Softver

Meta izvlači utikač na Facebook Live Shoppingu

Nakon manje od dvije godine, Facebook ukida svoju funkciju kupovine uživo, objavila je matična kompanija Meta na blogu u srijedu.

Od 1. oktobra, korisnici više neće moći ugostiti nove ili zakazane Facebook Live Shopping događaje. Facebook Live će se nastaviti, rekla je kompanija, ali nećete moći kreirati liste za reprodukciju proizvoda ili označavati proizvode u svojim video zapisima na Facebooku.

“Kako se ponašanje potrošača pri gledanju prebacuje na video zapise kratkog formata, mi prebacujemo fokus na Reels na Facebooku i Instagramu”, navodi se u objavi, sugerirajući korisnicima da pokušaju označiti proizvode u Reels na Instagramu kao moguću zamjenu.

Nakon probnog rada i beta testiranja, Facebook je učinio kupovinu uživo dostupnim u novembru 2020. godine. Live Shopping Fridays je dodat sljedećeg maja, nudeći demonstracije, tutorijale i druge video zapise prodavača kao što su Abercrombie & Fitch, Bobbi Brown Cosmetics i Clinique.

Prethodno snimljeni segmenti kupovine i dalje se mogu sačuvati, navodi Meta, preuzimanjem na svoju stranicu profila ili u Creator Studio.

Najava dolazi samo nekoliko sedmica nakon što je TikTok navodno odustao od planova za proširenje vlastite inicijative za e-trgovinu uživo, TikTok Shop, na SAD i kontinentalnu Evropu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.