Vijesti

Amazon prati Apple u povećanju cijena streaminga muzike

Cijena Amazonove Music Unlimited streaming servisa raste u SAD-u i Velikoj Britaniji od 21. februara. Na stranicama podrške, koje smo uočili putem Bilbord, kompanija kaže da će američki korisnici sada plaćati 10,99 dolara mjesečno za pretplatu na Amazon Music Unlimited (prethodno 9,99 dolara), dok će slušatelji u Velikoj Britaniji sada plaćati 10,99 funti (sa 9,99 funti). Snižena stopa za studente se takođe povećava sa 4,99 dolara (4,99 funti) na 5,99 dolara (5,99 funti).

Prema podacima kompanije za istraživanje tržišta Midia, Amazon Music je sredinom 2022. imao oko 13,3 posto svjetskih muzičkih pretplatnika, iza Apple Musica sa 13,7 posto i Spotifyja sa 30,5 posto.

„Da bismo vam pomogli da vam donesemo još više sadržaja i funkcija, ažuriramo cijene odabranih Amazon Music Unlimited planova,“ nejasno objašnjava Amazonova stranica za podršku. Ali povećanje cijene je u skladu s onim koji je konkurent Apple najavio prošlog oktobra, kada je rekao da će povećati cijenu Apple Music-a sa 9,99 dolara na 10,99 dolara mjesečno. Spotify, u međuvremenu, i dalje standardno košta 9,99 dolara mjesečno – to je cijena koja je tolika Bilbord Notes je ostao dosljedan od svog lansiranja u SAD 2011.

“Da bismo vam pomogli da vam donesemo još više sadržaja i funkcija, ažuriramo cijene odabranih Amazon Music Unlimited planova”

Amazon Music Unlimited je trenutno najviši nivo pretplate na muzičkom streaming servisu giganta e-trgovine, koji nudi neograničen pristup 100 miliona pjesama u CD kvalitetu bez gubitaka i “milionima” pjesama u visokoj rezoluciji bez gubitaka. Amazon takođe nudi sniženu stopu Music Unlimited za Prime pretplatnike koja sada iznosi 8,99 dolara od povećanja cene koje je stupilo na snagu prošlog maja. To je odvojeno od “Amazon Music Prime” nivoa, koji je besplatan uz pretplate na Prime i nudi slušanje bez oglasa, ali ne i kvalitet bez gubitaka i samo nasumična reprodukcija albuma, plejlista ili diskografija izvođača. Tu je i potpuno besplatan nivo koji podržava oglase.

Iako Spotify nije povisio svoje cijene više od jedne decenije u SAD-u, povećanje možda neće biti daleko. U pozivu za zaradu prošlog oktobra, Bilbord napominje da je izvršni direktor Daniel Ek ukazao da je podizanje američkih cijena “jedna od stvari koje bismo željeli učiniti”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *