Vijesti

99 posto pretplatnika Netflixa još nije isprobalo njegove igre

Kako Netflix nastavlja da gradi svoj portfelj igara, streamer vidi da manje od 1 posto njegovih pretplatnika komunicira s njima na dnevnoj bazi. Prema podacima koje je CNBC dobio od grupe za praćenje aplikacija Apptopia, Netflixove igre u prosjeku imaju 1,7 miliona korisnika dnevno, što je dio od 221 miliona Netflixovih pretplatnika širom svijeta.

Apptopia je otkrila da su Netflixove igre preuzete ukupno 23,3 miliona puta otkako je Netflix najavio prodor u mobilne igre u novembru 2021. Streamer je započeo sa samo pet igara, kolekciju koju je od tada proširio na preko dvadeset naslova, uključujući igru na osnovu Exploding Kittens kartaška igra, liga legendi spinoff Hextech Mayhemi naslov strategije Into the Breach. Netflix također planira dodati igru ​​baziranu na originalnoj seriji Kraljičin gambit.

Netflix želi udvostručiti svoju trenutnu ponudu igara na 50 naslova do kraja 2022. godine i kupio je tri indie studija za igre kako bi mu pomogao da ispuni ovaj cilj. Prethodni izvještaji pokazuju da Netflixove preuzimanja igara polako rastu tokom (skoro) godinu dana koliko su igre bile dostupne.

U januaru je Apptopia zabilježila ukupno 8 miliona preuzimanja igara, dok su podaci analitičke firme Sensor Tower pokazali da je u junu ukupno preuzimanje dostiglo 13 miliona. Pretplatnici na Android uređajima mogu besplatno pristupiti igricama i preuzeti ih iz aplikacije Netflix ili Google Play Store, dok Appleova pravila zahtijevaju da Netflix usmjerava korisnike na Apple uređajima na App Store radi preuzimanja.

Netflix je u aprilu prijavio gubitak pretplatnika po prvi put u više od deset godina, a izgubio je još 1,3 miliona globalno između maja i kraja juna. Kolekcija igara streamera mogla bi igrati sve važniju ulogu jer Netflix preokreće trend gubitka pretplatnika i pronalazi načine da zaradi više novca od tih pretplatnika osim podizanja cijena video usluga koje već imaju. Netflix već planira uvesti nivo koji podržava oglase do kraja ove godine, a također istražuje načine za suzbijanje dijeljenja lozinki.

Otkrivanje: The Verge nedavno je producirao seriju sa Netflixom.

Leave a Reply

Your email address will not be published.