Crypto

Tiffany & Co pretvara CryptoPunk NFT u prilagođene privjeske od 50.000 dolara

Luksuzni brend nakita Tiffany & Co najavio je prodaju 250 privjesaka optočenih dijamantima i dragim kamenjem za držače CryptoPunk nezamjenjivih tokena (NFT).

Ručno izrađene CryptoPunk privjeske je brend nakita objavio 31. jula na Twitteru, a cijena im je 30 ETH, što odgovara 50.600 dolara svaki u vrijeme pisanja.

Prema stranici sa čestim pitanjima NFTiffs-a, prodaja NFTiff tokena bi trebalo da počne 5. avgusta u 9 ujutro (CST), i biće dostupna samo za kupovinu NFTiff tokena preko njegove web stranice.

Svaki CryptoPunk je ograničen na najviše tri NFTiff tokena koji im omogućavaju izradu prilagođenog privjeska. Postoji 87 različitih atributa i 159 boja koje se mogu koristiti za prilagođeni dizajn privjesaka, a sam privjesak će biti sastavljen od 18-karatne ruže ili žutog zlata (na osnovu palete boja NFT-a).

Ako se rasprodu svi privjesci ograničenog izdanja, Tiffany & Co će zaraditi 7.500 u ETH (trenutno 12,7 miliona dolara).

Kampanju je prvi promovirao potpredsjednik Tiffany & Co Alexandre Arnault, koji je vlasnik CryptoPunk #3167 u aprilu. U tweetArnault je otkrio svoj novi CryptoPunk od ružičastog zlata i emajla, koji je transformiran novim kompletom naočala u boji safira i Mozambika i okruglom naušnicom od žutog dijamanta.

Zajednica reaguje

Čini se da je kripto zajednica na Twitteru u velikoj mjeri uzbuđena zbog nove ponude NFT-a luksuznog brenda nakita.

Korisnik Twittera markfidelman, izvršni direktor SmartBlocks Agency, nazvao je NFT projekat “nevjerovatno ukusnom aktivacijom”, dodajući:

„Više Web2 firmi koje žele da urone svoje prste u Web3 treba da uče iz kvaliteta ove $NFTiff ponude i da prave beleške.“

Kompanija za nakit prvi put se upustila u NFT u martu, kada je kupila Okapi NFT od savremenog umjetnika Toma Sachsa za 380.000 dolara. Tiffany & Co je od tada postavio NFT u raketnom stilu kao svoju profilnu sliku na Twitteru.

Na Prvi april (1. aprila), Tiffany & Co je takođe producirao “TiffCoins”, ograničeno izdanje od 400 18-karatnih zlatnika sa logom kompanije pojedinačno ugraviranim na svaki novčić.

Povezano: Gucci najnoviji luksuzni brend koji prihvata kripto plaćanja u trgovini

Luksuzni brendovi nisu stranci u kripto prostoru, a mnogi su počeli da prihvataju kripto kao plaćanje, kao što su Gucci, Balenciaga i FARFETCH.

Prošlog aprila, Louis Vuitton (LVMH), Cartier i Prada udružili su snage kako bi pokrenuli Aura, konzorcij-blockchain koji će koristiti NFT tako da kupci visoke klase mogu autentifikovati robu, pratiti proizvode i materijale, a također se boriti protiv krivotvorina.

Leave a Reply

Your email address will not be published.