Crypto

Potraga Web3 i Metaverse da zbliže ljude ubrzava se usred fanfara Svjetskog prvenstva

Odricanje od odgovornosti: Odjeljak Industry Talk sadrži uvide igrača kripto industrije i nije dio uredničkog sadržaja Cryptonews.com.

Kao društvenim bićima, želja da „pripadamo“ je duboko usađena u nama. Od pamtivijeka, ljudi su formirali zajednice oko različitih zajedničkih interesa. Proces izgradnje i širenja zajednica se možda promijenio tokom vremena, ali osnovne osnove ostaju iste.

Prateći vođstvo tehnologije, novi oblik izgradnje zajednice se pojavio kroz metaverzum. Definirajuće osobine metaverzuma, posebno njegova imerzivna i gamificirana virtualna iskustva dizajnirana da oponašaju iskustva iz stvarnog života, otključale su nove mogućnosti.

Već smo vidjeli zajednice metaverzuma fokusirane na igre, brendove i druge subkulture. Sada vidimo još veći eksperiment koji ima potencijal da redefinira izgradnju zajednice, angažman korisnika i učešće.

Kao jedno od najposjećenijih svjetskih sportskih skupova, FIFA Svjetsko prvenstvo, koje je počelo prošle sedmice u Kataru, zvanično je pronašlo svoj put u metaverzumu. Sve veći broj blockchain i metaverse projekata pokrenuo je nekoliko obećavajućih inicijativa osmišljenih da angažuju fudbalske navijače širom svijeta.

FIFA stiže u Metaverse

Istaknuti brendovi iz kripto univerzuma, kao što su Binance, Crypto.com i Upland, predvode nove saradnje i partnerstva sa mejnstrim brendovima i organizacijama kako bi otključali niz potpuno impresivnih i gamifikovanih iskustava koja se vrte oko najvećeg fudbalskog događaja godine.

Za početak, metaverse platforma Upland nedavno je najavio svoje višegodišnje partnerstvo sa FIFA-om. Kao dio ove prve saradnje između FIFA-e i Uplanda, Upland je predstavio jedinstveno gejmificirano iskustvo za svjetske fudbalske navijače.

Partnerstvo FIFA-Upland pomaže ljubiteljima fudbala da bolje razumiju Web3 i metaverse tehnologije, dok im istovremeno omogućava da prikupljaju, trguju i stječu digitalnu imovinu sa temom FIFA-e, NFT-ove i video snimke igara, između ostalog.

Zajedno, FIFA i Upland stvorile su raznovrstan raspon gamificiranih iskustava u najvećem ikad otvorenom metaverzu koji je mapiran u stvarni svijet sa preko 3 miliona registrovanih naloga. Upland je razvio 22 potpuno virtuelne replike gradova iz stvarnog svijeta povezane s njihovim adresama u stvarnom svijetu za Svjetsko prvenstvo. Među njima je impresivna replika stadiona Lusail pored sela sa temom Svjetskog prvenstva, izložbenih prostora i trgovina – sve mapirano na njihove adrese u stvarnom svijetu.

Osim toga, Upland je predstavio novu kolekcionarsku igru ​​za fudbalske navijače, koja uključuje fiksni broj misterioznih paketa sa više nivoa rijetkosti. Ove kutije sadrže posebne timske grbove, digitalne čizme, majice, logotipe, maskote, postere svih 32 tima učesnika i repliku zvaničnog Svjetskog prvenstva.

Ljubitelji fudbala mogu bez problema putovati po 22 grada u stvarnom svijetu koji se nalaze na platformi Upland. Oni također mogu sticati i trgovati virtuelnom imovinom, koja je sve povezana sa njihovim adresama u stvarnom svijetu. Što se tiče ugla gamifikacije, Upland omogućava korisnicima da prikupljaju i kompletiraju digitalne kolekcije, direktno doprinoseći rezultatu obožavatelja svakog pojedinca. Korisnici s najvećim brojem navijača imat će priliku da osvoje dodatne nagrade, uključujući vlasništvo nad virtualnim stadionom Lusail, posebne FIFA 2022 uspomene i video zapise s utakmica.

Podrška fudbalskim zajednicama sa Web3 tehnologijom

Upland nije jedini koji se uključio u globalno okupljanje fudbalskih navijača. Kripto berza Binance takođe predstavlja svoj Web3 potencijal pred milionima ljudi kroz Svetsko prvenstvo u fudbalu 2022. Nedavno lansirano, Binance Football Fever 2022 je prva ikad Web3 igra i inicijativa za iskustvo obožavatelja za FIFA 2022, u potpunosti pokretana tehnologijom blockchain.

Binanceov događaj je počeo 7. novembra, dajući korisnicima priliku da zarade razne nagrade. To uključuje ograničeno izdanje NFT-a, vrhunska iskustva u fudbalskim klubovima kao što su susreti igrača i obilasci terena za trening, te novčane nagrade u vrijednosti više od 1.000.000 dolara.

Iako je događaj besplatan za sve, ima nekoliko osnovnih zahtjeva. Na primjer, korisnici koji imaju barem jedan token obožavatelja na svom Binance računu mogu zatražiti svoj besplatni NFT Football Pass kako bi ušli u nagradni fond od 1.000.000 dolara. Korisnici mogu dodati svoja nagađanja za sve predstojeće FIFA utakmice i povećati svoje šanse za osvajanje neograničenih nagrada, uključujući kriptovalute, fiat nagrade i ekskluzivne NFT.

U međuvremenu, glavni pružatelj usluga plaćanja Visa je također pokrenuo događaj na temu FIFA 2022. Visa Masters of Movement u partnerstvu sa kripto mjenjačom Crypto.com. Događaj uključuje NFT aukciju i impresivan događaj u Kataru za globalne fudbalske navijače.

NFT aukcija prije događaja, sa digitalnom umjetnošću pet najspektakularnijih golova koje su postigli legendarni fudbaleri, održana je na platformi Crypto.com. Svaki jedinstveni NFT je dizajniran od strane XK Studio-ovog najsavremenijeg algoritma koji neprimetno transformiše nezaboravne pokrete u digitalno umetničko delo.

Osim NFT-a, Visa i Crypto.com su domaćini „interaktivnog digitalnog pitcha“ na Kataru FIFA Fan Festivalu od 18. do 19. decembra 2022. Kroz ovaj jedinstveni događaj, fudbalski navijači mogu kreirati vlastitu digitalnu umjetnost inspirisanu svojim omiljenim golovima , prepoznatljivi pokreti i trenuci FIFA Svjetskog prvenstva.

Nalet nedavnih partnerstava usmjerenih na pružanje impresivnih i gejmificiranih iskustava za fudbalske navijače usred FIFA-ine pompe i globalne fanfare podsjeća nas da su zajednice u srcu svega. Ovi novootkriveni napori da se kombinuju tehnologija i offline događaji postavljaju temelje za novu eru vježbi izgradnje zajednice gdje se ekosistemi van lanca i na lancu spajaju kako bi se otključala nova iskustva za događaje i pojedince.

Leave a Reply

Your email address will not be published.