Vijesti

Apple je tražio smanjenje prodaje Facebookovih oglasa godinama prije nego što je ugušio Facebookovu prodaju oglasa

Apple i Meta možda trenutno nisu najbolji prijatelji, ali u jednom trenutku Apple je razgovarao s kompanijom društvenih medija o tome kako može zaraditi više novca od svog prisustva na App Store-u, prema The Wall Street Journal.

Apple je navodno tvrdio da zaslužuje smanjenje određenih dijelova Facebookovog prihoda od reklama. Konkretni oglasi o kojima je riječ bili su pojačani postovi, koji omogućavaju korisnicima da plaćaju kako bi njihovi postovi dosegli više ljudi, tj WSJ izvještaji. Apple je očito tvrdio da su pojačani postovi kupovina u aplikaciji, što je poznato kao dio; Meta je tvrdio da su to reklame, od kojih Apple ne dobiva udio. Čini se da je Meta pobijedila.

Apple nije samo želio udio u povećanju prodaje od Mete. Matt Mullenweg, izvršni direktor Tumblr vlasnika Automattic, kaže to Apple je odbacio Tumblrovu nedavno uvedenu funkciju poput boosta sve dok ih kompanija nije ponudila kao kupovinu u aplikaciji.

Apple i Meta su također vodili razgovore o pretplati na Facebook koja bi uklonila oglase sa društvene mreže, navodi WSJ. Ovo je također moglo biti od koristi Appleu, jer bi mogao zaraditi prihod od pretplata kupljenih u aplikaciji. Dve kompanije nisu uspele da se dogovore oko ideja. Diskusije su se odvijale „uglavnom“ između 2016. i 2018. godine.

Apple i Meta nisu odmah odgovorili na zahtjev za komentar. Ove dvije kompanije su sada ideološki suprotstavljene kada je riječ o oglasima; Apple proglašava privatnost kao ključnu razliku za svoje proizvode, dok se Meta uvelike oslanja na oglašavanje za svoje poslovanje. A Appleovo uvođenje prompta „Pitaj aplikaciju da se ne prati“ kao dio iOS-a 14.5 2021. godine imalo je značajan utjecaj na Metu, koštajući kompaniju 10 milijardi dolara prihoda od reklama prošle godine.

U 2018., rukovodioci Meta-e su također razmišljali o zaustavljanju prikupljanja podataka trećih strana (poput onoga što se koristi za ciljano oglašavanje kompanije), ali je izvršni direktor Mark Zuckerberg „umjesto toga odlučio da većinu svojih praksi prikupljanja podataka ostavi na snazi“, WSJ rekao je.

Ažuriranje 12. avgusta, 14:29 ET: Dodan tvit od Matta Mullenwega.

Leave a Reply

Your email address will not be published.