Mobilni

Promjena eSIM-a na iPhoneu 14 ima male operatere za koje se nadamo da će zamjena biti lakša

Ova priča je dio Focal Point iPhone 2022CNET-ova kolekcija vijesti, savjeta i savjeta o Appleovom najpopularnijem proizvodu.

Apple’s zagrljaj virtuelnih, ugrađenih SIM kartica in iPhone 14 linija — eliminisanje utora za SIM karticu za američke modele — navelo je neke na mreži da se zabrinu da će promena operatera postati mnogo teža. Manji operateri kao što su Mint Mobile, US Mobile i Boost Mobile, međutim, vide upravo suprotno.

“Mint je oduvijek vjerovao u digitalne tehnologije koje poboljšavaju i olakšavaju bežične usluge”, rekao je Aron North, direktor marketinga Mint Mobilea, u izjavi za CNET. „Mint je podržavao [the] eSIM skoro dvije godine jer smo znali, čak i tada, da će ova inovacija omogućiti korisnicima brže i lakše prebacivanje.”

Apple je podržavao digitalne SIM kartice koje datiraju još od iPhone XS, XS Max i XR iz 2018. Prošlogodišnja linija iPhone 13 proširila je tu podršku i omogućila istovremeno omogućavanje više eSIM-ova, omogućavajući korisnicima da lako zamijene operatere ili iskoriste više telefonskih brojeva, na primjer, za rad i ličnu upotrebu.

Dok fizički slot za SIM karticu neće biti uključen u iPhone u SAD-u, međunarodni telefoni će i dalje imati utor za fizičku SIM karticu.

“Mislim da je to transformativno”, Ahmed Khattak, osnivač i izvršni direktor US Mobile, operatera mobilne virtuelne mreže koji nudi usluge na mrežama Verizon i T-Mobile. “Mislim da činjenica da se to uopće dogodilo… odmahujem glavom… jer to zaista demokratizuje povezanost.”

„Nisam očekivao da oni [would] Samo se opustite na fizičkim SIM karticama”, dodaje on.

Izvršni direktor Boost Mobilea Stephen Stokols vjeruje da eSIM tehnologija olakšava promjenu provajdera. Boost Mobile koristi kombinaciju bežičnih mreža AT&T, T-Mobile i roditelj Dish. Nekada Sprint brend, postao je dio Dish kao a rezultat spajanja T-Mobilea sa Sprintom 2020s provajderom satelitske televizije koji je sada u procesu postaje četvrta mrežna opcija za rivala AT&T, T-Mobile i Verizon.

Kasnije ove godine Dish će početi nuditi Boost Infinite, bežična usluga za koju se čini da će se direktnije takmičiti sa tri velika provajdera. Lakši način da se klijenti natjeraju na promjenu mreže mogao bi biti ključ za njegovu sposobnost rasta.

Ništa drugačije od registracije za Netflix

Fizička SIM kartica, kaže Stokols, obično traje nekoliko dana da stigne ako se naruči putem interneta. Korisnici tada moraju staviti SIM karticu u svoj telefon i proći kroz proces aktivacije. Sa eSIM-om kaže da se aktivacija i prijenos mogu obaviti “odmah” u trenutku kupovine.

“Umnogome liči na softver… To je doslovno ‘prijavite se na mreži i aktivirate se’.” Ništa drugačije od [when] prijavite se za Netflix.”

Khattak ima skoro 250.000 pretplatnika za svoju US Mobile uslugu, a trećina njegovih korisnika danas koristi eSIM.

„Lakše ti je da se useliš, lako ti se iseliš“, kaže on. „Mislim da je razlog zašto ljudi misle da to nije tako lako zato što je većina operatera u prošlosti jako otežavala prebacivanje. “Ali mislim da ako to isprobate… shvatite da je tako lako.”

Khattak kaže da proces potencijalno može potrajati “manje od minute kako bismo vaš uređaj osigurali kod nas”. Ako želite da odete, to bi na sličan način moglo potrajati “manje od minute da otkažete svoj telefonski broj” i donesete ga nekom drugom, što je poznato kao “prenos”.

On napominje da je proces prijenosa uglavnom isti putem eSIM-a kao i kod fizičkih SIM kartica, ali budući da ne morate čekati da se pojavi fizička SIM kartica, može ići brže, što dovodi do potencijalno jednostavnijeg iskustva. Ne morate da se bavite utvrđivanjem koje veličine SIM kartice ide u vaš telefon, kada da je ubacite tokom aktivacije ili da tražite brojeve od 16 ili 17 cifara da biste ušli na veb lokaciju ili ponovili predstavniku korisničke podrške da aktivirate fizičke SIM kartice.

Khattak predviđa da će u narednih nekoliko godina “krajnji rezultat” prelaska na eSIM tehnologiju dovesti do toga da ljudi “kupe svoje povezivanje mobilnog telefona u trgovinama aplikacija, a ne preko lokalnih trgovina”.

screen-shot-2022-09-07-at-1-58-56-pm-2.png

Sva tri glavna američka provajdera podržavaju eSIM. Neki, poput T-Mobilea, čak koriste tehnologiju kako bi ponudili besplatne probne verzije svojih mreža kao način da privuku kupce od konkurenata.

Prošlog mjeseca je proširio program, sada nazvan Network Pass, kako bi se omogućila tri besplatna mjeseca T-Mobile usluge. Koristeći eSIM, virtuelna SIM kartica se preuzima iz T-Mobile aplikacije i dizajnirana je da postoji uz vašeg trenutnog provajdera kako biste vidjeli da li T-Mobile mreža također radi ili premašuje ono što rival može ponuditi. Trebat će vam telefon da bude otključan da biste učestvovali, ali kompanija ne provodi provjeru kreditne sposobnosti niti čak uklanja broj kreditne kartice.

Ako želite da se prebacite, aplikacija će vas voditi kroz proces. Ako želite da se držite svog trenutnog provajdera, možete jednostavno izbrisati eSIM unutar aplikacije za podešavanja vašeg telefona.

Visible u vlasništvu SAD-a Mobile i Verizon nude slične besplatne probne programe preko aplikacija koje koriste eSIM kako bi vam omogućile da isprobate njihove mreže.

Očekivani bolovi u rastu

Iako postoji mnogo optimizma nekih manjih bežičnih igrača za budućnost, neki posmatrači bežične mreže predviđaju nekoliko potencijalnih problema u tranziciji. Kao prvo, saznanje ko prihvata eSIM nije lako očigledno. Apple ima listu bežičnih provajdera spremnih za eSIM na svojoj web stranici, ali u trenutku kada je ovo napisano, to uključuje samo 39 mreža i još uvijek mu nedostaju neki MVNO, uključujući US Mobile.

„Kratkoročno, biće mnogo problema u rastu jer operateri pojednostavljuju proces konverzije sa fizičkih SIM kartica“, kaže za CNET Avi Greengart, analitičar istraživačke firme Techsponential. “Stvari idu po zlu”, kaže on, napominjući da postoje problemi s MVNO-ovima koji trenutno ne podržavaju eSIM, kao i potencijalno s procesom prijenosa sa eSIM-a na fizičku SIM karticu ako se trebate vratiti na stariji uređaj.

Ipak, Greengart vidi prednosti u tehnologiji, posebno kada je u pitanju fleksibilnost potrošača pri izboru mrežnih provajdera, prebacivanju između mreža i upravljanju više telefonskih linija na jednom nalogu.

“Mislim da će kratkoročno biti malo bola, a dugoročno, mislim da će to zapravo biti u redu.”

Leave a Reply

Your email address will not be published.