Tiffany & Co pretvara CryptoPunk NFT u prilagođene privjeske od 50.000 dolara

Luksuzni brend nakita Tiffany & Co najavio je prodaju 250 privjesaka optočenih dijamantima i dragim kamenjem za držače CryptoPunk nezamjenjivih tokena (NFT).
Ručno izrađene CryptoPunk privjeske je brend nakita objavio 31. jula na Twitteru, a cijena im je 30 ETH, što odgovara 50.600 dolara svaki u vrijeme pisanja.
Podižemo NFT na viši nivo. Ekskluzivno za držače CryptoPunks, NFTiff pretvara vaš NFT u privjesak po narudžbi koji su ručno izradili zanatlije Tiffany & Co. Također ćete dobiti dodatnu NFT verziju privjeska. Saznajte više: https://t.co/FJwCAxw8TN #NFTiff #TiffanyAndCo pic.twitter.com/pyKlWejHv4
— Tiffany & Co. (@TiffanyAndCo) 31. jula 2022
Prema stranici sa čestim pitanjima NFTiffs-a, prodaja NFTiff tokena bi trebalo da počne 5. avgusta u 9 ujutro (CST), i biće dostupna samo za kupovinu NFTiff tokena preko njegove web stranice.
Svaki CryptoPunk je ograničen na najviše tri NFTiff tokena koji im omogućavaju izradu prilagođenog privjeska. Postoji 87 različitih atributa i 159 boja koje se mogu koristiti za prilagođeni dizajn privjesaka, a sam privjesak će biti sastavljen od 18-karatne ruže ili žutog zlata (na osnovu palete boja NFT-a).
Ako se rasprodu svi privjesci ograničenog izdanja, Tiffany & Co će zaraditi 7.500 u ETH (trenutno 12,7 miliona dolara).
Kampanju je prvi promovirao potpredsjednik Tiffany & Co Alexandre Arnault, koji je vlasnik CryptoPunk #3167 u aprilu. U tweetArnault je otkrio svoj novi CryptoPunk od ružičastog zlata i emajla, koji je transformiran novim kompletom naočala u boji safira i Mozambika i okruglom naušnicom od žutog dijamanta.
Kad pankeri podivljaju @TiffanyAndCo
#3167
Ružino zlato i emajl Cryptopunk.
Safir i Mozambik baguette Ruby naočale, žuta dijamantska okrugla minđuša.
LFG! pic.twitter.com/M2c8AmwU0R
— Alexandre Arnault (@alexarnault) 7. aprila 2022
Zajednica reaguje
Čini se da je kripto zajednica na Twitteru u velikoj mjeri uzbuđena zbog nove ponude NFT-a luksuznog brenda nakita.
Korisnik Twittera markfidelman, izvršni direktor SmartBlocks Agency, nazvao je NFT projekat “nevjerovatno ukusnom aktivacijom”, dodajući:
„Više Web2 firmi koje žele da urone svoje prste u Web3 treba da uče iz kvaliteta ove $NFTiff ponude i da prave beleške.“
Ovo je zapravo odličan način da uđete u NFT prostor. Veoma “na brendu”
Mnogi ljudi mrze Tiffany’s i misle da su precijenjeni (nekako jesu, plaćate za marku i pakovanje).
Ali očigledno postoji tržište za njih – i ovo odgovara tom tržištu
— Zeneca_33 (,) (@Zeneca_33) 31. jula 2022
Kompanija za nakit prvi put se upustila u NFT u martu, kada je kupila Okapi NFT od savremenog umjetnika Toma Sachsa za 380.000 dolara. Tiffany & Co je od tada postavio NFT u raketnom stilu kao svoju profilnu sliku na Twitteru.
Na Prvi april (1. aprila), Tiffany & Co je takođe producirao “TiffCoins”, ograničeno izdanje od 400 18-karatnih zlatnika sa logom kompanije pojedinačno ugraviranim na svaki novčić.
Povezano: Gucci najnoviji luksuzni brend koji prihvata kripto plaćanja u trgovini
Luksuzni brendovi nisu stranci u kripto prostoru, a mnogi su počeli da prihvataju kripto kao plaćanje, kao što su Gucci, Balenciaga i FARFETCH.
Prošlog aprila, Louis Vuitton (LVMH), Cartier i Prada udružili su snage kako bi pokrenuli Aura, konzorcij-blockchain koji će koristiti NFT tako da kupci visoke klase mogu autentifikovati robu, pratiti proizvode i materijale, a također se boriti protiv krivotvorina.