Vijesti

Adobe kaže ne, ne koristi vaše slike za obuku generatora umjetne inteligencije

Glavni direktor za proizvode kompanije Adobe, Scott Belsky, odgovorio je na zabrinutost u vezi s politikom kompanije o umjetnoj inteligenciji, tvrdeći da Adobe nikada nije koristio sadržaj kreiran od strane njegovih kupaca za obuku generativne AI. “Nikada, nikada ništa nismo koristili u našem skladištu za obuku generativnog AI modela”, rekao je Belsky u intervjuu za Bloomberg u utorak. “Ni jednom.”

Ranije ovog mjeseca, Krita Foundation (grupa koja gradi grafički softver otvorenog koda) objavio snimak ekrana Adobeovih uslova korišćenja usluge Twitteru, koji glasi: “Adobe može analizirati vaš sadržaj koristeći tehnike kao što je strojno učenje (npr. za prepoznavanje uzoraka) kako bi razvio i poboljšao naše proizvode i usluge.” Neki korisnici je ovo protumačio tako da Adobe koristi sadržaj kreiran od strane svojih kupaca za obuku generativnih AI modela i kritizirao je kompaniju što je podrazumevano uključila korisnike u analizu sadržaja.

Belsky je kritike nazvao „pozivom za buđenje“ i rekao da politika nije namijenjena generiranju imidža, već omogućava da se proizvodi analiziraju kako bi se poboljšale njihove karakteristike.

“Mi uvodimo novu evoluciju ove politike koja je konkretnija”, rekao je Belsky. “Ako ikada dozvolimo ljudima da se odluče za generativnu umjetnu inteligenciju, moramo to nazvati i objasniti kako je koristimo”, kasnije dodajući: “Moramo biti vrlo eksplicitni u vezi s tim stvarima.”

Adobe je razvio nekoliko proizvoda i alata koji koriste AI algoritme, kao što je Adobe Sensei. Adobe Sensei je sloj inteligencije koji se integrira sa softverom kao što su Photoshop, Lightroom i Premiere Pro i kreatori ga mogu koristiti za automatizaciju svakodnevnih ili ponavljajućih zadataka — kao što je prepoznavanje elemenata unutar slika kao što su lica ili zgrade i predlaganje oznaka za slike unutar Creative Cloud-a .

Neke Adobe aplikacije poput Lightrooma uključuju AI funkcije koje automatiziraju dosadne dijelove uređivanja slika, kao što su maskiranje i odabir objekata.
Slika: Adobe

Dok su druge kompanije i platforme za sadržaj prešle na ograničavanje ili potpunu zabranu sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom, Adobe je preuzeo fleksibilniji pristup. Pored rada na vlastitim AI alatima, kompanija također radi na funkcijama koje će pomoći da se istaknu kada se slike mijenjaju ili generiraju; beta funkcija za Photoshop pod nazivom Content Credentials je objavljena tokom konferencije Adobe Max 2022, koja omogućava kreatorima da ugrade metapodatke o atribuciji u izvezenu sliku.

Tokom iste konferencije, Belsky je također najavio da Adobe aktivno eksperimentiše sa generativnom AI tehnologijom. “Posvećeni smo pomoći u vođenju ove tranzicije implementacijom generativne AI u naše alate na način koji osnažuje umjetnike i otvara kreativnost novim ljudima, ali nikada ne nastoji zamijeniti ljudsku maštu i rasuđivanje”, rekao je Belsky na blogu. „Radimo sa kreativnim i tehnološkim zajednicama kako bismo osigurali da se generativna AI razvija transparentno.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *