Softver

Ulaznice za koncert možete kupiti na TikToku. Evo kako.

TikTok i Ticketmaster pokreću novu funkciju u popularnoj aplikaciji za dijeljenje kratkih videa koja će korisnicima omogućiti kupovinu ulaznica za događaje sa samo nekoliko klikova.

Kreatori će moći da dodaju linkove događaja direktno na svoje sadržaj na TikToku, navodi kompanija u saopštenju. Nova funkcija u aplikaciji funkcionirat će kao mini aplikacija za prodaju karata unutar aplikacije TikTok, omogućavajući korisnicima da odaberu opciju Ticketmaster kada dodaju link na video. Veza će se pojaviti u donjem lijevom dijelu ekrana i omogućiti gledaocima da kupe ulaznice za odabrani događaj putem pretraživača u aplikaciji.

Sve vrste kreatora, uključujući “muzičke umjetnike, komičare, sportske timove, dvorane i pozorišne produkcije”, moći će dodati Ticketmaster linkove direktno u svoje video zapise kako bi njihovi pratioci mogli kupiti karte.

U početku će nova funkcija biti dostupna samo određenim kreatorima, ali će s vremenom biti predstavljena većem broju korisnika. Zabavljači poput Demi Lovato, OneRepublic, Usher i Backstreet Boys već su se prijavili da koriste novu funkciju u svom sadržaju, saopštio je TikTok.

TikTok takođe može imati u toku je sopstveni muzički servisprema dokumentaciji koju je napravio ByteDance, TikTok-ova matična kompanija.

Kako kupiti karte za događaje na TikToku

  1. Kreatori sadržaja kao što su bendovi moći će u svoj video dodati link do Ticketmastera, koji će se pojaviti u donjem lijevom dijelu njihovog videa.
  2. Kliknite na link.
  3. Bićete preusmjereni na preglednik u aplikaciji gdje možete kupiti karte.

Leave a Reply

Your email address will not be published.