Igre

Pokemon Scarlet and Violet Review

Postoji dosadno pravilo u Pokemon igrama koje znači da će vas Pokemoni određenog nivoa stalno slušati samo ako imate dovoljno znački u teretani. To može dovesti do ovog neugodnog iskustva: znate da se sprema bitka za vođu teretane, pa provodite vrijeme trenirajući svoju zabavu. Vi razvijate svog glavnog Pokemona, kvoterbeka svog tima, i vodite ga u bitku.

Nažalost, postao si previše zainteresovan. Učinili ste svog Pokemona prevelikim i premoćnim za vaše dobro, tako da se pobuni protiv nekih vaših naredbi. Pokemon je toliko moćan da uspevate da pobedite zahvaljujući njemu prateći taman dovoljno vaših naredbi, ali fuj to je bilo blizu.

Ovaj scenario je dobra metafora za Pokemon Scarlet i Violet, najveće Nintendo Switch izdanje 2022. To je vjerovatno najambiciozniji par Pokemon igara ikada, koji pokušava spojiti Pokemone sa Dah otvorenog svijeta u divljem stilu, ali Pokemon programer Game Freak je možda postao previše oduševljen. Switch izgleda nije dovoljno moćan da se nosi sa opsegom onoga što je Game Freak zamislio i, kao rezultat, igra pati od nekih ozbiljnih tehničkih problema.

Osećam se slabo brbljati o problemima sa brzinom kadrova kada se govori o igri sa kulturnom gravitacijom Scarlet i Violet, ali treba upozoriti trenere Pokemona: Stvari će uskoro postati nestabilne. Brzina kadrova može da zamuckuje u najboljim trenucima i usporava do puzanja kada ste u prometnim područjima kao što su gradovi. Građani koji nastanjuju ove gradove često se kreću poput stop-motion animacije, propuštajući svaki drugi kadar. Dovoljno je loše da poželite da provedete onoliko vremena koliko je potrebno na ovim lokacijama.

Redovna kašnjenja brzine kadrova su najveći tehnički problem, ali ne i jedini. Pop-in je u porastu. Svako područje na svijetu prepuno je lutajućih Pokemona, svadljivih trenera i blistavih predmeta, ali oni su ponekad nevidljivi dok se vaš lik ne udalji nekoliko stopa. Ovaj otvoreni svijet može izgledati oskudno kao rezultat – uprkos činjenici da postoji ogromna količina za vidjeti i učiniti.

To je prava šteta, jer su Pokemon Scarlet i Violet, na mnogo načina, najuzbudljivije glavne Pokemon igre u posljednjih nekoliko godina. (To se ne računa Pokemon legende: Arceus, spin-off.) To je značajan skok za franšizu poznatu po malim koracima. Pokemon Scarlet i Violet su još uvijek čvrsti, ali im nedostaje fino podešavanje kao sjajni za sva vremena.

Poput neposlušnog Pokemona koji vam još uvijek uspijeva izboriti pobjedu, Pokemon Scarlet i Violet na kraju su neto pozitivni. Tehnički problemi nisu dovoljni za preporuku protiv igranja ovih igara. Ali fuj… ponekad je blizu.

Pokemonov prvi otvoreni svijet

Na papiru, Scarlet i Violet se drže formule Pokemona koja je franšizu učinila ogromnim uspjehom. Potrebno je prikupiti osam znački u teretani, Elite Four za pobijediti i verziju Team Rocket (Team Star) ove igre koju možete spriječiti. Ipak, način na koji Game Freak pristupa ovim utakmicama je izvanredno svjež.

Nakon što prođete kroz muke da se oprostite od svoje majke, upoznate lokalnog profesora Pokemona i odaberete svog početnog Pokemona, daju vam se tri zadatka: Pobijedite Elite Four; pronađite i porazite pet Titan Pokemona raštrkanih po cijeloj regiji; uništi Team Star pronalazeći njihovih pet baza i porazivši vođe unutar. Igre vam pomažu postavljanjem lokacija za Gyms, Titan Pokemone i Team Star baze na vašu mapu Paldee, regije u kojoj se nalaze Scarlet i Violet. Onda kažu: “aaa i idi.”

Kao Breath of the Wild, the tippy top of all fantasy game open worlds, nema utabanog puta. Možete ići u bilo kojem smjeru i rješavati zadatke u bilo kojem slijedu. Ovo uglavnom dobro funkcionira. Imao sam manjih problema u kojima sam izvršavao zadatke koji nisu bili u redu, na primjer, uzeo sam šefa Team Star daleko slabijeg od onih koje sam već pobijedio, ali osjećaj slobode je vrijedan toga.

