Crypto

Pregled metaverzuma u 2022

Prepoznata kao jedna od najturbulentnijih godina za industriju kriptovaluta i blockchaina, 2022. je još uvijek bila energična za metaverzum. Sa preko 120 milijardi dolara uloženih samo u prvoj polovini godine — prema izvještaju McKinseyja — industrija je sve samo ne slomljena.

Neka od najznačajnijih partnerstava do danas zaključena su tokom 2022. godine, uz čak nekoliko neočekivanih institucija – JP Morgan, na primjer – prihvatile su Web3 revoluciju uprkos svom poslovičnom nesklonosti konceptu decentralizacije.

Evo šta treba da znate o uticajnim razvojima, projektima i događajima koji su oblikovali metaverzum 2022.

Metaverzum, koji je prvi skovao Neal Stephenson u svom naučno-fantastičnom romanu iz 1992 Snow Crash i opisan kao kompjuterski generisan univerzum kojem se pristupa kroz visoko specijalizovane naočare, razvio se u industriju vrednu više milijardi dolara koja uključuje različite koncepte i tehnologije.

Ove osnovne tehnologije uključuju blockchain, umjetnu inteligenciju (AI), internet stvari, proširenu stvarnost (AR), virtualnu stvarnost i prostor od aplikacija za igre do nekretnina, modu i interoperabilne alate za suradnju.

Svi ovi sastojci se zajedno koriste u metaverzumu — na centraliziran ili decentraliziran način — kako bi se stvorila okruženja za bogatu interakciju korisnika među neograničenim brojem korisnika koji simuliraju stvarni svijet.

Dvije digitalne kulture

Jaz između centraliziranih i decentraliziranih metaverzalnih platformi dodatno se povećao 2022. godine, a Sandbox i Decentraland imaju snažnu dominaciju na tržištima baziranim na blockchain-u. S druge strane, vizija Mete i Microsofta da izgrade vlasničke digitalne univerzume koje oni kontroliraju u potpunosti je naglasila distancu između dvije digitalne kulture.

U svom sadašnjem obliku, i bez obzira na svoju digitalnu kulturu, metaverzum se odnosi na digitalne svjetove koji su dostupni imerzivnim tehnologijama i internetom. Svi razvoji koji se danas doživljavaju smatraju se „pre-metaverzumom“, a nedavni izvještaj Gartnera ne očekuje usvajanje mejnstrima i punu zrelost tehnologije do 2030. godine.

Povezano: Koje poznate ličnosti su se pridružile i napustile kriptovalute 2022. godine?

Bez obzira na to, institucije i preduzeća svjesni su da sada moraju početi kreirati svoju strategiju ako žele biti lideri u prostoru koji će sigurno biti vrlo konkurentan u sljedećih nekoliko godina.

Tehnološki giganti

Facebook je preimenovan u Meta u oktobru 2021., označavajući svoju posvećenost napredovanju iz svoje prošlosti kao mreža društvenih medija i prihvaćanju novog svijeta Web3. Međutim, uprkos najavama ulaganja između 10 i 15 milijardi dolara godišnje, kompanija je prijavila neke značajne gubitke u 2022. godini, pri čemu je cijena dionica pala za 23,6% nakon objavljivanja, 66,29% u prošloj godini i akumulirani gubitak od 9,44 milijarde dolara u istraživanju. i odjel za razvoj.

Microsoft je ove godine najavio akviziciju od 69 milijardi dolara gejming kompanije Activision Blizzard, jednog od ključnih igrača u industriji, sa rastućim portfeljem AAA (visokobudžetnih i visokoprofilnih) video igara i skoro 400 miliona mjesečnih aktivnih korisnika.

Međutim, regulatori još uvijek ispituju sporazum, a Federalna trgovinska komisija Sjedinjenih Država osporava jednu od najznačajnijih tehnoloških akvizicija u povijesti kako bi promovirala fer konkurenciju u igraćim konzolama visokih performansi i uslugama pretplate.

