Crypto

Starbucks Odyssey daje veliku opkladu da Web3 i NFT mogu učiniti nagrade “immerzivnim”

Starbucks, najveći svjetski lanac kafića, zaranja u prostor Web3 i nezamjenjivih tokena (NFT) s planovima za pokretanje programa lojalnosti uz pomoć blockchaina pod nazivom Starbucks Odyssey.

U saopštenju za javnost, američka multinacionalna kompanija je navela da će korištenjem Web3 tehnologije program lojalnosti omogućiti članovima Starbucks Rewards pristup iskustvima i vlasništvu koji prije nisu bili mogući.

Iskustvo Starbucks Odyssey uključivat će pogodnosti kao što su otključavanje jedinstvenih digitalnih, fizičkih i iskustvenih pogodnosti.

Brady Brewer, izvršni potpredsjednik Starbucksa i direktor marketinga, rekao je da je program prvi te vrste. Dodao je da je vizija programa stvaranje mjesta gdje se Starbucks digitalna zajednica može uključiti u impresivna iskustva i slaviti naslijeđe i budućnost brenda Starbucks.

„Integracijom u ekosistem Starbucks Rewards i utemeljenjem iskustva u kafi, povezanosti i zajednici, ulazimo u Web3 prostor drugačije od bilo kojeg drugog brenda, dok produbljujemo povezanost naših članova sa Starbucksom“, rekao je Brewer.

Novi detalji programa Starbucks Odyssey koji su predstavljeni u saopštenju za javnost uključuju da će platforma biti izgrađena na Polygon blockchainu. Tim Polygona kaže da su na Starbucksov izbor snažno uticale niske naknade za transakcije, visoka propusnost i mehanizam konsenzusa Proof-of-Stake (PoS).

Starbucks obećava da će platforma biti dizajnirana da osigura besprijekorno korisničko iskustvo. Omogućit će članovima da se prijave i uključe u Starbucks Odyssey ‘putovanja’ – niz aktivnosti poput igranja interaktivnih igara ili kvizova o Starbucks kafi i brendu – kako bi zaradili digitalne kolekcionarske predmete (NFT) zvane ‘putničke marke’.

Putne marke otključavaju niz pogodnosti. Korisnici će također imati izbor kupovine NFT-a po fiksnoj cijeni u dolarima kako bi otključali veće pogodnosti. Iako se hostuju na blockchainu, sve kupovine ne zahtijevaju kripto novčanik ili token i obavljat će se korištenjem debitnih/kreditnih kartica.

Iako o svim pogodnostima nije odlučeno, one bi mogle biti u rasponu od virtualnog tečaja pravljenja espresso martinija ili pristupa jedinstvenoj robi i suradnji s umjetnicima, do pristupa događajima koji se održavaju u Starbucks Reserve Roasteries, ili čak sponzoriranih izleta na farmu kafe Starbucks Hacienda Alsacia u Kostariki.

Starbucks Odyssey izvan publiciteta za kompaniju

Starbucks već neko vrijeme radi na projektu. Kompanija je u svom finansijskom izvještaju za drugo tromjesečje u avgustu navela da vjeruje u budućnost usvajanja Web 3 tehnologije i ne pokreće samo Starbucks Odyssey platformu kao reklamni trik, već kao sastavni dio svog vrlo uspješnog programa lojalnosti Starbucks Rewards.

Starbucks je već objavio listu čekanja za zainteresirane kupce da se prijave za korištenje platforme kada bude lansirana sljedeće godine.

Leave a Reply

Your email address will not be published.