Mobilni

Evo jedne funkcije koju bi Samsung mogao koristiti za kremu od Apple-a

Očekuje se da će Samsungovi sljedeći veliki telefoni biti predstavljeni na ovom sajmu Otpakovani događaj Priča se da će ove sedmice biti najbolji sklopivi uređaji do sada, s poboljšanim kamerama, novim šarkama i tanjim dizajnom. Ali kako se bliži sezona praznične kupovine, karakteristika na koju bi se Samsung trebao osloniti je smanjenje cijena.

Samsung je postigao visoku prodaju sa ponudama dva za jedan i izdašnim popustima pri trgovanju starim uređajima. To važi i za to što je skupo Galaxy Fold i Galaxy Flip uređaji koji koštaju čak 1.800 dolara, kao i njegovi Galaxy S pametni telefoni koji počinju od 800 dolara.

Način na koji nam Samsung naplaćuje svoje telefone je oštar kontrast u odnosu na Apple, koji u velikoj mjeri drži svoje cijene čak i kroz sezone sniženja kao što je Crni petak, dozvoljavajući popuste samo od mobilnih operatera ili trgovaca.

Ove sedmice, Samsung ima priliku napraviti promjenu.

Čitaj više: Samsung, Galaxy Z Fold i Flip bi mogli biti još bolji

Samsung planira veliki događaj otkrivanja proizvoda, pod nazivom Unpacked, za srijedu, 10. avgusta, tokom kojeg će najaviti svoje najnovije sklopive pametne telefone. Očekuje se da će se ova dva uređaja zvati Galaxy Fold 4 i Galaxy Flip 4neće se svidjeti masama kao što je Galaxy S linija uređaja, dijelom zato što koštaju toliko.

Ali cijena je ono što Samsung može napraviti razliku. Unatoč ponudi više popusta, posljednjih godina Samsung je izgubio tržišni udio od Applea na vrhu tržišta telefona — u takozvanom premium segmentu gdje 7 od svakih 10 Telefoni od 800 dolara i više koji se prodaju širom svijeta su iPhone. A u modelima niže cijene, gdje se Galaxy S takmiči sa standardnim iPhoneom po cijeni od oko 600 dolara i više, prodaja je zapravo počela opadati širom svijeta, prema nedavnom izvještaju Canalysa.

Iako će se Samsungov Unpacked događaj u srijedu fokusirati na sklopive uređaje, on također služi kao Samsungovo veliko izdanje proizvoda neposredno prije nego što Apple objavi svoj očekivani iPhone 14 serija telefona za nekoliko sedmica. Unpacked predstavlja Samsungovu šansu da ostavi veliki utisak uoči Appleovog događaja, a bilo koji ugovor bi mogao da napravi razliku.

Već će biti teško uvjeriti ljude da kupe bilo koji novi telefon ove godine rastuća inflacija i a preteća recesija. Naše kolektivno povjerenje u ekonomiju je palo do temelja, a jedno istraživanje sa Univerziteta u Mičigenu pokazalo je da je raspoloženje potrošača na najnižoj tački u najmanje 70 godina.

Istorijski su cijene za mnoge od ovih telefona ostale uglavnom iste tokom godina. Početna cijena za Samsung Galaxy S i Appleove najnovije iPhonee obično se kreće između 700 i 800 dolara, tako da je malo vjerovatno da bi se Samsung odvojio od tog modela.

Ipak, ako bi Samsung uveo sniženje cijena za sve svoje telefone, efektivno spuštajući cijenu na ono što nam zapravo naplaćuje kroz te posebne ponude, a ne na cijenu naljepnice, to bi potencijalno moglo “promijeniti jednačinu”, kažu Bob O’Donnell, analitičar u Technalysis Research. Ali za uvjeravanje Appleovih korisnika da pređu na Android bit će potrebno više od samo smanjenja cijene.

“Postoje ljudi koji nikada neće odustati od iOS-a iz raznih razloga – zeleni mehurići kao jedan od njih,” rekao je O’Donnell. “Oni se neće promijeniti, tako kul kao [foldables] mogu biti, dok ne budu mogli [iOS.]”

Apple-ova i Samsungova premium konjska trka je borba između iOS-a i Android-a

Tokom protekle decenije, van Kine su zaista postojala samo dva proizvođača telefona na koja vredi obratiti pažnju. Jedan je Apple, drugi Samsung. Appleov iPhone svake godine bude hvaljen zbog svog softvera koji vodi u industriji i moćnih čipova. Kada je viši urednik CNET-a Patrick Holland smišljao naslov kojim bi sumirao svoju blistavu recenziju slika koje je snimio iPhoneom 13 Pro prošle godine, završio je sa “Prokletstvo, ove kamere.”

Samsung se često pozicionira kao alternativa, nudeći uglađene dizajne bez sveg Appleovog prtljaga, poput zahtjeva da koristite njegovu App Store ili da morate imati posla sa iMessageom. Često je to i jeftinija opcija kad god uđete u prodavnicu AT&T, Verizon ili T-Mobile.

Da budemo sigurni, ljudi kupuju onoliko iPhonea kao i uvijek, rekao je Tim Cook tokom julskog konferencijskog poziva na kojem se raspravljalo o najnovijim financijskim izvještajima Applea. I drugi premium brendovi još ne osjećaju pritisak ekonomskog smanjenja.

