Igre

Nintendo Switch OLED recenzija: Najbolji prekidač, ali uglavnom isti

Ovo ću vam učiniti potpuno jednostavnim: Switch OLED je najbolji Nintendo Switch koji postoji, tačka. Ali vašu djecu neće biti briga. Ili, barem, moj nije.

Naučio sam ovo na teži način kada sam uzeo prekidač za OLED ekran dole da pokažem svojoj djeci i dobio hladno slijeganje ramenima ravnodušnosti. Moje najmlađe dijete želi Switch koji može sklopiti i staviti u džep. Moje starije dijete je mislilo da je to ljepše, ali je također rekao da je u redu sa Switch-om koji ima. To je ono što se tiče najnovijeg Switch ažuriranja: suptilne nadogradnje su sjajne, ali više liče na stvari koje je originalni Switch trebao imati na prvom mjestu.

Najnovija verzija Switcha je najskuplja: 350 dolara ili 50 dolara više od ove originalni prekidač. Da li je vrijedno toga? Za mene, da. Za moju decu, ne. Ali ja sam star, moje oči su loše i volim ideju o stolnim igraćim konzolama.

Sviđa mi se

• Veći 7-inčni OLED ekran
  • Poboljšano podesivo postolje
  • Pohrana se udvostručuje na 64 GB
  • Dock dodaje Ethernet port

Ne sviđa mi se

• 50 dolara skuplje
  • Isti Joy-Cons kao i prije (ali i to je dobro)
  • TV i ručna rezolucija su i dalje nedovoljni

Kupio sam fensi Kindle Oasis na sredini pandemije. Već sam imao Kindle Paperwhite. Čitam puno. Oasis ima lepši, veći ekran. Ne kajem se. Switch OLED je poput Kindle oaze prekidača.

Taj veći, življi OLED ekran je očigledno bolji. Zato mnogi ljudi u CNET-u (ipak ne ja) imaju OLED TV, a o prednostima koje OLED donosi telefonima pričamo godinama. (Jedna stvar na koju još ne znam odgovor je da li postoji bilo kakva zabrinutost urezivanje ekrana.) Ako igrate puno Switch igara u ručnom načinu rada i želite najbolje iskustvo, to je to. I sada kada sam ga igrao nedelju dana, očigledno mi se ovaj Switch najviše sviđa.

Ali drugi način na koji ovo sija je u Switch-ovom trećem načinu rada: stolnom načinu rada.

Konačno, dobar stolni prekidač

Oduvijek sam želio Vectrex, staru igraću konzolu iz 80-ih koja je imala vektorsku grafiku i koja je izgledala kao samostalna mini arkadna mašina koju biste stajali na stolu. Stavljao sam iPad-ove mali mini arkadni ormarići. Sviđa mi se ideja Arcade1Up-ovih Countercade retro mašina.

Switch ima dva jasna načina igranja: ručni i igranje na spojnici sa TV-om. Ali postoji još jedan. Stolni način rada znači da koristite Switch kao podignuti ekran i skupljate se oko njega sa svojim odvojivim Joy-Con kontrolerima. Taj režim je generalno loš sa originalnim Switch-om, jer je njegov slabašni postolje užasno i stoji samo pod jednim uglom. Originalni Switch-ov ekran od 6,2 inča je takođe bolje vidljiv sa kraće udaljenosti, dok igranje na stolu čini da se čini premalim za kolaborativne igre sa podeljenim ekranom.

Ekran 7-inčnog OLED prekidača je daleko življi i može jasnije pokazati male detalje igre. Takođe, to zadnje postolje je konačno poboljšano. Plastično postolje koje se izvlači prolazi gotovo cijelom dužinom tijela i može se podesiti pod bilo kojim suptilnim uglom, od skoro uspravnog do blizu ravnog. Slično kao i mnoge futrole za iPad (ili Microsoft Surface Pro), to znači da je konačno upotrebljiv. To samo čini dijeljenje igara na tom ekranu mnogo zabavnijim za igre poput Pikmin 3 ili društvene igre poput Clubhouse Games.

gledaj, za igre za više igrača, i dalje ćete htjeti da se priključite na TV. Stolni način rada je zapravo treći oblik. Ali ako putujete sa decom, možda ćete to na kraju iskoristiti mnogo više nego što ste mislili (i čini se da je to nevjerovatna stvar za igranje na stolu u avio kompanijama).

Malo veći (ali u osnovi i dalje iste veličine)

OLED prekidač je malo veći i teži od originalnog prekidača. Ipak, uspio sam ga dobro zatvoriti u osnovnu torbicu za nošenje koju sam koristio za stari Switch. Malo izmijenjene dimenzije znače da neće kliziti u one stare sklopive Labo kartonske predmete (ako vam je stalo), a vjerovatno će i drugi bliže krojeni dodaci i rukavi ne pristajati. Ali za sada se čini kao da koristite stariji Switch, samo bolji. Nema promjene u načinu na koji se Joy-Cons povezuju sa stranama, tako da je to glavna stvar.

switch-vs-switch-oled-2

Ekran: Živopisan, ponekad suptilan

Veći 7-inčni OLED ekran je, bez sumnje, bolji. Boje su zasićenije, što zaista dobro funkcioniše sa Nintendo svetlim i smelim igrama. Metroid Dread, koji sam igrao na OLED Switch-u, izgleda predivno. Isto tako Mario Kart 8 DeluxeLuigi’s Mansion 3, Hades, Super Mario Odyssey, Untitled Goose Game, Zelda: Skyward Sword, WarioWare: Get It Together i skoro sve ostalo što sam bacio na njega.

