Igre

Overwatch 2 otkriva Battle Pass i informacije o otključavanju heroja

Još samo nekoliko sedmica dijeli nas od lansiranja Overwatcha 2, a Blizzard je u četvrtak objavio nove detalje o borbenoj propusnici i sistemu monetizacije za pucačinu zasnovanu na herojima. Nova igra će uvesti ogromnu promjenu u odnosu na originalnu: novi heroji, poput budući heroj podrške Kirikoće se moći otključati kroz besplatni borbeni prolaz, ali ne do nivoa 55. U originalnoj igrici Overwatch, igrači su dobili besplatan, trenutni pristup svim novim herojima.

Promjena dolazi kao dio prelaska Overwatcha 2 na model sa besplatnim servisom uživo. To je također jedna od najvećih razlika između Overwatcha i Overwatcha 2, uz promjenu veličine tima sa pet igrača na šest. Igrači Overwatcha koji se vraćaju dobiće trenutni pristup sva tri nova heroja, Sojourn, Junker Queen i Kiriko, preuzimanjem besplatnog Founder’s Packa, ali budući heroji će morati biti otključani.

Snimak ekrana borbenog prolaza prve sezone
Snimak ekrana borbenog prolaza prve sezone

Kao i mnoge igre sa servisom uživo, Overwatch 2 nudi dvije pjesme u svojoj borbenoj propusnici: besplatnu stazu s manjim brojem predmeta za otključavanje i plaćenu verziju koja nudi više (i vjerojatno traženiju) kozmetiku od besplatne verzije. Kupovina premium borbene propusnice također daje trenutni pristup svim novim herojima koji budu predstavljeni te sezone. Blizzard planira objavljivati ​​nove heroje svake druge sezone (i uzastopna izdanja u prve dvije), s tim da se nove mape dodaju igri u sezonama bez novih heroja.

Novi heroji će biti isključeni iz takmičarskih modova na nekoliko sedmica, kaže Aaron Keller, direktor igre Overwatch 2. On je rekao da je namjera iza tog prozora dvostruka: dajte ljudima vremena da otključaju nove heroje i dajte programerima šansu kako bi uravnotežili te heroje prije nego što uđu u takmičarske postavke. Nejasno je koliko će tačno nedelja novi heroji biti nedostupni u takmičenju ili koliko će vremena biti potrebno da dostignu nivo 55 borbenog prolaza. Ali imajući u vidu da je 80 nivoa namijenjeno igračima da traju devetosedmicu sezone, čini se da je to značajno ulaganje vremena za igrače da otključaju nove heroje bez plaćanja.

Snimak ekrana ekskluzivnih nagrada za premium borbene propusnice

Cijena novih heroja: vrijeme ili novac

Sa sezonama koje traju devet sedmica, a heroji se izdaju svake druge sezone nakon prve dvije, igrači će vidjeti otprilike šest borbenih prolaza svake godine. Koristeći cijenu prve sezone od 10 USD po borbenoj propusnici, što znači 60 USD godišnje za svaku borbenu propusnicu, ili 30 USD godišnje ako kupujete samo borbene propusnice koje sadrže nove heroje. To je otprilike u skladu sa pucačima poput Valoranta, koji vam također omogućavaju da besplatno otključate nove heroje igranjem igre ili odmah otključajte plaćanjem valute u igri u vrijednosti od 10 dolara.

Igrači mogu zaraditi tu valutu besplatno kroz dnevne i nedjeljne izazove, ali Keller i komercijalni voditelj Overwatcha 2 Jon Spector rekli su da će trebati otprilike dvije sezone dosljednog igranja da se zaradi dovoljno za otključavanje premium borbene propusnice — teoretski omogućavajući igračima da zarade sve nove heroji sa besplatnim trenutnim otključavanjem, ali samo uz dosljedno vrijeme igranja.

Snimak ekrana sedmičnih izazova, koji nagrađuju napredak u borbi i novčiće

Igrači koji se pridruže igri kasnije ili koji ne otključaju nove heroje u bojnom prolazu imat će dva načina da ih otključaju kasnije. Biće izazova za nove heroje koji će vam omogućiti da ih otključate kroz normalnu igru, iako tačni zahtjevi nisu objavljeni. Igrači također mogu otključati sve heroje koje su propustili kroz radnju tako što će platiti cijenu za koju je Spector rekao da bi bila prilično blizu pune borbene propusnice.

Vijest da će nadolazeći heroji morati biti otključani naišla je na otpor Overwatch zajednice, što je potaknulo mnoge rasprave o važnosti zamjene heroja u sredini meča i ograničenjima koja novi model nameće tom sistemu. Na pitanje o ovom sukobu, Overwatch tim je sugerirao da percepcija i očekivanja o zamjeni heroja možda nisu u skladu sa realnošću ponašanja igrača.

“Kada pogledate podatke o tome koliko često ljudi mijenjaju heroje i koliko heroja obično igraju istovremeno, većina naših igrača igra relativno mali broj heroja”, rekao je Keller, dodajući da su programeri pokušali ublažiti tvrde kontre u igri i smanjite neke od interakcija kamen-papir-makaze u pokušaju da se omogući ljudima da igraju heroje koje žele igrati, umjesto da budu prisiljeni da se zamijene na kontru. Na kraju, iako zahtjev za otključavanje novih heroja nameće neka nova ograničenja igranju, Keller je rekao da tim očekuje da će Overwatch 2 ostati vrlo konkurentan.

Snimak ekrana trgovine kovanicama.  500 novčića koštaju pet dolara, a mogu se kupiti u paketima za 10, 20, 50 ili 100 dolara.

Ipak, čini se da je novi model dizajniran da usmjeri igrače ka bojnom prolazu. Spector je rekao da je cilj dodavanja da pruži ogromnu očiglednu vrijednost za igrače. “Zaista želimo da igrači na taj sistem gledaju kao na nagrađujući i velikodušan i vrijedan ulaganja vremena, a za neke od njih i novca”, rekao je Spector.

Velika je opklada za Blizzard da će igrači želeti da kontinuirano ulažu tokom vremena, a ne unapred za igru. Saznaćemo da li se ta opklada isplati kada Overwatch 2 bude objavljen 4. oktobra.

Leave a Reply

Your email address will not be published.