Još jedna dobrodošla temeljna promjena je tretman legendarnih Pokemona. Brzo se povezujete sa Pokemonom na kutiji vaše igre — Koraidon za Scarlet igrače, Miraidon za Violet — zarađujući mogućnost da putujete svijetom tako što ćete jahati na njegovim leđima. Kako napredujete, ovi Pokemoni uče nove vještine, kao što je sposobnost plivanja, što vam daje pristup novim područjima. Dani prisiljavanja HM-a kao što su Fly i Surf na vašem Pokemonu su na sreću davno prošli.

Kao što je bio slučaj sa Sword and Shieldom, više nećete morati da trpite nasumične borbene susrete sa Pokemonima. Umjesto toga, stvorenja lutaju po svijetu. Uključite se tako što ćete naletjeti na njih ili baciti pokeball na njihov način. Minimapa igre vas upozorava na sve značajne Pokemone koji se mogu nalaziti u tom području. To oduzima dio ushićenja zbog iznenađenja naleti na rijetke Pokemone, ali to je vjerovatno najbolje s obzirom na to koliko je Paldea velika. Više istraživanja, manje kruženja po istoj travi.

Video sam većinu Paldee, regiona inspirisane Španijom i Portugalom, ali postoje značajni delovi koje tek treba da posetim. Nisam bio u mogućnosti da uđem u post-igru, tako da ne znam koliko tu ima za istražiti, ali ja osjećati kao da imam još mnogo toga da vidim. To je jedna od najboljih osobina Scarlet i Violet. Dobijate osjećaj da prolazite kroz jednu živu, disajuću međupovezanu regiju i da bi moglo biti iznenađenje iza svakog ugla.

Pokemon Scarlet i Violet dovoljno pobjeđuju

Na stranu tehničke probleme, Game Freak je zakucao otvoreni svijet. Ali Pokemon Scarlet i Violet uvode nekoliko manje značajnih promjena. Prije nego se suočite s vođom teretane, morate završiti test u teretani kako biste dokazali svoju vrijednost. Ove mini igre nisu nevjerovatne, ali nisu ni zadovoljavajuće. Oni su samo tamo. Slična je i nova funkcija koja ima igrače koji jurišaju na baze Team Stara. Prije nego se suočite s vođom baze, podvrgnuti ste mini igrici u kojoj pasivno trčite uokolo kao vaši Pokemon borbeni treneri u bazi. Opet: Nije najgore, ali ni posebno zabavno.

Scarlet i Violet takođe stavljaju naglasak na hranu i modu. Svaki novi grad koji otkrijete ima niz trgovina koje prodaju odjeću, namirnice i hranu. Kupujete hranu da biste svojim Pokemonima poklonili status ili skupljate sastojke za pripremu obroka tokom piknika na otvorenom svijetu. Igra nije dovoljno izazovna da bi od vas zahtijevala da strateški pojačate svoje Pokemone hranom, ali to je sistem u koji je Game Freak očigledno uložio mnogo truda. Međutim, kao što je gore navedeno, značajni problemi Scarlet i Violet sa frekvencijom kadrova najviše su izraženi u naseljenim područjima – što me je motivisalo da izbjegnem zamke gradskog života.

Ipak, Game Freak itekako ima igra dio Pokemona usavršen. Znate šta možete očekivati ​​i to je uglavnom pozitivno. Kao i kod svake generacije, neki od novih Pokemona su fantastični, a drugi puni – ali sakupljanje Pokemona i punjenje vašeg Pokedexa i dalje izaziva ovisnost. Postoji tanak novi sloj na vrhu borbenog sistema u Paldeinom “Terastal fenomenu”, koji vam omogućava da napunite Pokemona pretvarajući ga u blistavu kristalnu formu, ali borba s Pokemonima je još uvijek borba s Pokemonima.

To je Pokemon. Radi.

Nažalost, slabosti Pokemon igara su i dalje prisutne. Interakcija s drugim likovima u Pokemon igrama je uvijek naporna, s gomilom suhih dijaloga koji pouzdano zaustavljaju zamah. Sada kada je istraživanje slobodnije i primamljivije nego ikad, mučne interakcije s prijateljima i suparnicima izazivaju odgovarajuće jače jecanje.

Neki od vođa teretane su slatki, ali velika većina ljudi koje sretnete ima dubinu kartonskih izreza. Nedostatak glasovne glume može učiniti scene gotovo komično neefikasnim. Jedna interakcija sa likom koji repuje posebno pada u vodu.

Ali, kao iu prošlim igrama, te frustracije nestaju u divljini. Sakupljanje Pokemona i dalje izaziva ovisnost, a osjetiti vjetar u kosi dok putujete kroz otvoreni svijet je uzbuđenje – čak i ako mucanje kadrova čini vjetar oštrijim nego što biste željeli.