Okviri su manji, a cijela stvar sada izgleda modernije. Ne možete čak ni da vidite koliko bolje ekran izgleda na ovim fotografijama (fotografije ne pričaju lako priču sa ekranima). Ali isto tako, skok na 7-inčni ekran nije iskustvo kvantnog skoka.

switch-oled-vs-ipad-mini

Na primjer, noviji iPad Mini ima veći ekran. Ekran od 7 inča izgleda bolje za sve igre, ali je i dalje ponekad malo mali za mene i moj život na tabletu. Rezolucija od 720p je niska za ekran od 7 inča, ali zaista nikad nisam primijetio toliko.

Jedno znam: ne želim da se sada vraćam na stariji Switch. Ekran izgleda malo i očigledno lošije, a OLED ekran me već razmazio.

switch-oled-docks-vs-switch

Novi dok, ali i stari dok

Nova bazna stanica sa Switch OLED-om sada ima Ethernet priključak za žičanu internet konekciju, što mi nije ništa potrebno, ali je korisno imati za svaki slučaj, pretpostavljam. Taj priključak znači da je jedan interni USB 3 port uklonjen, ali još uvijek postoje dva USB 3 porta sa vanjske strane. Stražnji poklopac priključne stanice na izvlačenje je lakši za pristup kablovima nego što su to bila vrata sa šarkama. Dock je samo za povezivanje Switcha sa vašim TV-om, pa ako ste igrač koji igra samo u ruci, tome služi ta čudna kutija sa utorom u njoj.

Ali novi Switch radi i na starim Switch dokovima. Nova dok nije baš toliko nova. (Iako, novi dokovi mogu dobiti nadograđeni firmver — što bi moglo značiti nove funkcije, ali je trenutno teško reći.)

switch-oled-joy-cons

Radi sa starijim Joy-Cons! (Ali Joy-Cons se nisu promijenili)

Switch OLED može koristiti bilo koji par Switch Joy-Cons koji imate, kao i uvijek. To je sjajna vijest, osim što se ni Joy-Cons koji dolaze s novim Switch-om ne razlikuju. Morao sam da isprobam novi bijelo-crni model sa njegovim bijelim Joy-Cons, ali osim promjene boje, oni imaju potpuno iste karakteristike – i potpuno isti osjećaj. Za mene su Joy-Cons na kraju izgledali prilično stari u poređenju sa čvrstim i udobnim Xbox i PS5 kontrolerima. Htio sam analogne okidače, bolji analogni stick, manje Bluetooth zaostajanja. I ko zna da li se ovi naizgled slični Joy-Cons lome tako lako stariji to rade.

switch-oled-box

Do sada radi tiše?

Ventilator na mom starijem Switchu zvuči kao motor automobila: mislim da je ventilator pokvaren ili oštećen. Switch OLED se do sada činio mnogo tišim. Još uvijek postoji otvor za grijanje na vrhu, ali nisam primijetio toliku buku.

Više prostora za pohranu (ali ipak nabavite microSD karticu)

Osnovni skladišni prostor od 64 GB na Switch OLED-u je dobra prednost u odnosu na 32 GB koje imaju stariji Switchevi, što je lijepo. Preuzeo sam 13 igara prije nego što sam ih napunio: Prebacite digitalne igre u rasponu od nekoliko stotina megabajta do preko 10 GB, ali zauzimaju manje prostora od PS5 ili Xbox igara. Ipak, na Switchu postoji slot za microSD karticu kao i uvek, a skladištenje je jeftino. Korištenje dodatnog diska za pohranu ne zahtijeva nikakva posebna podešavanja niti vas zaključava na određene brendove, za razliku od proširenja skladišta za PS5 i Xbox Series X.

switch-family-oled

Ovo je prekidač koji bih želio. Ali to nije nužno onaj koji vam treba

Za mene je to jasno OLED prekidač je najbolji prekidač, samo na osnovu specifikacija. Ali taj malo veći i svjetliji ekran, ti bolji zvučnici, malo drugačiji dock i doduše vrlo lijepo novo postolje ne predstavljaju veliki razlog za nadogradnju ako imate Switch s kojim ste zadovoljni. Switch i dalje igra iste igre kao i prije, i potpuno iste igre. Reprodukcija TV-a je identična.

Istina Prekidač 2 još nije stigao i možda nikada neće stići. Nintendo može jednostavno odlučiti da polako nadograđuje dijelove Switcha tokom vremena, na isti način na koji se telefoni polako nadograđuju. U ovom trenutku, Switch OLED je najbolja verzija i ona koju bih preporučio svakom novom kupcu. Vrijedi dodatnih 50 dolara ako je to vaš prvi Switch.

Prošli smo preko pet godina u životnom ciklusu Nintendo Switch konzole, a tu je mnoštvo sjajnih igara. Ali, također, Switchu očito nedostaje grafički učinak konzola sljedeće generacije kao što su PS5 i Xbox Series X. Mobilne igre i iPad igre postaju sve bolje. Postoji mnogo načina za igranje igrica. Switch je i dalje divna biblioteka Nintendo i indie igara i drugih stvari, kao i zvjezdani porodični uređaj, ali to je samo jedan komad stalno rastućeg gejming univerzuma. Nintendo nije podigao svoju konzolu ipak — ovo i dalje ima isti procesor kao i prije i služi istoj publici. Samo smatrajte to revizijom koja je provjerila gomilu funkcija s naše liste želja. Ali ne svi.