Softver

TikTok bi mogao imati muzičku aplikaciju u pripremi

Aplikacija TikTok Music bi mogla biti u razvoju za američko tržište, prema prijavi koju je ByteDance, TikTok-ova matična kompanija, podnijela Uredu za patente i žigove SAD-a.

Kako je ranije izvijestio Business Insider, ByteDance je 9. maja podnio zahtjev za zaštitni znak USPTO-u. Aplikacija navodi niz potencijalnih roba i usluga, uključujući „omogućavanje korisnicima da kupuju, puštaju, dijele, preuzimaju muziku, pjesme, albume, [and] stihova”, kao i “live stream audio i video interaktivnih medijskih programa iz oblasti zabave, mode, sporta i aktuelnih događaja.”

Aplikacija također navodi neke potencijalne društvene funkcije za aplikaciju, uključujući mogućnost “komentiranja” pjesama i albuma, dijeljenja tekstova i citata, karaoke funkcije i slanja poruka i multimedije među korisnicima.

Dok je prijava zaštitnog znaka nova za SAD, ideja o servisu za striming pored TikToka nije. ByteDance već ima aplikaciju za streaming muzike pod nazivom Resso, koja je dostupna u Indiji, Brazilu i Indoneziji. Aplikacija za striming uključuje mnoge potencijalne društvene elemente koji bi mogli biti dio TikTok Musica, poput dijeljenja stihova, komentiranja pjesama i dijeljenja playlista.

Prema Uredu za patente i žigove, advokat za ispitivanje će biti dodijeljen prijavi za žig otprilike šest mjeseci nakon datuma podnošenja, što znači da će prijava vjerovatno biti razmotrena početkom novembra.

Iako su tačni planovi razvoja i izdavanja za aplikaciju nejasni, usluga TikTok Music mogla bi upotpuniti uticaj koji glavna aplikacija već ima u muzičkoj industriji. TikTok kratki video snimci redovno izgovaraju meteorsku slavu pesama i muzičara, sa numerama kao što su Old Town Road od Lil Nas X, Stay by the Kid Laroi i Vozačka dozvola Olivije Rodrigo sve postaje viralna senzacija u aplikaciji prije nego što se pojavi na Billboardu. TikTok bi mogao iskoristiti muzički interes svojih postojećih korisnika kao rampu za novu uslugu.

Ali nagli rast TikToka ne mora nužno da se prevede u ometajući popularni muzički servis. YouTube, najveći svjetski izvor za online video, je mjesto za gledanje muzičkih spotova, ali nakon godina rada vlastitog servisa za strimovanje muzike, udio YouTube Music-a u globalnim korisnicima streaming muzike i dalje je samo djelić udjela Spotifyja. YouTube, koji dominira globalnim slušanjem muzike na mreži jer toliko ljudi odlazi tamo da “sluša” muzičke spotove, ima više od 2 milijarde aktivnih korisnika mjesečno; TikTok ima više od milijardu.

TikTok i ByteDance nisu odmah odgovorili na zahtjeve za komentar.

Leave a Reply

Your email address will not be published.