Mobilni

Apple Watch SE recenzija: Ovaj sat ima gotovo sve što želim – video

Govornik 1: Prošle su dvije godine, ali Apple Watch se konačno dobija nadogradnju. Verzija za 2022. ima brži procesor, režim niske potrošnje i senzore koji mogu detektovati sudare. Novi Apple watch se sada je najjeftiniji sat u Appleovoj liniji. Počinje od 2 49, što je 30 dolara jeftinije od prethodne verzije, ali je i 50 dolara, skuplje od serije tri, koja je nekada bila najjeftiniji Apple sat. Sve u svemu, novi Apple sat je [00:00:30] Osvježena verzija originala, nedostaje joj mnogo zvona i zviždaljki koje se nalaze u seriji osam i drugim vodećim, Apple satovima kao što su uvijek izloženi i sofisticiranim funkcijama za praćenje zdravlja. Ali Apple Watch se stvarno je za osobe koje samo žele pratiti treninge, primati obavijesti na zapešću i koristiti apple pay. Dobro radi te stvari, ali još uvijek nema sve na mojoj listi želja. Govornik 1: Prvo hajde da razjasnimo razlike između se-a i serije osam [00:01:00] u poređenju sa serijom osam, apple watch se nedostaje i uvijek je na displeju, veći ekran, mogućnost uzimanja EKG-a, kisika u krvi, zasićenja, mjerenja, senzora temperature i bržeg punjenja. Postoje i opcije za kupovinu serije osam od nerđajućeg čelika u odnosu na se, koji dolazi samo od aluminijuma. Apple sat izgleda dosta kao prethodna verzija. Dolazi u veličinama od 40 i 44 milimetra što ga čini nešto manjim [00:01:30] od serije osam i serije sedam dostupan je u opcijama ponoćne Starlight i srebrne boje. Ekran nije tako velik kao u serijama osam ili sedmicama, ali meni ovo nije previše smetalo, osim što sam propustio korištenje Cordy tastature za brzo odgovaranje na poruke kada nisam bio u blizini telefona. Ali ono što mi je najviše nedostajalo kada sam se prebacio na se nakon korištenja serije sedam u protekloj godini je uvijek na ekranu. Govornik 1: Apple sat se samo pretvara u [00:02:00] neaktivan crni kvadrat koji mi sedi na zglobu osim ako ne aktiviram ekran. Navikla sam da vidim brojčanik na mojoj seriji sedam svaki put kada pogledam dole. Tako da je mala šteta što ovo nema na jeftinijem modelu. To je jedina karakteristika koju zaista želim da je novi se naslijedio od Appleovih vodećih satova. Novi se općenito izgleda i osjeća se isto kao i prethodni, ali Apple je napravio jednu suptilnu promjenu u svom izgledu. Donja strana sata sada ima novu završnicu [00:02:30] u potpunosti odgovara boji Apple satova. Lijep je dodir u odnosu na prošlu verziju. Jedina mana je što ste vi vjerovatno jedina osoba koja će vidjeti ovu novu završnu obradu budući da nije vidljiva kada vam je sat na zapešću. Zvučnik 1: Među najvećim poboljšanjima u novom Apple watch se-u je njegov S eight procesor . Isti čip koji pokreće jabuku serije osam kaže da bi ovo trebalo učiniti novi se 20% bržim od prethodne verzije koju sam mijenjao [00:03:00] između serije osam i se tokom ovog pregleda. I do sada se oboje osjećaju jednako živahno, recenziramo i osmu seriju. Zato se obavezno pretplatite da i vi ne propustite ovaj video. Pravi razlog zašto je to velika stvar. Neka se dobije isti novi čip kao serija osam jer to znači da bi sat trebao biti dokaz budućnosti neko vrijeme. Se bi trebao biti u mogućnosti podržati nove funkcije i buduće verzije operativnog sistema sata u godinama koje dolaze, što, nadamo se, znači da nećete morati da vršite nadogradnju za [00:03:30] neko vrijeme. Nova linija Apple satova također je prva koja ima detekciju sudara, što znači da mogu upozoriti hitne službe i kontakte. Govornik 1: U slučaju nesreće, novi satovi imaju nadograđene akcelerometre i žiroskope u odnosu na starije Apple satove, što im omogućava da detektuju jabuke sa većim udarima. Takođe nije prvi koji je ovo uradio. Googleovi piksel telefoni također imaju sličnu funkciju, ali dodatak detekcije pada je još jedan znak da je Apple [00:04:00] zaista pozicionirajući Apple sat kao uređaj