Crypto

Reći ‘ne finansijski savjet’ neće vas sačuvati od zatvora: Kripto advokati

Kripto influenceri će možda morati prakticirati ono što propovijedaju i „sopstveno istražiti“ kada je u pitanju dijeljenje njihovih kripto savjeta.

Prema nekoliko advokata za digitalnu imovinu, popularno odricanje od odgovornosti “ovo nije finansijski savjet” – možda ih zapravo ne štiti u očima zakona.

Advokat za vrijednosne papire sa sjedištem u Sjedinjenim Američkim Državama Matthew Nielsen iz Bracewell LLP rekao je za Cointelegraph da, iako je “najbolja praksa” da influenseri otkriju da “ovo nije finansijski savjet”, jednostavno rekavši da ih taj izraz neće zaštititi od zakona kao “savezne i državni zakoni o vrijednosnim papirima u velikoj mjeri regulišu ko može ponuditi savjete o ulaganjima.”

Australijski advokat za finansijsku regulativu Liam Hennessy, partner u Gadensu, objasnio je da su “upozorenja o savjetima” “uglavnom prilično beskorisna”, dok je australski digitalni advokat Michael Bacina iz Piper Alderman dodao da to nisu “čarobne riječi koje će, kada se izgovore, odbaciti odgovornost.”

Kripto influenceri i ambasadori slavnih sve se više nalaze pod lupom propisa, posebno u Sjedinjenim Državama.

Nielsen je kao primjer naveo nedavni slučaj Kim Kardashian, gdje je Kardashian optužena od strane SEC-a jer nije otkrila koliko je primila za promoviranje EthereumMaxa svojim sljedbenicima.

Influenceri osjećaju pritisak

Crypto influencer Mason Versluis, zvani Crypto Mason, koji ima preko milion pratilaca na Tik Tok-u, rekao je za Cointelegraph da ne može dovoljno naglasiti svojim sljedbenicima da njegov sadržaj ne bi trebalo “shvaćati kao finansijski savjet”.

Versluis je, međutim, rekao da uprkos tome što koristi odricanje od odgovornosti „ovo nije finansijski savet“, važno je da influenseri imaju na umu da neki ljudi „poduzimaju finansijske poteze prema onome što određeni influenseri kažu“.

Također je naglasio koliko teško može biti utvrditi hoće li se projekt završiti u situaciji „povlačenja tepiha“ jer se influenseri „jednostavno bave marketinškim timom“ i općenito nemaju kontakt „ni sa kim od programera ili vlasnika“.

Australijski kripto influencer Ivan Vantagiato, zvani Crypto Serpent, koji je prikupio 68.000 pratilaca na Tik Toku, kaže da bi influenseri trebali pažljivo istražiti kripto projekat prije nego što pokrenu promociju.

Povezano: Aussie kripto ‘finfluenceri’ suočavaju se s teškim novim zakonskim ograničenjima

Hennessy vjeruje da je najbolji način za kripto influencere da se zaštite da budu u stanju da odrede „koji token je sigurnost, a koji token nije sigurnost“.

Dalje je objasnio da je ključno razumjeti da je „derivat proizvod koji svoju vrijednost crpi iz nečeg drugog” i da možete biti „krivično odgovorni” za promoviranje derivata.

U međuvremenu, Bačina je napomenuo da se od influensera koji živi u Australiji traži da ima dozvolu za davanje finansijskih savjeta, te da “nikakva izjava o odricanju odgovornosti neće pružiti zaštitu”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.