Iako je Apple posljednjih godina napredovao u trci premium pametnih telefona, obje kompanije su jedna drugoj zagrizle mnogo duže od toga. Kompanije su izmjenjivale udarce u velikim reklamnim kampanjama, kao što je Samsung ismijavao Apple zbog uklanjanja priključka za slušalice 2016. Apple je sa svoje strane optužio Samsung za krađu njegovih dizajna, uključujući i višegodišnju sudsku bitku širom svijeta koja je završila nagodbom 2018. godine.

Većina drugih proizvođača telefona rijetko je bila u mogućnosti da se takmiči. LG je izgubio novac prije nego što je napustio telefonsku igru ​​2021., dok je Microsoft odustao kada je njegov Windows Phone OS izgubio od Appleovog iOS-a i Googleovog Androida 2017. Google ima dobre kritike za svoje Pixel telefone, malo ljudi ih kupuje, a telefoni imaju zanemarljivu cijenu. tržišni udio, koji Holland naziva “zagonetkom”.

“Možda je to neuspjeh Googleovog marketinga, ograničeni odnosi s operaterima u ranim danima Pixela, dominacija Applea i Samsunga u SAD-u ili jednostavno to što ljudi ne vjeruju kompaniji za pretragu sa svojim podacima”, rekao je Holland.

Što je daleko od toga da se kaže da je Samsung jedina stvarna konkurencija Apple-a izvan Kine. Samsung prodaje više telefona na globalnom nivou nego bilo koji drugi proizvođač, iako je većina njih telefoni srednjeg i nižeg ranga A serije.

Jedna od Samsungovih trenutnih prepreka je uvjeravanje korisnika iOS-a da se prebace. Nemaju problema da konvertuju Android vernike da isprobaju svoje Galaxy S telefone, koji su ove godine imali olovku, veći ekran i bolje kamere. Čak i njegovi skupi sklopivi uređaji pomalo osvajaju — čine nevjerovatnih 36% tržišta premium Android telefona, kaže direktor istraživanja IDC-a Nabila Popal.

Ali naterati Apple da ostavi svoje plave mehuriće može biti veoma teško.

“Ja lično mislim da su potrošači Applea toliko zalijepljeni za Apple s lojalnošću brendu i ekosistemom na koji su navikli”, rekao je Popal. „Koliko god bili sjajni sklopivi uređaji, to neće biti pokretački faktor za konverziju iOS-a [user] na Android i Samsung.”

Čitaj više: Kada sam prešao na iPhone, plavi iMessage mjehurići su usrećili moje prijatelje

Drugi veliki faktor je svijest. Čak i tri godine nakon što je prvi Galaxy Fold stigao početkom 2019. i četvrta verzija koja će uskoro doći, nisu prodani u dovoljnom broju. „Još uvek ne vidite mnogo [foldables] u divljini”, rekao je O’Donnell. A jedna od najboljih reklama za bilo koju tehnologiju je kada vidite sretnog kupca koji je zapravo koristi u vašoj porodici ili hoda ulicom.

„Kada ljudi vide [a foldable]ako je to njihova stvar, oni su i dalje nokautirani, oni su kao da je ovo ludo, ovo je nevjerovatno”, rekao je O’Donnell.

Samsung Z Flip 3 i Samsung Z Fold 3

Otvaranje budućnosti

Ove godine, glasine sugerišu da Samsungovi Z Fold 4 i Z Flip 4 dobijaju samo rudimentarna poboljšanja za svoje ekrane i kamere. Isto se dogodilo prošle godine, ali velika nadogradnja je bila u pristupačnosti, sa popustima koji su spustili cijenu Fold-a ispod 2000 dolara, a Flip-a na otprilike istu cijenu kao i ostali premium pametni telefoni. Ali onda je Samsung počeo da nudi još više popusta nakon toga, sa ponudama dva za jedan u svojoj liniji proizvoda.

Poruka je bila jasna: Samsung i dalje ima priliku da uvede još jedan pad cijena, što bi ih stavilo u bolju konkurenciju sa jeftinijim premium uređajima i učinilo ih mnogo privlačnijim ljudima danas.

Sa svoje strane, čini se da Apple nije dovoljno zabrinut oko sklopivih uređaja da bi požurio da izbaci jedan od svojih. Umjesto toga, Apple se držao svog dobro izlizanog plana godišnjih poboljšanja, uključujući i nadolazeća iPhone 14za koji se priča da uključuje manji urez za kameru na prednjoj strani, bolje trajanje baterije i novi uvijek uključen ekran.

U međuvremenu, cijene će vjerovatno ostati iste, ako ne i rasti zajedno sa inflacijom, kao što su bile prošle godine. Ovo stvara otvor za Samsung, kako sa njegovim mainstream Galaxy S telefonima tako i sa sklopivim telefonima.

“Osjećam da su sklopivi uređaji na prekretnici, na ivici proboja, gdje je samo pitanje još malo vremena prije nego što eksplodiraju”, rekao je Popal.

Možda bi cijena mogla pomoći da se napravi razlika.

Leave a Reply

Your email address will not be published.