Mobilni

FCC je dobio sudsku bitku za prenamjenu auto-sigurnosnog spektra za Wi-Fi

Američka Federalna komisija za komunikacije dobila je važnu bitku u borbi za oslobađanje više nelicenciranog bežičnog spektra za Wi-Fi uređaje.

Federalni žalbeni sud u petak je stao na stranu FCC-a u svojoj odluci da preraspodijeli veliki dio ključnog spektra za proširenje nelicencirane upotrebe Wi-Fi-ja. Spektar je ranije bio odvojen za sigurnost automobila.

Američki Apelacioni sud za Distrikt Kolumbija odbacio je pravni prigovor od strane Intelligent Transportation Society of America i Američke asocijacije državnih službenika za autoput i transport koji žele da ponište odluku FCC-a iz 2020. o prenamjeni oko 60% bloka spektra od 5,9 GHz za nelicenciranu upotrebu u zatvorenom prostoru za poboljšanje brzina i smanjenje zagušenja na 5GHz Wi-Fi mrežama.

Agencija je 1999. godine izdvojila spektar za proizvođače automobila da razviju tehnologiju poznatu kao Dedicated Short-Range Communications, ili DSRC, kako bi se omogućila komunikacija između vozila i vozila kako bi se izbjegle sudare. Ali više od dvije decenije, eter se uglavnom ne koristi.

FCC glasali su jednoglasno 2020 na dvopartijskoj osnovi da se oslobodi taj spektar, koji je u blizini postojećeg nelicenciranog spektra u opsegu 5,8 GHz. Oslobađanje ovog susjednog spektra omogućava postojećoj opremi da podržava gigabitni Wi-Fi, kažu stručnjaci. Ovo će znatno poboljšati performanse i kapacitet Wi-Fi mreže, omogućavajući nove aplikacije, kao što je telemedicina.

Prvobitna odluka FCC-a da preraspodijeli spektar je ispunjena kontroverzi od samog početka. Pored grupacija za trgovinu transportom, američko Ministarstvo saobraćaja se takođe protivilo preraspodjeli.

Kada je naredba usvojena, tadašnji predsjedavajući FCC-a Ajit Pai je u više navrata branio akciju agencije, rekavši da se tehnologija koja je trebala koristiti spektar sporo razvijala i da nikada nije bila široko raspoređena.

Kako bi zadovoljio potrebu za komunikacijom između vozila i vozila, FCC je u svom originalnom redoslijedu izrezao dio spektra od 30MHz za efikasniji komunikacijska tehnologija vozila pod nazivom C-V2Xkoju podržavaju proizvođač čipova Qualcomm i neki proizvođači automobila.

Grupa za zastupanje potrošača Public Knowledge tvrdila je da je ovo izdvajanje spektra od 30MHz, koje će zadržati automobilska industrija, “više nego dovoljno za izbjegavanje sudara i sigurnosne svrhe”, navodi se u podnesku koji je grupa podnijela sudu u prilog odluka FCC-a.

“Mišljenje DC Circuit-a je pobjeda javnog interesa”, rekla je Kathleen Burke, savjetnica za politiku u Public Knowledgeu, u izjavi nakon odluke suda. “Ne samo da je sud potvrdio autoritet FCC-a kao stručne agencije u vezi sa odlukama o spektru, već je također podržao ispravan poziv FCC-a da se prestane financirati špekulacije automobilske industrije o inteligentnim transportnim uslugama koje su još uvijek u razvoju nakon više od 20 godina.”

Grupe za širokopojasne usluge, kao što je NCTA, koja predstavlja najveće domaće kablovske TV i internet provajdere, također su pozdravile odluku suda, nazvavši je “ogromnom pobjedom za američke potrošače”.

“Jednoglasna, dvostranačka naredba Komisije modernizuje bend koji nije bio korišten više od 20 godina”, navodi se u saopćenju grupe. “A današnja sudska odluka omogućava tom važnom spektru od 5,9 GHz da potrošačima pruži još pouzdaniji brzi Wi-Fi i pristup sljedećoj generaciji aplikacija za sigurnost automobila”

Leave a Reply

Your email address will not be published.