za zdravlje i sigurnost. Dolazi nakon što je Apple dodao detekciju pada 2018. godine, počevši od Apple sat serije četiri, Apple se također nada da će njegovi novi pametni satovi spriječiti da se izgubite. Aplikacija kompas dobija novu funkciju koja se zove backtrack, koja vam može pomoći da vratite svoje korake. Samo ga uključite u aplikaciji kompas i sat će pratiti vaše korake kako bi vas mogao uputiti u pravom smjeru. Kad dođe vrijeme da se vratimo. Probao sam ovo dok sam izlazio iz kuće [00:04:30] do obližnjeg parka i sasvim sigurno, aplikacija za kompas je prikazala ravnu liniju koja pokazuje moju prethodnu putanju tako da mogu ponovo pratiti svoje korake dok je ova funkcija nova. Govornik 1: Nije ekskluzivno za se i seriju osam. Takođe će doći u seriju šest i kasnije, što znači da će ga i prva generacija se dobiti kada je u pitanju trajanje baterije. Ima dobrih i loših vijesti. Prvo, loša stvar što Apple sat i dalje ima isto trajanje baterije od 18 sati [00:05:00] prethodni Apple satovi. Sada je dobro, Apple sat dobija novi režim niske potrošnje kako bi produžio trajanje baterije, režim niske potrošnje. Nije ekskluzivno ni za nove satove. Pokrenut će se za seriju četiri i novije. Stoga možda nećete morati nadograditi da biste dobili ovu funkciju ovisno o tome koji model imate. Produžuje vijek trajanja baterije smanjenjem određenih funkcija kao što su automatsko prepoznavanje vježbanja i pozadina, mjerenje otkucaja srca. Ovo je napravilo malu razliku u dosadašnjem trajanju baterije Apple Watch SES baterije, ali ne previše [00:05:30] mnogo bez uključenog načina rada niske potrošnje. Govornik 1: Ostalo mi je 71% baterije Apple Watch SES nakon 12 sati korištenja, što je uključivalo sat praćenja vježbanja na otvorenom s uključenim režimom niske potrošnje energije. Ostalo mi je 74% nakon 12 sati slične upotrebe. Veliko je pitanje da li se isplati kupiti Apple Watch od 250 USD u odnosu na osmicu od 400 USD. Odgovor zavisi od toga šta želite u pametnom satu. Apple sat ima sve [00:06:00] istih funkcija za praćenje vježbanja kao i serija osam, zajedno s podrškom za Apple Pay, mnoštvom brojčanika za odabir i mogućnošću prikazivanja obavijesti s vašeg iPhone-a na zapešću. Također ima iste sigurnosne karakteristike kao i Apple-ovi skuplji satovi, uključujući hitni SOS, detekciju sudara, detekciju pada i obavijesti o visokom i niskom pulsu. Ako ste običan korisnik koji samo želi pratiti treninge i primati obavijesti za iPhone, Apple Watch se je [00:06:30] dobar izbor, pogotovo jer je jeftiniji od prethodne verzije, ali lista stvari koje propuštate odabirom se preko Appleovog vodećeg sata također je veća nego što je bio 2020. Govornik 1: Apple satu se nedostaje novi temperaturni senzor serije osam, što bi moglo biti od velike važnosti za ljude koji su zainteresirani za planiranje plodnosti ili da vide da li njihova noćna rizična temperatura nije na kursu, što bi moglo signalizirati da ste pod lošim vremenom. Moja najveća zamjerka je [00:07:00] ta jabuka ovog puta nije dodala uvijek prikazanu. Mislim da se ne isplati platiti dodatnih 150 dolara za seriju osam samo da bi se uvijek prikazivala, ali lagao bih ako bih rekao da nisam propustio. Također je vrijedno napomenuti da neke od novih funkcija Apple Watch SES-a, kao što su backtrack i način rada niske potrošnje, nisu ekskluzivne za novi Apple sat. To otežava nadogradnju. Ako posjedujete seriju četiri ili noviju u krajnjoj liniji, ako vam je stalo do praćenja detaljnih zdravstvenih metrika, [00:07:30] htjet ćeš ići na seriju osam. Ako vam je više stalo samo do praćenja treninga, onda će vam to biti sasvim dobro. Budući da neke funkcije možete dobiti i na starijim satovima, Apple watch se je idealan. Ako prvi put kupujete Apple sat ili vršite nadogradnju sa serije tri ili ranije. Dakle, šta mislite o novom Apple satu? Javite mi u komentarima. Hvala na gledanju i vidimo se sljedeći put.