se proteže kroz više odeljenja, iako je nejasno šta je savet uradio do sada – rukovodstvo je primetilo da je kreiran Slack kanal.
“Samo želim da uvjerim sve: ovo će proći”, rekao je Turrentine o medijskom izvještavanju posljednjih sedmica. “Neugodno je, prebrodićemo to, ciklus vijesti će se nastaviti.”
jučer, The Verge prijavio da uprkos CNET“eksperimentima” u tehnologiji generisanoj umjetnom inteligencijom, mnogi zaposleni su uglavnom bili u nevjesti o tome koje alate kompanija koristi ili kako ih koristi. Povremeno su govorili zaposleni The Verge da nisu znali da li je sadržaj objavljen CNET je AI generisan ili napisan od strane njihovih ljudskih kolega. CNET i Red Ventures je odbio da odgovori na bilo šta od toga The Vergepitanja o korištenim alatima ili politikama otkrivanja.
Priče koje su koristile AI su centralne u SEO-ovoj marketinškoj strategiji Red Venturesa, u kojoj web stranice objavljuju sadržaj s ciljem da se visoko rangiraju u Google pretrazi. Stranice sa velikim prometom se zatim pune oglasima za stvari kao što su kreditne kartice i zajmovi – unosne prilike za affiliate marketing.