Crypto

Obični igrači ‘kritična’ publika za blockchain igre: GameFi rukovodioci

Tržište ležernih igara ostat će ključna publika za blockchain igre i nezamjenjive tokene (NFT) u igrama, prema tri suosnivača blockchain kompanije za igre na sreću.

Obični igrači, ljudi koji igraju igrice donekle redovno, ali rijetko ulažu značajno vrijeme, čine najveći segment igrača u industriji.

Kieran Warwick, suosnivač blockchain igre uloga Illuvium, nazvao je povremene igrače “kritičnim” zbog velikog broja njih.

Od 2023. godine ima više od 3 milijarde igrača širom svijeta, a procjenjuje se da je najmanje 1,95 milijardi običnih igrača, prema Exploding Topics.

Suosnivač Illuviuma Keiran Warwick. Izvor: LinkedIn

Warwick je rekao da gejmeri zainteresirani za zaradu u igri, koji su prvenstveno iz zemalja u razvoju, a posebno ih privlače mobilno igranje, također postaju sve važniji.

Međutim, Warwick priznaje da postoji “veliki izazov” u privlačenju običnih igrača na tržište zbog percepcije da su blockchain igre lošijeg kvaliteta.

Uprkos tome, bio je optimista da će NFT, blockchain i Web3 imati svijetlu budućnost u mainstream igrama.

„NFT, blockchain i Web3 imaju svoje mjesto u mainstream igrama na duge staze, budući da programeri mainstream igara već rade na ugrađivanju ovih tehnologija u svoje igre, uprkos nekim reakcijama njihovih zajednica,“ rekao je Warwick.

“Kako se razvijaju zabavnije i zanimljivije igre zasnovane na NFT-u, vjerovatno je da će igrači iskusiti prednosti vlasništva i neće se htjeti vraćati tradicionalnim igrama,” dodao je.

Yat Siu, suosnivač i predsjednik Animoca Brands dijeli sličan stav nazivajući mejnstrim povremeni publiku “apsolutno kritičnom” za blockchain i NFT igre, tvrdeći:

“Igre su i dalje igre bez obzira na to da li su casual ili mid-core. Jedna od stvari koja je zapravo učinila mainstream igranje većim bile su casual igre.”

Prema Siuu, mainstream industrija igara je zadesila težak period oko 2010. i 2011. i “prestala je rasti”. Uvođenje mobilnih igara pomoglo je revitalizaciji i privlačenju čitave nove generacije gejmera, što je podvig blockchain igrica koji moraju replicirati.

Yat Siu govori na konferenciji za novinare Svjetskog ekonomskog foruma. Izvor: Animoca Brands

Siu vjeruje da je sve što je potrebno je jedna dobra igra da se pokrene bum blockchain igara – i predviđa da bi to moglo početi u narednih 18 do 24 mjeseca sa stotinama miliona gejmera koji će ući u svemir.

„Mislim da pravimo prilično dobar grafikon, ali znaš, nećeš sve preobratiti preko noći, zar ne? Ali počinje i ljudi se zabavljaju, a igre postaju sve bolje”, rekao je on.

“Sve što vam treba je jedna igra koja će zapravo biti prilično uspješna i u osnovi ćete dobiti velike vijesti, a budući da je to Web3, ono što će se dogoditi je da će, kada bude veoma popularna, preći u druge igre.”

NFT-ovi u igricama su se suočili sa negativnim reakcijama mejnstrim gejming publike, što je primoralo nekoliko kompanija visokog profila da odustanu od planova da ih ugrade, ali Siu veruje da je to samo privremeno dok igrači ne nauče više o tome kako tehnologija funkcioniše.

“Mislim da pokušavaju biti osjetljivi prema svojoj publici. Mislim, to je ispravna stvar koju treba učiniti kao kompanija. Ne možete samo da kažete, pa, šta god da mislite, nije važno”, rekao je.

„Većina gejmera sa kojima razgovaram kaže da su svi oni o tome da imaju digitalno vlasništvo u igricama, ali su i dalje protiv NFT-a, ali vremenom će obrazovanje to popraviti“, dodao je Siu.

Povezano: Mišljenje: 2023. je godina izgradnje za kripto igre

Božena Rezab, suosnivač i izvršni direktor GAMEE, blockchain platforme za mobilne igre, vjeruje da će mobilne igre imati ulogu u privlačenju običnih igrača.

„Ležerne mobilne igre su najlakši korak u igranje igara, sa mogućnošću privlačenja masovne publike. To je ono što oni mogu ponuditi potrazi za uključivanjem gejmera u NFT / blockchain igre”, rekla je.

Međutim, izvršni direktor igara smatra da se prvo mora promijeniti nekoliko aspekata, kao što je ukidanje paywall-a, kraće sesije i lakša podešavanja za povremene igrače.

“Još uvijek smo na putu istraživanja upotrebe blockchain tehnologije u igrama, koncept vlasništva nad imovinom je vrlo moćan i ostat će. Tačni žanrovi igara, modeli ekonomije igara i mehanika koja će definirati budućnost tek treba da se istraže”, rekla je.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *