Crypto

NFT igre imaju prednost u odnosu na igre ‘money in, no money out’: Urvit Goel iz Poligona

Polygonov potpredsjednik globalnog poslovnog razvoja za igre na sreću Urvit Goel vjeruje da igre koje integriraju nezamjenjive tokene (NFT) imaju prirodnu prednost u odnosu na tradicionalne igre koje ne dozvoljavaju korisnicima da prodaju svoje predmete u igrici.

Goel je iskreno razgovarao sa Cointelegraphom u Seulu prošle sedmice o nastojanju Polygona (MATIC) da pomogne da se NFT igre prošire i zašto izdavači igara u Južnoj Koreji kao što su Neowiz i Nexon zaranjaju glavom u svemir.

Jedan od glavnih argumenata koje je Goel iznio je da tradicionalni poslovni model protiv kojeg se NFT igre takmiče može biti inherentno slabiji. U tradicionalnom igranju, korisnici obično kupuju predmete u igri sa pravim novcem, ali ne mogu prodati te predmete da bi dobili bilo koju vrijednost u dolarima.

Međutim, s većinom igara u prostoru za financiranje igara (GameFi), korisnici mogu kupiti stavke kao nepromjenjive tokene i prodati ih nakon što završe sa igranjem igre. Goel je tradicionalni model nazvao “novac in, bez novca van” i naglasio da bi igrači trebali biti u mogućnosti da uzmu natrag barem dio vrijednosti u dolarima koju su uložili u igru.

“Mi samo želimo dati korisnicima mogućnost da posjeduju sadržaj koji kupuju. A ako odluče da ga prodaju, sjajno ako ga odluče zadržati, sjajno […] Ali čak i ako dobijete peni nazad, to je bolje nego ništa, zar ne?”

Goel je rekao da je uočio jasne signale da se izdavači tradicionalnih igara spremaju za velike prodore u GameFi, počevši od južnokorejskog gaming diva Nexon, koji posjeduje MapleStory naslov. U junu je najavio da će staviti verziju svog vodećeg naslova na lanac kao MapleStory N prema mmorpg, medij za igre na sreću.

Polygon je također ušao u partnerstvo sa južnokorejskim Neowizom kako bi u lanac stavio nove i postojeće naslove.

Napomenuo je da ulazak tako velikih kompanija stvara “malo domino efekta” u industriji kako bi “pokazali da su još uvijek inovativne”. Goel je nagovijestio da šefovi velikih firmi koje ulaze u blockchain prostor moraju imati veliko povjerenje u tehnologiju ili ne bi dotjerali svoje vrhunske naslove za GameFi.

“Ovi programeri ne moraju da dolaze na blockchain da bi imali uspješan posao. Oni već ostvaruju stotine miliona, ako ne i milijarde dolara prihoda u tradicionalnom web timu.”

Goelove ideje o igranju igara i blockchainu u skladu su sa Anthony Yoonom iz ROK Capitala koji je rekao za Cointelegraph da su GameFi i kriptovalute „prirodno pogodni” za izdavače.

Povezano: Razvijač igara objašnjava zašto bi blockchain trebao biti ‘nevidljiv’ u P2E igrama: KBW 2022

Dio Goelovog povjerenja u svijetlu budućnost za NFT igre i GameFi potiče od buke u zajednicama. Iako je rekao da nema čvrste podatke koji bi potkrijepili svoje mišljenje, vjeruje da su mnogi ljudi u velikim zajednicama koje imaju “milione pratilaca” uzbuđeni što se novi proizvodi za igre donose na njihove kanale.

„Za mene ti podaci govore mnogo više od članka koji je napisao novinar o tome zašto će ‘X’ NFT biti dobri.”

Leave a Reply

Your email address will not be published.