Nvidia je lansirala beta verziju svoje nove “omniverse” platforme za programere. Svestrana platforma omogućava svakome da napravi metaverzalne aplikacije. Na primjer, umjetnici mogu birati između više 3D alata, programeri mogu koristiti AI obučene u virtuelnim svjetovima, ili poduzeća mogu izgraditi digitalne simulacije blizanaca svojih industrijskih procesa.

Finansijske institucije

Glavne finansijske institucije proširile su svoje prisustvo u metaverzumu 2022. udruživši se sa nekim od najmoćnijih platformi u svemiru.

U februaru je JP Morgan postala prva velika banka koja je ušla u metaverzum, otvorivši virtuelni salon na platformi Decentraland bazirane na blokčejnu nakon što je ovu industriju označio kao tržišnu priliku od 1 bilion dolara.

Istog mjeseca, Disney je objavio da je imenovao novog izvršnog direktora, Mikea Whitea, da vodi njegov debi u metaverzumu. Izvršni direktor Disneyja Bob Chapek potvrdio je Diznijevu posvećenost širenju svoje stručnosti pripovijedanja na digitalni svijet. „Imamo priliku da povežemo te univerzume i stvorimo potpuno novu paradigmu za to kako publika doživljava naše priče i angažuje se u njima“, rekao je Čapek.

U martu, HSBC banka i platforma za igre na blokčejnu The Sandbox najavili su novo partnerstvo za otvaranje novih mogućnosti za svoje globalne virtuelne zajednice, koje će moći da se povežu kroz zabavu, igre i sadržaje koje generišu korisnici.

Standard Chartered je također udružio snage sa The Sandbox u aprilu kako bi svojoj bazi klijenata ponudio nova kreativna i inovativna iskustva. Kao što je potvrdio Alex Manson, šef SC Ventures-a u Standard Chartered-u, “Mi smo gradili poslovne modele u kripto, digitalnoj imovini i vidimo uspon metaverzuma kao kritičnu prekretnicu u evoluciji Web 3.0.”

U junu je kompanija za inovacije i dizajn Journey zazvonila na prvo otvaranje u metaverzumu zajedno sa Nasdaq-om kako bi proslavila lansiranje novog metaverse studija i označila specifičnu podršku industrije od strane berze.

Kliknite na “Sakupi” ispod ilustracije na vrhu stranice ili slijedite ovaj link.

Norveška vladina agencija Brønnøysund Register Center zaključio je partnerstvo sa Ernst & Youngom u oktobru za otvaranje lokacije virtuelne kancelarije u metaverzumu Decentralanda. Norveška vlast upravlja nekoliko javnih registara u zemlji, a ovaj potez ima za cilj da korisnicima olakša pristup javnim uslugama u očekivanju široko rasprostranjene upotrebe metaverzuma, posebno od strane mlađe publike.

Luksuzni brendovi

Tehnologija je otvorila velike mogućnosti primarnim trgovcima na malo – posebno luksuznom robom – da izgrade svoje prisustvo i steknu nove tržišne segmente stvaranjem vlastitih virtuelnih prostora u metaverzumu.

Brendovi kao što su Gucci, Louis Vuitton i Burberry počeli su se pojavljivati ​​u metaverzumu, a moda je bila na vrhu industrije luksuznog tržišta u smislu prisutnosti u prostoru. Širenje industrije dodatno je obilježio inauguralni metaverzalni Fashion Week, održan u Decentralendu u martu.

Tržište virtuelnih nekretnina

Godišnji medvjeđi trendovi u kripto prostoru odjeknuli su i na tržištu virtualnih nekretnina. Prijavljeno je da je prodaja zemljišta dramatično pala za 85% u avgustu, dok je obim pao sa vrhunca od milijardu dolara u novembru 2021. na približno 157 miliona dolara u avgustu.

