Mobilni

Samsungov program samopopravke sada je otvoren za vlasnike Galaxyja

Nova Samsungova usluga samopopravke dostupna je od utorka, omogućavajući ljudima koji posjeduju odabrane Galaxy uređaje da traže dijelove, alate i vodiče korak po korak koji će im biti isporučeni direktno. Do sada je Galaxy S20, Galaxy S21 i Galaxy Tab S7 Plus ispunjavaju uslove za program.

Vlasnici uređaja mogu zatražiti da im se direktno isporuče originalni Samsung dijelovi i alati za popravku, da ih pokupe u bilo kojoj maloprodajnoj prodavnici Samsung-a ili da ih nabave putem stranice vodiča za popravke iFixit, saradnika u programu. Svi vlasnici Samsung-a će moći besplatno da vide vodiče sa uputstvima korak po korak na mreži.

Samsung delovi će biti pokriveni početnom ograničenom garancijom od 90 dana, navodi se na stranici programa sa čestim pitanjima. Nakon toga, dijelovi za popravku će se prodati i poslati vlasnicima po istoj cijeni koju Samsung naplaćuje pridruženim servisima.

Kompanija na prvom mestu najavio program u martu, rekavši da je to dio stalne posvećenosti održivosti. Program samopopravke je namijenjen da pomogne ljudima da produže vijek trajanja svog proizvoda.

Kada vlasnik bude spreman da se odvoji od uređaja, Samsung ima program recikliranja, sa ciljem da reciklira 15 milijardi funti stare elektronike do 2030. godine.

Vidi također: Najbolji telefon za kupovinu za 2022

Leave a Reply

Your email address will not be published.