Igre

Hindsight traži od igrača da se suoče s gubitkom, tugom i prihvatanjem

Gubitak roditelja, staratelja ili staratelja je težak koncept za razmišljanje i vjerovatno bolan za svakoga ko ima napete ili prekinute veze. Ali to nije zaustavilo programera igara Joela McDonalda (Prune) i njegov tim od zarona iz prve glave u teme kao što su tuga, ljutnja, prihvaćanje i oprost u Hindsightu, moćnoj igri istraživanja naracije. Retrospektiva je emocionalno, nepokolebljivo ispitivanje naše percepcije sjećanja.

Retrospektiva počinje s Mary, iskusnom kuharom, koja se sprema otvoriti svoj prvi restoran kada dobije poziv da joj je majka preminula. Meri se vraća da spakuje svoj dom iz detinjstva i prepričava svoj život od rođenja do danas.

Retrospektiva daje igraču prozor u prošlost da istražuje uspomene. Dok Meri čisti ormariće i fioke, nailazi na predmete na koje igrač može da klikne da bi posetio trenutak u Marijinoj prošlosti. Razvojni tim je stvorio nevjerovatno jedinstvene prijelaze u igri kako bi uhvatio ove uspomene. Iako je igra uglavnom pokaži i klikni, postoji nekoliko elemenata slagalice. Na primjer, možda ćete morati gurnuti papire ili drugi nered u stranu da biste otključali memoriju. Neki od ovih momenata zagonetke bili su pomalo zamorni, što je bio jedan od jedinih nedostataka inače duboko zanimljive igre.

Retrospektivna igra

Retrospektiva također sadrži elemente izbora. Na primjer, možete birati između pregleda kućnih papuča ili klavira, iako odabir jedne u odnosu na drugu ne znači da vam je druga opcija izgubljena. Na kraju svakog poglavlja igre, Meri mora odlučiti da zadrži jednu od stvari koje se nalaze u svojim sjećanjima, dok razmišlja o pitanju “Kako biraš ono što je najvažnije?”

Hindsight je relativno kratka igra, ali ne možete žuriti. Marijin umirujući glas pripovijeda igru, koja je postavljena na atmosferski, nježni soundtrack. Retrospektiva oslikava jednostavan, spor tempo djetinjstva u kombinaciji sa željom da se “odraste”.

Igra ne nudi crno-bijele odgovore na pitanja koja Mary postavlja. Ne pretvara se da postoji rješenje za tugu. Umjesto toga, samo traži od igrača da hoda pored Mary dok ona obrađuje svoju prošlost, suočava se s ogorčenjem koju je imala prema svojoj majci, nastoji razumjeti njenu majku kao osobu i kako oni možda nisu bili toliko različiti.

Retrospektiva će pogoditi nezaboravne žige kod igrača. U današnjem brzom, trenutnom svijetu, igra pruža trenutak za razmišljanje o vlastitom životu, odnosima i uspomenama i izaziva vas da ih pokušate sagledati na drugačiji način.

Danas možete igrati Hindsight na Nintendo Switch, Steam i iOS.

Trejler pogledajte ovdje:

Za više, pogledajte Indie igre uskoro dolaze iz Annapurna Interactive i magično-realistična puzzle igra A Memoir Blue.

Leave a Reply

Your email address will not be published.