Crypto

Pro sportska liga Karate Combat pokreće DAO za upravljanje navijačima i sportistima

Karate Combat, istaknuta liga borilačkih vještina s punim kontaktom, objavila je odluku o formiranju decentralizirane autonomne organizacije (DAO) kako bi prenijela svoje upravljanje na navijače i sportiste.

Karate Combat-ov DAO će biti pokrenut kao dio trogodišnjeg sponzorskog ugovora sa Hederinom HBAR fondacijom, za koji se očekuje da će biti pušten u rad u decembru 2022. Nosioci internog upravljačkog tokena Karate Combat-a, KARATE, moći će glasati o različitim odlukama, koje uključuju određivanje budžeta lige, alokacije resursa, odabir dobavljača, marketinške strategije i promjene pravila.

Osim toga, DAO će omogućiti navijačima da glasaju o odlukama vezanim za sportiste, kao što su ugovori boraca i izbor borbenih mečeva na osnovu unaprijed određenih granica utjecaja. Karate Combat planira besplatno distribuirati 50% svojih in-house tokena zajednici, koji će se koristiti za učešće u DAO-u i aplikaciji za igre.

Očekuje se da će učešće u DAO-u Karate Combat-a obuhvatiti cijeli svijet jer se liga emituje u više od 100 zemalja putem mainstream i online kanala, uključujući CBS Sports, Eurosport, YouTube i TikTok. Adam Kovacs, predsjednik Karate Combat-a, istakao je potrebu za poboljšanjem angažmana navijača, navodeći:

“Svijet sporta mora se razvijati kako bi povećao angažman s novom generacijom navijača koji su odrasli na društvenim mrežama i digitalnim igrama. Očekuju da budu aktivni učesnici u akciji, a ne pasivni gledaoci.”

Prema Karate Combatu, liga je domaćin online zajednici od preko 3,5 miliona fanova koji bi potencijalno mogli pomoći u donošenju budućih odluka. Shayne Higdon, suosnivač i izvršni direktor Fondacije HBAR, predviđa da će nadolazeći DAO privući više korisnika u Hedera mrežu, što će zauzvrat pomoći u pružanju „opipljivog uticaja u stvarnom svijetu za krajnje korisnike“.

Povezano: Pleme DAO glasa za otplatu žrtvama hakovanja Rari od 80 miliona dolara

Za razliku od većine kripto podekosustava koji trenutno istražuju puteve za oporavak, industriji GameFi nedostaje učešće blockbuster naslova, kaže Kevin Shao, izvršni predsjednik Asia Blockchain Gaming Alliance (ABGA).

U razgovoru za Cointelegraph, Shao je istakao nedostatak pažnje na “performanse igre” i uživanje korisnika. Umjesto toga, on je vjerovao da se trenutni GameFi naslovi fokusiraju isključivo na nepromjenjive tokene (NFT) i funkcije igranja za zaradu (P2E).

Ističući važnost prilagođavanja ukusima različitih korisnika, on je naveo da bi uvođenje nekoliko “triple-A” naslova u GameFi bilo ključno za povratak ekosistema.

Leave a Reply

Your email address will not be published.