Vijesti

Chevy nudi do 6.000 dolara Bolt popusta – sa velikom zvjezdicom

Chevy je nekim vlasnicima Bolta počeo nuditi popuste do 6.000 dolara kao „nadoknadu dobre volje“ za svakoga ko je kupio jedan od električnih vozila na baterije nedugo prije nego što ih je kompanija značajno pojeftinila. Međutim, kao Jalopnik ističe, preuzimanje rabata znači pristajanje da nikada ne tuži kompaniju za bilo kakve sadašnje ili buduće probleme s automobilom ili njegovim akumulatorom ili se pridružiti bilo kojoj grupnoj tužbi u vezi s Boltom.

S obzirom na to da je Bolt morao biti povučen dva puta nakon nekoliko paljenja akumulatora (i činjenica da je opoziv proširen na skoro svaki model automobila), za neke bi to mogao biti neugodan dogovor. Međutim, većina ljudi koji su zapravo bili pogođeni problemima s baterijom neće morati da odlučuju hoće li uzeti novac ili ne.

Prema glasnogovorniku Chevy-ja Kevin Kellyju, rabat je “ograničen na kupce koji su kupili Bolt EV/EUV 2020-2022 u kalendarskoj godini 2022.” Kelly je također precizirao da se rabat nudi samo ljudima koji su kupili “nova maloprodajna” vozila kod dilera Chevy-ja. U teoriji, svi ti automobili bi trebali dobiti zamjenske baterije prije nego što su pušteni u prodaju.

Ipak, bilo bi razumljivo da su vlasnici Bolta sramežljivi da uzmu novac, čak i ako ih inače ne bi odvratio strogi jezik u sporazumu. (Ne samo da vlasniku nije dozvoljeno da tuži — ni njihovi „nasljednici, agenti, službenici, korisnici, pravni zastupnici, ustupnici, štićenici, izvršitelji, nasljednici, [or] administratori.”) Jedan advokat je rekao Jalopnik da bi upozorio klijente da ne sklapaju posao ako imaju Bolt koji su držali u pridruženoj garaži u slučaju da se vrate problemi s baterijama koje je bilo teško zgnječiti.

Nadao bi se da je Chevy ovoga puta bio posebno oprezan – procjenjuje se da je povlačenje koštalo oko 2 milijarde dolara, što je njegov dobavljač baterija, LG Electronics, pristao da plati. Ako novi Boltovi imaju slične probleme, to će biti PR (i vrlo vjerovatno finansijska) katastrofa za obje kompanije. S obzirom na to, ne zavidim novim vlasnicima Bolta što moraju odlučiti da li misle da će automobil biti dovoljno bez problema da je u redu poduzeti značajan dio promjene.

Leave a Reply

Your email address will not be published.