Uprkos negativnim brojkama ove godine, očekivanja za ovaj dio metaverzuma su i dalje vrlo obećavajuća, još više u poređenju sa realnim tržištem nekretnina. Prema izvještaju Chainalysis, cijene virtuelnog zemljišta zasnovanog na blockchainu porasle su za 879% od 2019. godine, dok su cijene fizičkih nekretnina porasle samo za 39%.

Platforma zasnovana na blokčejnu Decentraland je još uvijek mjesto gdje se većina radnji odvija na tržištu nekretnina i vidi se kako se pred njenim očima materijalizuje zapanjujući rast, što je potvrdio kreativni direktor Decentraland Fondacije Sam Hamilton:

“Kada smo prvi put prodali zemljište, sve je bilo prodato po 20 dolara po komadu, a mi smo sve prodali. Sada, mislim da je najjeftinije 3500 dolara. Dakle, možete vidjeti da su špekulanti već zaradili mnogo novca.”

Industrija u kojoj je anonimni korisnik navodno platio 450.000 dolara za kupovinu parcele virtuelnog zemljišta u Peščaniku pored virtuelne rezidencije Snoop Dogga ne nestaje i očekuje se da će nastaviti da raste.

Prema globalnoj firmi za istraživanje tržišta Technavio, očekuje se da će tržište virtuelnih nekretnina porasti za 5,37 milijardi dolara do 2026. godine uz ukupnu godišnju stopu rasta od 61,74%. Kupovina i posjedovanje zemlje u metaverzumu također može biti vrlo unosan posao za iznajmljivanje, toliko da je Decentraland pokrenuo namjensku platformu kako bi svojim korisnicima koji posjeduju virtualnu zemlju omogućili da postanu vlasnici.

Zabava i umjetnost

Industrija zabave i umjetnosti izazvala je veće interesovanje za metaverzum 2022. godine, s mnoštvom koncerata uživo, festivala i umjetničkih događaja koji su zabavljali mladu publiku koja traži mogućnosti izvan geografskih granica.

Kolekcije i izložbe nonfungible token (NFT) uvijek su u središtu metaverzuma, dok koncerti uživo dominiraju zabavom. Muzičke zvijezde, poput Ozzyja Osbournea, nastupile su u metaverzumu u novembru 2022. godine, a poznati američki festival Coachella je prihvatio metaverzum koristeći AR tehnologiju, video igre i NFT u kojima su mogli uživati ​​i fizički i virtuelni polaznici.

Budućnost metaverzuma

Postoje svi razlozi za vjerovanje da će se metaverzum iskovati u nešto što se može preciznije definirati u narednih nekoliko godina do 2030. Kako je ovo još uvijek široko prepoznato kao faza prije metaverzuma, tehnologija će evoluirati u svoje napredno stanje između 2024. i 2027.

U naprednoj fazi, tehnologije razvijene u novoj fazi će se konvergirati kako bi stvorile metode za povezivanje fizičkih i digitalnih prostora na plovljiv način i učiniće korisničko iskustvo jednostavnijim i pogodnijim za uobičajenu upotrebu.

Povezano: Bitcoin je lošiji od dionica, zlato po prvi put od 2018

U zreloj fazi koja slijedi, metaverzum će biti upotpunjen interoperabilnosti, saradnjom i iskustvima iz više izvora, omogućavajući veću efikasnost u svim aspektima ljudskih života.

Gartner je predvidio da će do 2026. najmanje 25% svjetske populacije provoditi jedan sat dnevno u metaverzumu, dok su predviđanja tržišnih prilika zapanjujuća. Od 1 bilion dolara, koliko procjenjuje Grayscale, do 5 biliona dolara, koliko ih predviđa McKinsey, budućnost ne može izgledati svjetlije za tehnologiju i njen ekosistem.

S takvim brojkama, ko će pamtiti medvjeđe tržište 2022?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *